خانه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ | زمان و نحوه دریافت

کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ | زمان و نحوه دریافت

زمان انتشار کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402
کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان های دولتی در سال 1402 با هدف استخدام نیروی مورد نیاز خود اقدام به برگزاری آزمون می کنند که به عنوان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی شناخته می شود. تمام افرادی که جهت ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی اقدام و در این آزمون شرکت کرده اند، می توانند نتیجه و جزئیات نهایی را در کارنامه آزمون که در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir منتشر می شود، مشاهده کنند.

کارنامه اولیه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲، در تاریخ 20 تیر ۱۴۰۲ از طریق سایت hrtc.ir منتشر شد.

زمان انتشار کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۲ توسط سازمان اداری استخدامی کشور و با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شد. آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در دو مرحله کتبی و مصاحبه حضوری برگزار می شود که کارنامه آن ها نیز طی اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و نتایج نهایی منتشر می گردد.

زمان اعلام نتایج اولیه

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در تاریخ 20 تیر 1402 بوده است که کارنامه اولیه نیز از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir منتشر گردید. پذیرفته شدگان این مرحله از آزمون به مصاحبه تخصصی از سوی ارگان قبولی راه خواهند یافت.

زمان اعلام نتایج اولیه دهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲
فرآیندزمان
اعلام نتایج اولیه20 تیر 1402

زمان اعلام نتایج نهایی

زمان انتشار کارنامه نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402، بعد از برگزاری آزمون مصاحبه حضوری خواهد بود که در حال حاضر تاریخ آن مشخص نیست؛ اما به محض انتشار اخباری در این زمینه، مقاله به روز می گردد. شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر در این زمینه، عضو کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره شوید.

نحوه دریافت کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

دریافت کارنامه بعد از اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی باعث می شود تا داوطلب یا فرد شرکت کننده در آزمون از مواردی مانند درصدهای کسب شده در آزمون عمومی و تخصصی، مطلع شود. دریافت کارنامه اولیه و نهایی نیز از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir انجام می شود و مراحل دریافت آن، به صورت زیر می باشد.

  • ابدا وارد سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir می شوید. بعد از وارد شدن به صفحه اصلی، اطلاعیه دهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را سرچ می کنید.
  • بعد از مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی که با عنوان ” نتایج آزمون کتبی” دیده می شود، از قسمت ورود به پروفایل باید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • بعد از وارد کردن کد ملی و رهگیری می توان وارد پروفایل شخصی شده و اطلاعات مربوط به نتیجه آزمون و جزئیات کارنامه را مشاهده کرد.

بعد از مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و در صورت قبولی، عبارت “داوطلب گرامی، با توجه به نمره کل نهایی مرحله اول، شما برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می شوید” را در انتهای کارنامه مشاهده خواهید کرد. در صورت قبولی، داوطلب باید خود را برای مرحله بعدی آزمون که مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی است، آماده نماید که با کلیک بر روی لینک درج شده، می توانید در این باره اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

جزئیات کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402

بسیاری از موارد و جزئیات کارنامه ممکن است در نگاه اول برای داوطلب نامفهوم باشد که در ادامه به بررسی بخش ها و جزئیات آن می پردازیم.

  • در ابتدای کارنامه، جدولی قرار داده شده است که شامل شماره پرونده، نام و نام خانوادگی، نام پدر و سهمیه های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی می باشد.
  • شماره داوطلبی، رشته و مقطع تحصیلی، و وضعیت معلولیت
  • شغل محل انتخاب شده توسط داوطلب
  • وضعیت بومی بودن، تاهل و تعداد فرزندان
  • عناوین درس های آزمون عمومی و تخصصی و درصدهای کسب شده
  • درصد میانگین دروس عمومی و اختصاصی به صورت جداگانه و همچنین نمره کل آزمون کتبی (با وزن 40 درصدی برای دروس عمومی، و وزن 60 درصدی برای بخش اختصاصی)
  • نمره کل نهایی مرحله اول (مکتسبه) و حداقل نمره پذیرفته شده در سهمیه داوطلب
  • مشخص شدن قبولی یا عدم قبولی متقاضی

نکته: در نمره کلی نهایی مرحله اول، امتیازاتی مانند تاهل و داشتن فرزند تاثیرگذارند.

اعتراض به کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

همزمان با اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402، ممکن است بسیاری از شرکت کنندگان این آزمون نسبت به نتایج آزمون و یا نمرات درج شده برای هر کدام از دروس در کارنامه، اعتراض داشته باشند. امکان اعتراض به نتایج آزمون استخدامی دستگاه اجرایی در سال ۱۴۰۲ نیز برای تمام شرکت کنندگان این آزمون فراهم است.

زمان ثبت اعتراض

مطابق با اطلاعیه های منتشر شده، داوطلبان آزمون فرصت داشتند تا در بازه 21 الی 25 تیر 1402، اعتراض خود را به نتایج اولیه ثبت نمایند. در حال حاضر این زمان تمدید نشده است. همچنین لازم به ذکر است که با توجه به عدم اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی،  زمانی برای ثبت اعتراض آن اعلام نشده است. در صورت انتشار اخباری درباره مهلت اعتراض، مقاله به روز خواهد شد.

زمان ثبت اعتراض نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402
رویدادزمان
زمان ثبت اعتراض به نتایج اولیه21 الی 25 تیر ۱۴۰۲
تمدید مهلت اعتراض به نتایج اولیهاعلام نشده است
زمان اعتراض به نتایج نهاییاعلام نشده است

موارد قابل اعتراض

اعتراضاتی که توسط داوطلبان و شرکت کنندگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در سال های گذشته ثبت شده، به صورت کلی در دو گروه یا دسته بندی کلی قرار می گیرد.

  • ثبت اعتراض به نمره یا درصد هر کدام از دروس ثبت شده در کارنامه
  • درج اعتراض به اطلاعات داوطلب مثل رشته مورد نظر، نوع سهمیه، نوع معلولیت و سایر موارد مشابه

نحوه ثبت اعتراض

به منظور ثبت درخواست بررسی، می بایست مراحل زیر را دنبال فرمایید:

  • به سایت hrtc.ir مراجعه نموده و و از قسمت “دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور”، بر زوی گزینه “ورود به پروفایل” کلیک نمایید.
  • پس از درج کد ملی و کد رهگیری “ورود به پروفایل” را انتخاب کنید.
  • پس از وارد شدن به حساب کاربری، از طریق بخش “اعتراض” درخواست خود را ثبت نمایید.

 

سوالات متداول

1- کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ چه تاریخی منتشر می شود؟

کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، در 20 تیر ۱۴۰۲ منتشر شد.

2- نحوه دریافت کارنامه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت کارنامه تمام شرکت کنندگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به صورت اینترنتی و از طریق سایت hrtc.ir می باشد.

3- امکان اعتراض به اطلاعات درج شده در کارنامه آزمون دستگاه های اجرایی وجود دارد؟

بله، همزمان با اعلام نتیجه و انتشار کارنامه داوطلبان، لینک اعتراض به کارنامه نیز در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار می گیرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره