خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی الزام پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای حضور در دوره‌ های مهارت آموزی

الزام پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای حضور در دوره‌ های مهارت آموزی

الزام پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای حضور در دوره‌های مهارت آموزی

شرکت در دوره های مهارت آموزی برای پذیرفته شدگان  آزمون استخدامی آموزش و پرورش الزامی می باشد.

 

اسامی نهایی داوطلبان پذیرفته شده در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و استثنائی 1401 اعلام شده است. متقاضیان پس از مراجعه به درگاه سازمان سنجش چنانچه جز پذیرفته شدگان قرار گرفته اند، لازم است به منظور طی سایر مراحل استخدامی از جمله دریافت گواهی عدم سوء پیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره مهارت آموزی اقدام نمایند.

محل دوره مهارت آموزی بر اساس شغل محل داوطلب توسط دانشگاه مجری تعیین خواهد شد و داوطلب باید بر اساس ضوابط دانشگاه اقدام نماید چرا که در غیر این صورت قبولی وی لغو خواهد شد. از همین رو داوطلبان به منظور اطلاع از نحوه ثبت نام و شرکت در دوره مهارت آموزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش می بایست 4 روز بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی به درگاه اطلاع رسان دانشگاه به نشانی cfu.ac.ir مراجعه نمایند.

بخشی از هزینه های دوره یکساله مهارت آموزی بر عهده خود داوطلبان خواهد بود و در صورتی که داوطلب در طول دوره یکساله از ادامه تحصیل و اشتغال انصراف دهد، هزینه های مربوطه به تشخیص و محاسبه وزارت آموزش و پرورش از متقاضی اخذ خواهد شد.

پذیرفه شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش می بایست در زمان ثبت نام در مراکز مربوط به دوره یکساله مهارت آموزی مدرک روخوانی و روان خوانی قرآن کریم و همچنین مدرک کسب مهارت های هفتگانه ICDL را ارائه نمایند. سایر مدارک لازم برای ثبت نام دوره مهارت آموزی و تشکیل پرونده استخدامی به شرح زیر می باشد:

  • اصل و کپی مدارک هویتی داوطلب (کارت ملی، شناسنامه و شناسنامه فرزندان)
  • اصل و کپی مدارک تحصیلی
  • اصل کارنامه نتایج نهایی آزمون
  • اصل و کپی مدارک مربوط به ایثارگری
  • اصل و کپی کار پایان خدمت و معافیت دائم
  • سایر مدارک مورد نیاز بر اساس مرجع مربوطه

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی