خانه تیزهوشان نحوه دریافت رمز ورود همگام ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

نحوه دریافت رمز ورود همگام ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

راهنمای دریافت رمز عبور ثبت نام تیزهوشان 1402 - 1403
نحوه دریافت رمز ورود همگام ثبت نام تیزهوشان 1402 – 1403

مدارس سمپاد زیر نظر سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، از جمله مدارسی است که به دلیل بهره مندی از امکانات ویژه تحصیلی بین دانش آموزان طرفداران زیادی دارد که از طریق آزمون های ورودی سمپاد پذیرش خواهند شد. افرادی که داوطلب ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان هستند، برای ورود به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نیازمند اطلاعاتی می باشند که باید آن ها را در سامانه وارد نمایند که یکی از این موارد رمز ورود می باشد. برای اطلاع از چگونگی دریافت این رمز پیشنهاد می شود مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

با توجه به آنکه ثبت نام آزمون های تیزهوشان از سامانه پادا انجام می گیرد، رمز ورود همان رمز سامانه پادا خواهد بود که در ابتدا از مدیر مدرسه دریافت می شود.

دریافت رمز عبور همگام ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403

در سال های گذشته ورود به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان از طریق سایت همگام صورت می گرفت و دانش آموزان می بایست رمز عبور همگام را از مدیر مدرسه دریافت می نمودند. اما در سال جاری که ثبت نام آزمون های تیزهوشان در سامانه پادا به آدرس pada.medu.ir انجام می گیرد و سایر آدرس های ثبت نام تیزهوشان مانند azmoon.medu.ir نیز به این سامانه متصل می گردد، رمز عبور ورود به سامانه همان رمز پادا می باشد.

از آن جایی که رمز عبور سامانه پادا را در ابتدا مدیر مدرسه در اختیار دانش آموزان قرار می دهد، دریافت آن حضوری خواهد بود اما برای بازیابی آن در صورت فراموشی می توان از سایت موردنظر اقدام نمود.

همچنین توجه داشته باشید که با شروع نام نویسی آزمون های تیزهوشان 1402 – 1403 در صورت تغییر روند دریافت رمز، این مقاله به روز شده و اطلاعات کامل تر به مخاطبان ارائه خواهد شد.

راهنمای بازیابی رمز عبور ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403

از آن جایی که دوره گذشته نتایج این آزمون از طریق سامانه پادا به نشانی pada.medu.ir منتشر شده است، انتظار می رود ثبت نام این دوره از آزمون مدارس تیزهوشان نیز از این طریق باشد که در این صورت دریافت و بازیابی رمز عبور نیز از این سایت و به روش زیر انجام خواهد گرفت.

  • ابتدا به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به نشانی pada.medu.ir مراجعه نموده و سپس گزینه “بازیابی کلمه عبور” را بفشارید.

  • پس از درج کد ملی و کد امنیتی، کلید “ثبت” را بفشارید.

در صورت صحیح بودن اطلاعات وارد شده، سامانه به صورت اتوماتیک، رمز ورود را به شماره همراه ثبت شده پیامک می نماید. در صورتی که شماره همراهی از جانب شما در سامانه موجود نباشد، تنها راه ممکن جهت بازیابی مراجعه به مدرسه خواهد بود.

راهنمای مدیر مدرسه برای بازیابی رمز سامانه پادا

مدیران مدرسه با طی مراحل زیر در سامانه سیدا می توانند برای دریافت رمز عبور پادا اقدام نموده و آن را در اختیار دانش آموزان قرار دهند:

  • پس از مراجعه به سامانه سیدا به نشانی sida.medu.ir، در منوی موجود گزینه “مدیریت کاربران” و سپس “انتصاب و دسترسی” را برگزینید و بر روی “کلمه عبور دانش آموز” کلیک نمایید.

اولین مرحله بازیابی رمز پادا توسط مدیر

  • در قدم بعدی با صفحه زیر رو به رو خواهید شد که مطابق تصویر باید بر روی “انتخاب” کلیک نمایید.

دومین مرحله بازیابی رمز پادا توسط مدیر

  • سپس لیست کلاس های موجود نمایش داده می شود؛ کلاس مدنظر را برگزینید و “انتخاب” را بفشارید.

سومین مرحله بازیابی رمز پادا توسط مدیر

  • در نهایت لیست دانش آموزان کلاس و کلمه عبور سامانه پادای ایشان مطابق شکل زیر نمایان خواهد شد و می توانید کلمه عبور دانش آموز مربوطه را دریافت نمایید.

چهارمین مرحله بازیابی رمز پادا توسط مدیر

اقدامات پس از دریافت رمز ورود ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403

بعد از انجام مراحل فوق و دریافت کلمه عبور، می توانید با بازگشت به صفحه اصلی سایت پادا و وارد نمودن رمز پادا خود و انتخاب کلید “ورود” نسبت به ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان اقدام کنید که مستلزم پرداخت هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان و همچنین بارگذاری عکس پرسنلی و تکمیل فرم تقاضانامه می باشد.

مطابق با مندرجات دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان داوطلبان می توانند در فرصت ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان، با مراجعه به پروفایل کاربری با استفاده از رمز ورود دریافت شده، اطلاعات خود را اصلاح نمایند. لازم به ذکر است که ویرایش اطلاعات تا زمانی که سامانه ثبت نام فعال است، ممکن می باشد.

 

سوالات متداول

1- رمز عبور همگام ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ چگونه دریافت می گردد؟

به دلیل تغییر سایست ثبت نام و انجام آن از طریق سامانه پادا، نیازی به دریافت رمز همگام وجود نخواهد داشت و داوطلبان تنها به رمز پادا نیاز دارند.

2- رمز عبور ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ از چه طریقی در دسترس قرار می گیرد؟

علاقه مندان می توانند با مراجعه حضوری به مدرسه نسبت به دریافت این رمز اقدام کنند.

3- برای بازیابی رمز ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به صورت الکترونیکی از طریق کدام سایت باید اقدام کنیم؟

دریافت این رمز از طریق مراجعه به سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان به نشانی pada.medu.ir امکان پذیر است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد