خانه آزمون استخدامی کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی قوه قضاییه ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی قوه قضاییه ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی قوه قضائیه ۱۴۰۲

پس از انجام تمامی مقدمات مربوط به ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه 1402 نوبت به برگزاری آزمون در موعد مقرر می گردد. داوطلبان جهت حضور در این امتحان نیازمند مدرکی با عنوان کارت ورود به جلسه آزمون هستند همانطور که در سایر بخش های قوه قضائیه، جهت حضور در امتحان نیاز به کات ورود به جلسه می باشد. کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی قوه قضاییه معمولا 3 روز قبل از برگزاری آزمون، جهت چاپ کارت، در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

داوطلبان می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی قوه قضاییه 1402 در زمان مقرر به پروفایل کاربری خود در سایت hrtc.ir مراجعه نمایند.

زمان بندی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی قوه قضاییه 1402

باید دانست که فرآیند مربوط به برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه 1402 دارای مراحلی است که از نام نویسی شروع شده و به حضور در امتحان ختم می گردد. از آنجایی که کارت ورود به جلسه در حکم مدرک شناسایی داوطلبان می باشد، اطلاع از زمان دریافت آن لازم و ضروری است. معمولا این کارت 3 الی 4 روز پیش از شروع آزمون از طریق سایت hrtc.ir منتشر می شود بنابراین در راستای عدم انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون قوه قضائیه و در پی آن عدم آگاهی از زمان نام نویسی، هنوز اطلاعی از زمان دریافت کارت ورود به جلسه نیز در دسترس داوطلبان قرار نگرفته است.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی قوه قضاییه ۱۴۰۲

هنگام مشخص شدن زمان دریافت کارت ورود به آزمون استخدامی قوه قضاییه 1402، داوطلبان با ورود به پروفایل کاربری خود در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، می توانند کارت آزمون خود را مشاهده و چاپ نمایند که فرآیند دریافت کارت ورود به آزمون طبق مراحل زیر صورت می پذیرد.

  • وارد سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir شده و در ادامه بر روی گزینه “آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه” کلیک نمایید.

مرحله اول دریافت کارت ورود به آزمون استخدامی قوه قضاییه 1401

  • در صفحه باز شده از میان گزینه های مورد مشاهده بر روی گزینه “ورود به پروفایل” کلیک کنید.

مرحله دوم دریافت کارت ورود به آزمون استخدامی قوه قضاییه 1401

  • با وارد کردن کد ملی و کد رهگیری (کد دریافت شده پس از پایان ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه 1401) در کادرهای مربوطه و نیز درج کد امنیتی، بر روی گزینه “ورود به پروفایل” کلیک نمایید. در پایان کارت ورود به آزمون داوطلب قابل مشاهده و جهت چاپ در دسترس می باشد.مرحله سوم دریافت کارت ورود به آزمون استخدامی قوه قضاییه 1401

نحوه بازیابی کد رهگیری ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه 1402

داوطلبان ممکن است کد رهگیری خود را فراموش یا به هر دلیلی آن را در اختیار نداشته تا بتوانند وارد پروفایل خود شوند. کد رهگیری که همان توکن پرداخت در هنگام ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه 1402 می باشد، در پایان نام نویسی اینترنتی برای داوطلب صادر گشته و جهت ورود به پروفایل شخصی وارد کردن کد رهگیری الزامی است در ضمن می توانید جهت بازیابی کد رهگیری طبق راهنمایی زیر عمل نمایید.

  • پس از ورود به سایت hrtc.ir، گزینه “آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه “انتخاب و در صفحه باز شده بر روی گزینه “ورود به پروفایل” کلیک کنید. سپس جهت بازیابی کد رهگیری خود، در پایین صفحه بر روی عبارت “بازیابی توکن پرداخت” کلیک نمایید.

مرحله اول بازیابی کد رهگیری ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه 1401

  • کد ملی خود را وارد و پس از درج کد امنیتی، بر روی گزینه “بازیابی” کلیک کنید. کد رهگیری به شماره تلفن همراه داوطلب ارسال می شود.

مرحله دوم بازیابی کد رهگیری ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه 1401

نکته: هنگام حضور در جلسه آزمون، لازم است حداقل یکی از مدارک زیر را به همرا داشته باشید:

  • اصل شناسنامه عکس دار معتبر
  • کارت ملی معتبر
  • کارت پایان خدمت یا معافیت دائم معتبر
  • گواهینامه معتبر

نحوه رفع اشکالات کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی قوه قضاییه ۱۴۰۲

در هنگام ورود به پروفایل کاربری و چاپ کارت ورود به جلسه آزمون، داوطلبان ممکن است مغایراتی بین کارت آزمون با اطلاعات هویتی خود مشاهده نمایند. این مغایرات از 2 حال خارج نیست:

  1. اشتباه در اطلاعات هویتی مثل نام، نام خانوادگی، نام پدر، محل تولد، دین، تاریخ فارغ التحصیلی، معدل و آدرس محل سکونت. در صورت بروز چنین مشکلاتی مجددا به پروفایل کاربری خود مراجعه و پس از اصلاح اطلاعات، اقدام به چاپ کارت آزمون نمایید.
  2. اشکال در عکس داوطلب مثل واضح نبودن یا قرار گرفتن عکس دیگری غیر از عکس داوطلب.

در صورت بروز چنین مواردی داوطلبان بایستی در زمان مشخص شده به باجه های رفع نقص مراجعه کنند. همراه داشتن کارت شناسایی معتبر هنگام مراجعه به باجه رفع نقص الزامی است و در صورت ایراد داشتن عکس در کارت آزمون، 2 قطعه عکس 4*3 نزد خود داشته باشید.

تغییر محل آزمون استخدامی قوه قضاییه 1402

امکان تغییر حوزه برگزاری آزمون در استانی غیر از استان محل سکونت متقاضی برای داوطلبان فراهم می باشد به شرط آن که در زمان تعیین شده از سوی متولی مربوطه، این اقدام صورت پذیرد. نحوه تغییر محل آزمون با مراجعه به پروفایل کاربری داوطلب در سایت hrtc.ir امکان پذیر خواهد بود. در آزمون استخدامی مربوط به سال 1400، روز 15 اسفند ماه 1400 یعنی 1 روز قبل از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، داوطلبان می توانستند با مراجعه به پروفایل شخصی محل برگزاری امتحان خود را تغییر دهند.

 

سوالات متداول

1- در چه زمانی کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی قوه قضاییه ۱۴۰۲ در دسترس قرار می گیرد؟

زمان دریافت کارت ورود به آزمون آزمون استخدامی قوه قضاییه ۱۴۰۲، هنوز معلوم نیست.

2- از چه طریق می توان کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی قوه قضاییه ۱۴۰۲ را دریافت نمود؟

داوطلبان با مراجعه به پروفایل کاربری خود در سایت hrtc.ir می توانند اقدام به چاپ کارت ورود به جلسه آزمون نمایند.

3- در صورت مشاهده نواقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی قوه قضاییه ۱۴۰۲ چه باید کرد؟

در صورت مشاهده نقص در عکس یا مغایرت اطلاعات کارت با داوطلب، طبق توضیحات مقاله اقدام به رفع نواقص کارت نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی