خانه تیزهوشان هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴

مدارس تیزهوشان یا سمپاد به عنوان یکی از مدارس برتر کشور شناخته شده اند که زیر نظر سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اداره می شوند. هر ساله مسئولین این مدارس با برگزاری آزمون در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم اقدام به جذب دانش آموزان با استعداد می کنند. آزمون ورودی پایه دهم مدارس پرورش استعدادهای درخشان و مدارس نمونه دولتی در قالب یک آزمون و در روز جمعه مورخ یکم تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت در آزمون ورودی مدارس مذکور که قصد ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان را دارند، می بایست در موعد مقرر با پرداخت مبلغی به عنوان هزینه نام نویسی، این فرآیند را به انجام برسانند. اما این هزینه چه مقدار بوده و از چه طریقی قابل پرداخت می باشد؟

در صورتی که داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان هزینه ثبت نام را پرداخت نکرده باشند، امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت.

هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دانش آموزانی که علاقه دارند در آزمون مدارس استعدادهای درخشان شرکت کرده و تحصیلات خود را در این مدارس ادامه دهند، می بایست نسبت به کسب اطلاعات لازم اقدام نموده و در صورت واجد شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان   وجه نام نویسی را بپردازند. میزان این هزینه و شیوه پرداخت آن در اطلاعیه ها و همچنین دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان مشخص می گردد که به منظور دریافت این دفترچه باید به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان مراجعه شود.

مبلغ تعیین شده برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در سال 1402 – 1403، مطابق با دفترچه 70 هزار تومان بود که احتمالا برای سال ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ با افزایش همراه باشد.

زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1403 – 1404

یکی از نکات مهم نسبت به پرداخت هزینه این آزمون مذکور این است که داوطلبان در سه بازه زمانی یعنی مهلت اولیه، مهلت مجدد و زمان دریافت کارت فرصت دارند که این مبلغ را پرداخت نمایند.

داوطلبان توجه داشته باشند که هزینه نام نویسی این آزمون باید در زمان ثبت نام به صورت اینترنتی پرداخت گردد اما درصورتی که عده ای موفق به واریز این هزینه نشده باشند، می توانند در مهلتی که این سازمان تعیین می کند، پرداخت خود را انجام دهند.

زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان مطابق اطلاعیه منتشر شده، از ۱۵ الی ۲۵ فروردین ماه 1403 تعیین شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید در کانال تلگرام تیزهوشان ایران مشاوره عضو شوید.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

هزینه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان صرفا از طریق درگاه اینترنتی سایت وزارت آموزش و پرورش پرداخت می شود و در صورت واریز وجه به صورت مستقیم از طریق مراجعه به بانک یا دستگاه های خودپرداز ثبت نام انجام نخواهد شد. روند پرداخت هزینه نام نویسی به صورت زیر است.

  • ابتدا باید به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان به نشانی my.medu.ir مراجعه کرده و اطلاعات ورود نظیر کدملی و سریال شناسنامه را وارد نمایید
  • لینک “ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1403 – 1404” را انتخاب کنید.
  • پس از تکمیل فرم تقاضانامه، می توانید هزینه ثبت نام را از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم پویا هستند، پرداخت نموده و کد رهگیری دریافت کنید.

نکات مهم هنگام پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

  • توصیه می شود فرایند ثبت نام و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان را در روز های اول نام نویسی انجام دهید.
  • با توجه به این که هزینه ثبت نام پس از واریز قابل استرداد نمی باشد، توصیه می کنیم ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان  را با دقت مطالعه کرده و پس از کسب اطمینان از احراز شرایط مورد نیاز، نسبت به ثبت نام دانش آموز اقدام نمایید.
  • فراموش نکنید که دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان  نیز مشروط به پرداخت مبلغ تعیین شده می باشد و بدیهی است در صورت عدم واریز آن، امکان دسترسی به کارت ورود به جلسه نیز وجود نخواهد داشت.
  • اگر هنگام ورود به سامانه ثبت نام تیزهوشان با مشکل مواجه شدید می بایست رمز همگام را از مدرسه محل تحصیل خود دریافت نمایید.
  •  پس از پرداخت هزینه ثبت نام ، رسید و کد پیگیری ثبت نام خود را نزد خود نگه داشته تا در مرحله دریافت کارت ورود به جلسه با مشکل مواجه نشوید.

 

سوالات متداول

1- هزینه در نظر گرفته شده برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در سال ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ چه میزان می باشد؟

مبلغ تعیین شده برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در سال ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳، مطابق با دفترچه 70 هزار تومان بود که احتمالا برای سال ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ با افزایش همراه باشد.

2- چه زمانی می بایست نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان اقدام کرد؟

داوطلبان می توانند طی مراحل ثبت نام هزینه تعیین شده را پرداخت نمایند.

3- هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان از چه طریقی قابل پرداخت است؟

از طریق مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان به نشانی my.medu.ir می توان هزینه این آزمون را پرداخت نمود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد