خانه مدارس اعلام نتایج آزمون دبیرستان علامه حلی

اعلام نتایج آزمون دبیرستان علامه حلی

زمان اعلام نتایج آزمون علامه حلی 99 - 1400
اعلام نتایج آزمون دبیرستان علامه حلی 99 – 1400
دبیرستان علامه حلی ، از قدیمی ترین مدارسی است که به عنوان مرکز تربیت و پرورش استعدادهای درخشان دوره متوسطه دوم در نظر گرفته می شود. از همین رو عنوان سمپاد را نیز به خود اختصاص داده و از مدارس تیزهوشان محسوب می شود. دانش آموزان با استعداد پایه نهم برای ورود به این مدرسه و تحصیل در پایه دهم ، می بایست در یک آزمون ورودی شرکت کرده و مورد سنجش و تایید مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان قرار گیرند. نتایج آزمون این مدرسه نیز هم زمان با نتایج تیزهوشان نهم سایر مدارس سمپادی ، اعلام می گردد.

نتایج آزمون دبیرستان علامه حلی به صورت اینترنتی و از سامانه ” ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی ” قابل مشاهده می باشد.

زمان اعلام نتایج آزمون دبیرستان علامه حلی 98 – 99

دبیرستان علامه حلی مانند سایر مدارس تیزهوشان دوره متوسطه دوم ، توسط آزمونی که شرکت در آن برای دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام تیزهوشان آزاد است ، به پذیرش داوطلبان می پردازد. این آزمون معمولا اواخر خرداد ماه برگزار می شود. نتایج آن معمولا اواخر مرداد ماه و از طریق سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی اعلام می گردد. داوطلبانی که در این آزمون پذیرفته شده اند تا هفته اول شهریور مهلت دارند که نسبت به ثبت نام در مدرسه مورد نظر اقدام نمایند.

توجه داشته باشید که برای پذیرفته شدگان در این آزمون ، کارنامه ای صادر نخواهد شد و تنها قادر به مشاهده وضعیت قبولی خود از سامانه می باشند. اما برای داوطلبی که در این آزمون پذیرفته نشده باشد ، به فاصله حداکثر یک هفته پس از اعلام نتایج ، کارنامه عدم قبولی وی که شامل جزئیات آزمون می باشد مانند تعداد پاسخ های صحیح و غلط ، نمره ای که در هر درس کسب کرده ، امتیاز کل داوطلب و هم چنین امتیاز آخرین فردی که در مدارس مورد تقاضای وی پذیرفته شده است ، صادر می گردد.

با توجه به این که زمان دقیق اعلام نتایج مشخص نیست ، می توانید با عضویت در کانال تلگرام تیزهوشان از آخرین اخبار مربوط به این مدارس مطلع شده و به محض انتشار نتایج ، اقدام به مشاهده وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود نمایید.

نحوه مشاهده وضعیت قبولی یا عدم قبولی دبیرستان علامه حلی

دانش آموزانی که در آزمون ورودی پایه دهم تیزهوشان شرکت به عمل آورده اند ، جهت مشاهده وضعیت قبولی خود می بایست به صورت اینترنتی اقدام کرده و وارد پنل کاربری خود شوند. اما داوطلبان توجه داشته باشند که نتیجه این مصاحبه به صورت کارنامه صادر نخواهد شد و فقط قبولی یا عدم قبولی داوطلب در سایت نتایج تیزهوشان 98 – 99 قابل مشاهده است. راهنمای گام به گام مشاهده نتایج در ادامه شرح داده شده است.

  • در ابتدا وارد “ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی” به نشانی www.azmoon.medu.ir شوید.
  • در قسمت راست سایت ، کد ملی و رمز همگام ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی 99 را در قسمت های خواسته شده وارد نمایید.
  • نقش خود را به عنوان “دانش آموز” و نام مدرسه خود را در قسمت عنوان سازمانی وارد کنید.
  • پس از وارد کردن اطلاعات مربوطه قادر به مشاهده وضعیت قبولی یا عدم قبولی ، از صفحه کاربری خود خواهید بود.

لازم به ذکر است که در آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم هیچ لیستی ، مبنی بر اسامی ذخیره ها در نظر گرفته نمی شود و تمامی شرکت کنندگان به دو دسته پذیرفته شدگان و پذیرفته نشدگان تقسیم می گردند. جهت اطلاع از زمان و نحوه اعلام نتایج تیزهوشان نهم 98 – 99 و هم چنین سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99 می توانید اقدام به دریافت دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم نمایید. هم چنین می توانید از لینک های ذکر شده استفاده کرده و به کسب اطلاعات بیشتر بپردازید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس