خانه آزمون استخدامی آموزش و پرورش کارنامه نتایج استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

کارنامه نتایج استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

کارنامه نتایج استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

وزارت آموزش و پرورش هرساله آزمون استخدامی به منظور جذب افراد مستعد و آماده به کار برای مدارس کشور برگزار می کند. داوطلبان آزمون استخدامی 1403 نیز مانند سال های گذشته می توانند پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org و سایت جهاد دانشگاهی (مشاغل کیفیت بخشی) به آدرس hrtc.ir مراجعه کرده و نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند. نتایج آزمون استخدامی در دو مرحله به اطلاع متقاضیان می رسد که نتایج اولیه به شکل کارنامه می باشد. در این کارنامه متقاضیان می توانند از جزئیات آزمون خود نظیر درصد دروس و وضعیت قبولی یا عدم قبولی اطلاع یابند.

 

✅ لینک مستقیم مشاهده اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 (دبیری و هنرآموزی)

لینک مستقیم اعلام نتایج نهایی ازمون دبیری

 

✅ لینک مستقیم مشاهده اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ (آموزگار ابتدایی و استثنائی)

( به محض اعلام نتایج نهایی لینک فوق فعال می گردد.)

 

کارنامه اولیه عنوان شغلی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۳ در تاریخ 26 خرداد ماه از طریق سایت سنجش منتشر شد.

زمان دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

آزمون استخدامی 1403 توسط آموزش و پرورش و زیر نظر سازمان سنجش در 2 گروه آموزگاری ابتدایی و کودکان استثنائی و دبیری متوسطه اول و دوم و نیز مشاغل کیفیت بخشی به میزبانی سایت جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد. داوطلبان می توانند پس از گذشت یک بازه زمانی، نتایج اولیه آزمون خود را به صورت آنلاین مشاهده نمایند. شرکت در مصاحبه استخدامی مشروط به قبولی در مرحله اول آزمون کتبی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تاریخ انتشار کارنامه به لینک زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش و ادامه مطلب مراجعه نمایید.

زمان دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی

آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی در اسفند ماه برگزار شد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت sanjesh.org، نسبت به دریافت نتایج خود اقدام کنند. در نهایت متقاضیانی که موفق به کسب حدنصاب امتیاز شدند، به میزان چند برابر ظرفیت به مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش دعوت خواهند شد. کارنامه اولیه آزمون آموزگاری 3 اردیبهشت ماه 1403 منتشر شد.

زمان دریافت کارنامه آزمون استخدامی دبیری

نتایج اولیه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش 1403 نیز همانند آموزگاری از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد. کلیه داوطلبانی که در نتایج اولیه جزء پذیرفته شدگان این آزمون هستند، می توانند از طریق اطلاعیه های سایت سنجش و سایت اداره آموزش و پرورش استان محل تقاضا خود برای شرکت در مصاحبه اقدامات لازم را به انجام برسانند. زمان اعلام نتایج آزمون دبیری آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳ 26 خرداد ماه 1403 تعیین شده است.

زمان دریافت کارنامه آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی

آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی زیر نظر سایت جهاد دانشگاهی برگزار می شود لذا داوطلبان برای دریافت کارنامه و نتایج باید به آدرس hrtc.ir مراجعه کنند. زمان دقیق منتشر شدن کارنامه این آزمون برای سال ۱۴۰۳ 25 خرداد ماه اعلام شده است است. شما می توانید برای دسترسی هر چه سریع تر به زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی عضو کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره شوید.

 

لازم به ذکر است که نتایج نهایی به شکل کارنامه نمی باشد، بلکه شرکت کنندگان با ورود به سایت اداره آموزش و پرورش استان محل سکونت خود و سایت سنجش و جهاد دانشگاهی می توانند صرفا وضعیت پذیرش یا عدم پذیرش خود را مشاهده نمایند.

نحوه دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

طبق مراحل توضیح داده شده در دفترچه ثبت نام، متقاضیان شغل شریف مدرسی پس از شرکت در آزمون کتبی، می توانند کارنامه اولیه خود و جواب آزمون استخدامی آموزش و پرورش را دریافت کنند.

نحوه دریافت کارنامه اولیه دبیری و آموزگاری

متقاضیان می توانند برای دریافت کارنامه اولیه آموزگاری و دبیری از طریق مراحل زیر اقدام نمایند. توجه داشته باشید که ترتیب مراحل برای هر دو عنوان شغلی یکسان است اما لینک ورود متفاوتی دارند. شرکت کنندگان آزمون آموزگاری می توانند از لینک اعلام نتایج آموزگار ابتدایی و کودکان استثنائی و شرکت کنندگان آزمون استخدامی دبیری از لینک اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش دبیری متوسطه اول و دوم اقدام به مشاهده نتایج خود نمایند.

  • ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و از منو ی موجود گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را انتخاب نمایید.

مرحله اول اعلام نتایج آموزش و پرورش

  • از بین موارد موجود گزینه “سیستم کارنامه مرحله اول استخدامی وزارت آموزش و پرورش (ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموری) سال 1403″ را وارد نمایید.

مرحله دوم اعلام نتایج اولیه دبیری 1403

  • بر زوی لینک فعال “سیستم کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (شغل دبیری و هنرآموزی) سال ۱۴۰۳” کلیک نمایید.

مرحله سوم اعلام نتایج اولیه دبیری 1403

  • سپس اطلاعات خود را از طریق یکی از دو روشی که در سایت وجود دارد، تکمیل کرده و وارد صفحه کارنامه نتایج خود شوید.

مرحله چهارم اعلام نتایج اولیه دبیری 1403

نکته: دریافت نتایج نهایی همانند نتایج اولیه است و تنها در زمان های مربوط به خود لینک های آن ها فعال خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه اولیه مشاغل کیفیت بخشی

  • به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir وارد شوید و بر روی عبارت “آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش” کلیک نمایید.

مرحله اول مشاهده نتایج آزمون کیفیت بخشی آموزش و پرورش

  • دکمه “ورود به پروفایل” را بفشارید.

مرحله دوم مشاهده نتایج آزمون کیفیت بخشی آموزش و پرورش

  • پس از درج کد ملی، کد رهگیری و حاصل عبارت امنیتی، کلید “ورود به پروفایل” را فشار دهید. کارنامه شما قابل رویت است.

مرحله سوم مشاهده نتایج آزمون کیفیت بخشی آموزش و پرورش

نکته: توجه داشه باشید که برای دریافت نتایج مشاغل کیفیت بخشی باید به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و همانند مراحل نتایج اولیه اقدام نمایید.

جزئیات کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

داوطلبان محترم پس از محک زدن خود در آزمون استخدامی، با مراجعه به سایت مربوطه (سازمان سنجش یا جهاد دانشگاهی) می توانند از وضعیت پذیرش یا عدم پذیرش خود آگاه شوند. این نتایج به صورت آنلاین بارگزای می شود و افراد نیازی به مراجعه به آموزش و پرورش نخواهند داشت. جزئیات کارنامه نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به شرح زیر است:

نکته: شایان ذکر است قالب و محتوای هر دو کارنامه اولیه دبیری و آموزگاری و همچنین مشاغل کیفیت بخشی یکسان می باشد.

  • در اولین بخش از کارنامه، اطلاعات هویتی همچون شماره داوطلبی، شماره پرونده، مقطع و رشته تحصیلی، کد و عنوان شغل محل داوطلب درج شده است.

کارنامه نتایج اولیه استخدامی آموزش و پرورش۱۴۰۲

  • جدول موجود در کارنامه گویای درصد و امتیاز هر درس در دو حیطه اختصاصی و عمومی است.

کارنامه نتایج اولیه استخدامی آموزش و پرورش۱۴۰۲

  • این بخش به اطلاعاتی چون سهمیه و امتیازات بومی و نیز امتیاز کسب شده، اختصاص یافته که در انتهای جدول وضعیت پذیرش و یا عدم پذیرش داوطلب مشخش شده است.

کارنامه نتایج اولیه استخدامی آموزش و پرورش۱۴۰۲

  • در ادامه به مواردی چون نحوه محاسبه حدنصاب و امتیاز آزمون کتبی اشاره شده است.

کارنامه نتایج اولیه استخدامی آموزش و پرورش۱۴۰۲

نحوه بازیابی اطلاعات دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

متقاضیان برای مشاهده نتایج آمون خود، نیاز به کد پیگیری و شماره پرونده ای که پس از ثبت نام دریافت کرده اند، دارند. حفظ و نگهداری این دو شماره بسیار ضروری است اما در صورت فراموشی هر یک از آن دو، متقاضیان این امکان را دارند تا نسبت به بازیابی آن ها اقدام نمایند. برای بازیابی کد پیگیری و شماره پرونده می توانید مراحل زیر را انجام دهید.

بازیابی از طریق سایت سازمان سنجش

  • ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org
  • ورود به بخش سیستم پاسخگویی
  • متقاضیان چنانچه عضو سیستم پاسخگویی نباشند، ابتدا باید فرمی را برای عضویت پر نمایند.
  • دریافت رمز عبور و نام کاربری از طریق ایمیل
  • وارد کردن رمز عبور و نام کاربری در سیستم پاسخگویی سنجش
  • ورود به سیستم و انتخاب گزینه درخواست جدید
  • انتخاب نوع آزمون استخدامی و سال آن
  • انتخاب گزینه دریافت شماره پرونده یا داوطلبی
  • تایید اطلاعات فردی
  • ثبت درخواست
  • مشاهده پاسخ درخواست در همین بخش یعنی بخش سیستم پاسخگویی

بازیابی از طریق سایت جهاد دانشگاهی

  1. ورود به سایت جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir
  2. انتخاب عبارت “آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش”
  3. کلیک بر روی دکمه “بازیابی توکن/ کدرهگیری”
  4. درج کد ملی و عبارت امنیتی و فشردن کلید “بازیابی”
  5. مشاهده اطلاعات خود

آیا امکان اعتراض به کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 وجود دارد؟

طبق رویه هر سال، پس از انتشار نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش فرصتی یه هفته ای به متقاضیان داده می شود تا بتوانند اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش خود را در این سایت ثبت نمایند.

زمان اعتراض به کارنامه

اعتراض به نتایج آزمون دبیری همزمان با انتشار نتایج اولیه از 26 اردیبهشت ماه 1403 امکان پذیر می باشد. در مورد مشاغل کیفیت بخشی نیز، داوطلبان معترض به مندرجات کارنامه خود، می‌توانند از تاریخ 26 الی31 خردادماه 1403 با مراجعه به پروفایل خود (بخش اعتراضات) نسبت به ثبت اعتراض یا درخواست خود اقدام کنند. پس از بررسی، نتایج اعتراضات تا پایان تیرماه 1403 از طریق پروفایل داوطلبان اطلاع‌رسانی می شود.

نحوه اعتراض به کارنامه

داوطلبان این امکان را دارند تا پس از مشاهده نتایج، در صورت تمایل از طریق مراحل زیر اقدام به ثبت اعتراض خود در سازمان سنجش کنند.

  • وارد شدن به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org

مرحله اول ثبت درخواست اعتراض در سایت سازمان سنجش

  • وارد شدن به قسمت سیستم پاسخگویی

مرحله دوم ثبت درخواست اعتراض در سایت سازمان سنجش

  • انتخاب گزینه “ورود به سامانه” در صورتی که در سامانه عضو هستید و انتخاب گزینه “عضویت در سامانه” و دریافت نام کاربری و رمز عبور در صورتی که عضو سامانه نمی باشید.

مرحله دوم ثبت درخواست از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش

  • کلیک بر روی گزینه درخواست جدید

مرحله پنجم ثبت درخواست از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش

  • وارد شدن به صفحه “انتخاب نوع آزمون و سال آن” و کلیک بر روی گزینه “آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی”

مرحله ششم ثبت درخواست از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش

  • پر نمودن فرم اطلاعات لازم، ثبت اعتراض و دریافت شماره نامه

مرحله هفتم ثبت اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور

اقدامات پس از دریافت کارنامه استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

همانطور که گفته شد، آزمون استخدامی آموزش و پرورش از دو مرحله تشکیل می شود. متقاضیان پس از کسب نمره قبولی در آزمون استخدامی کتبی، می بایست در مصاحبه استخدامی نیز حضور پیدا کنند. تشکیل پرونده و محیا کردن تمامی مدارک نام برده در لینک مدارک لازم برای مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش پیش از حضور در این آزمون الزامی است. برای مشاهده مدارک، می توانید به لینک مطلب مربوطه مراجعه نمایید.

 

متقاضیان می توانند پس از دوره ای کوتاه، نتایج نهایی خود را دریافت نمایند. افراد چنانچه پذیرفته شده باشند، می بایست در گزینش استخدامی که شامل دو بخش مصاحبه عقیدتی – سیاسی و تحقیقات محلی می باشد، شرکت نمایند. در صورت قبولی در آزمون گزینش، پذیرفته شدگان پس از گذراندن یک دوره مهارت آموزی می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

 

سوالات متداول

1- کارنامه نتایج استخدامی آموزش و پرورش عنواان شغلی آموزگاری ۱۴۰۳ چه زمانی منتشر می شود؟

این کارنامه 3 اردیبهشت ماه 1403 منتشر شد.

2- نحوه دریافت کارنامه نتایج استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ به چه صورت است؟

دریافت کارنامه دبیری و آموزگاری از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org و مشاغل کیفیت بخشی توسط سایت جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir امکان پذیر می باشد.

3- آیا امکان اعتراض به کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش وجود دارد؟

بله شما می توانید برای اعتراض به نتایج اولیه دبیری و آموزگاری از زمان انتشار کارنامه با مراجعه به سیستم پاسخگویی سنجش اقدام نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره