خانه استخدام بانک ها اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک رفاه ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک رفاه ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک رفاه ۱۴۰۲

در راستای استخدام نیروی مورد نیاز بانک ها هر ساله آزمون هایی برگزار می گردد که از بین آن افراد دارای صلاحیت گزینش و استخدام می شوند. بانک رفاه از این مسئله مستثنی نبود و به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از میان افراد واجد شرایط در مقطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد و در رشته‌های مورد نیاز برای مشاغل بانکدار به منظور اشتغال در واحدهای بانکی در سراسر کشور، از طریق آزمون کتبی، برگزار خواهد شد. افراد علاقه مندی که قصد شرکت در فراخوان استخدام بانک رفاه کارگران را دارند باید در زمان مقرر و از طریق سایت این مرکز، نتایج خود را مشاهده نمایند.

✅اعلام نتایج نهایی بانک رفاه کارگران 1402

برای مشاهده اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی بانک رفاه باید از طریق سایت اصلی همین بانک اقدام کرد.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک رفاه 1402

زمان اعلام نتایج آزمون کتبی

نتایج اولیه آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران در سال ۱۴۰۲ معمولا با فاصله یک یا دو ماه بعد از تاریخ برگزاری آزمون منتشر می شود و شرکت کنندگان این آزمون می توانند با مراجعه به سایت اختصاصی بانک رفاه به نشانی اینترنتی refah-bank.ir نتایج آزمون خود را مشاهده نمایند. شایان ذکر است، متقاضیانی که در آزمون کتبی نمره حد نصاب را کسب کرده باشند به میزان دو برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت می شوند. اخبار بیشتر در این زمینه از طریق کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره اطلاع رسانی می گردد.

زمان اعلام نتایج مصاحبه

آزمون استخدامی بانک رفاه همانند آزمون های دیگر دو مرحله ای می باشد، افرادی که در آزمون کتبی 1402، حد نمره نصاب را به دست آورند به مصاحبه آزمون استخدامی بانک رفاه حضوری دعوت خواهند شد. زمان برگزاری مصاحبه معمولا با توجه به زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی متغیر می باشد. نتایج نهایی آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران نیز بعد از اتمام فرآیند مصاحبه، از طریق سایت اختصاصی این بانک به نشانی اینترنتی refah-bank.ir منتشر شده است.

نحوه مشاهده اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک رفاه ۱۴۰۲

برای مشاهده نتایج و عملکرد خود می بایست به سایت اختصاصی بانک رفاه کارگران مراجعه نمایید و مطابق با مراحل زیر عمل کنید:

  1.  به سایت اختصاصی بانک رفاه به نشانی refah-bank.ir مراجعه نموده و سپس بر روی” نتایج نهایی آزمون استخدامی بانک رفاه “کلیک نمایید.مرحله اول مشاهده نتایج استخدام بانک رفاه کارگران
  2.  کد ملی در کادرهای مربوطه درج نموده و بر روی “جستجو” ضربه بزنید.مرحله دوم مشاهده نتایج استخدام بانک رفاه کارگران
  3.  به سامانه وارد شوید و نتایج خود را مشاهده نمایید.

بازیابی کد پیگیری ثبت نام

ممکن است هنگامی که برای دیدن نتایج اقدام می نمایید کد رهگیری و پیگیری خود را فراموش کنید؛ اینگونه از مشاهده و اخذ نتیجه باز می مانید. به همین منظور بانک رفاه امکان بازیابی کد پیگیری ثبت نام را در اختیار داوطلبین خود قرار داده است. برای بازگردانی کد پیگیری خود صرفا می بایست وارد بخش “یادآوری کد رهگیری ثبت نام آزمون” شوید و با درج اطلاعات شخصی خود، اقدام به بازیابی کد مذکور نمایند.

 

سوالات متداول

1- نتایج نهایی آزمون استخدامی بانک رفاه ۱۴۰۲ چه زمانی اعلام می گردد؟

نتایج نهایی این آزمون با توجه به تاریخ برگزاری مصاحبه، متغیر است که معمولا یک یا دو ماه بعد از زمان مصاحبه می باشد.

2- از طریق چه سایتی می توان نتایج نهایی آزمون استخدامی بانک رفاه را مشاهده نمود؟

شما می توانید با مراجعه به سایت اختصاصی این بانک به آدرس refah-bank.ir مراجعه نمایید.

3- در صورتی که کد رهگیری خود را به جهت دریافت نتایج فراموش کرده باشیم چه اقدامی باید انجام داد؟

بانک رفاه گزینه ای را برای بازیابی رمز و کد پیگیری داوطلبین در سایت خود قرار داده است که با استفاده از آن می توانید به کد مذکور دسترسی پیدا کنید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک