خانه آزمون استخدامی آموزش و پرورش کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

اخذ کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش یکی از مهم ترین پیش نیازها قبل از حضور در جلسه آزمون می باشد. به همراه داشتن این کارت برای داوطلبان الزامی بوده و بدون آن امکان حضور در جلسه آزمون مقدور نخواهد بود. در همین راستا متقاضیان واجد شرایطی که در موعد مقرر نسبت به تکمیل مراحل ثبت نامی خود اقدام نموده اند، می بایست پیش از زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدامات لازم جهت دریافت کارت ورود به جلسه را به عمل آورند.

 

همچنین متقاضیان موظف اند پس از مشاهده و بررسی کارت خود، از صحت اطلاعات مندرج در آن اطمینان حاصل کرده و در صورت مشاهده هر گونه مغایرت نسبت به رفع و ویرایش آن از دو طریق اینترنتی و یا مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام نمایند.

 

✅ لینک مستقیم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دبیری 1403

 

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش از تاریخ 25 اردیبهشت ماه 1403 منتشر می شود.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه آزمون یکی از مدارک اصلی مورد نیاز جهت شرکت در هر آزمونی است. به همراه داشتن کارت مذکور ضمن ارائه مدارک شناسایی از الزامات شرکت در جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشد. لذا داوطبان می بایست همواره اطلاعات خود را پیرامون زمان و نحوه دریافت این کارت به روز نمایند.

 

به طور کلی کارت ورود به جلسه آزمون معمولا 3 الی 4 روز پیش از برگزاری آزمون منتشر خواهد شد. به موجب آخرین اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ از تاریخ 25 اردیبهشت ماه 1403 بر روی سایت این سازمان به نشانی sanjesh.org قابل مشاهده و پیرینت خواهد بود. شایان ذکر است با توجه به تاریخ برگزاری آزمون مورخ 28 اردیبهشت ماه، داوطلبان باید پیش از موعد آزمون کارت خود را تهیه نمایند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 تابع سایر مراحل آزمون در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org صورت می پذیرد. بنابراین متقاضیانی که پیشتر نسبت به تکمیل مراحل ثبت نامی خود اقدام نموده اند می توانند با داشتن کد پیگیری و شماره پرونده به این سامانه مراجعه نمایند. در ادامه، مراحل ورود به این سامانه توضیح داده شده است:

  • در ابتدا باید وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و بر روی گزینه “کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی سال 1403” کلیک کنید.
    مرحله اول دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیری 1403
    مرحله اول دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیری 1403 
  • مجدد بر روی لینک فعال “کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۳” کلیک کنید.
مرحله دوم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیری 1403
مرحله دوم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیری 1403
  • در آخرین مرحله با 4 روش می توانید کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید. با توجه به دسترسی خود به اطلاعات خواسته شده یکی از روش های ذکر شده را برگزیده و تکمیل نمایید.
    مرحله سوم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیری 1403
    مرحله سوم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیری 1403

 

پس از مشاهده کارت و بررسی تمامی اطلاعات خود، می توانید از آن پرینت تهیه نمایید. بدیهی است که برای ورود به جلسه آزمون باید این کارت و کارت شناسایی معتبر خود را به همراه داشته باشید.

 

در صورتی که شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را در دسترس ندارید، می توانید با مراجعه به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش آن را دریافت نمایید.

ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون از دو طریق غیرحضوری در سایت سازمان سنجش و نیز از طریق مراجعه حضوری در باجه های رفع نقص امکان پذیر است. در ادامه به جزئیات دو روش مذکور پرداخته شده است.

ویرایش غیر حضوری اطلاعات کارت ورود به جلسه

توجه داشته باشید که اصلاح موارد زیر، به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود:

  • سهمیه 5 درصد ایثارگران، سهمیه 25 درصد ایثارگران
  • وضعیت تاهل / تعداد فرزند
  • اشتغال تمام وقت (مشمول تبصره 2 ماده واحد 83) (تخفیف سنی)
  • سوابق فعالیت‌های آموزشی و تربیتی
  • تاریخ فارغ التحصیلی
  • معدل

ویرایش حضوری اطلاعات کارت ورود به جلسه

با مراجعه به باجه‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی 1403، داوطلبان می‌توانند نسبت به ویرایش و اصلاح موارد زیر اقدام کنند:

  • جنس و نوع / شدت معلولیت
  • کارت شرکت در آزمون فاقد عکس و یا دارای اشکالاتی از جمله اشتباه عکس، فاقد مهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و …
  • ناخوانا بودن شماره داوطلبی

لازم به ذکر است چنانچه مغایرتی در اطلاعات هویتی اعم از نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کدملی در کارت شرکت در آزمون وجود دارد ضروری است موارد مغایرت از اداره ثبت احوال منطقه سکونت داوطلب پیگیری شود.

مدارک لازم جهت مراجعه به باجه های رفع نقص

  • پرینت کارت شرکت در آزمون
  • 2 قطعه عکس 4 ×3
  • کارت ملی یا شناسنامه عکس دار

باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

مغایرت اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه با مشخصات فردی متقاضیان امری محتمل است. در صورت مشاهده مغایرت های ذکر شده در جدول “ویرایش حضوری اطلاعات کارت ورود به جلسه” متقاضیان می بایست به صورت حضوری به باجه ها رفع نقص مستقر در مراکز استان های سراسر کشور مراجعه و نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

زمان مراجعه به باجه های رفع نقص

مهلت مراجعه اینترنتی و یا حضوری به نماینده سازمان سنجش در محل باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه، در فاصله زمانی زمان انتشار کارت تا روز برگزاری آزمون می باشد. از آنجا که زمان انتشار کارت ورود به جلسه در تاریخ 25 اردیبهشت ماه 1403 و زمان برگزاری آزمون در تاریخ 28 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مقرر شده است، انتظار می رود زمان مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص در بازه زمانی مذکور اعلام گردد. اما در این مورد تاریخ دقیقی از سوی سازمان سنجش اعلام نشده است.

به محض انتشار اطلاعیه این سازمان مبنی بر زمان مراجعه به باجه های رفع نقص، اطلاعات مربوط در این خصوص به روز رسانی خواهد شد. با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی به محض انتشار اخبار مربوط آگاه خواهید شد.

آدرس باجه های رفع نقص

مکان های تعیین شده از سوی سازمان سنجش تحت عنوان باجه های رفع نقص به منظور رفع نواقص و مغایرت های محتمل در کارت ورود به جلسه ،عمدتاً مراکز استان ها می باشند. آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اطلاعیه “زمان دریافت کارت و رفع نواقص” در سایت سازمان سنجش منتشر شده است که از طریق لینک زیر می توانید آن را دریافت کنید

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ چه زمانی منتشر خواهد شد؟

کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ 25 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ منتشر خواهد شد.

2- کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ را چگونه می توان دریافت کرد؟

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org صورت می پذیرد.

3- آیا امکان ویرایش اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ وجود دارد؟

بله اطلاعات نادرست بسته به نوع آن، به دو صورت اینترنتی و حضوری قابل ویرایش هستند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره