خانه استخدام بانک ها زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سینا ۱۴۰۲

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سینا ۱۴۰۲

 

تاریخ نام نویسی آزمون استخدامی بانک سینا 1402
زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سینا ۱۴۰۲

بانک های کشور اعم از بانک سینا، طی دوره های مختلف با هدف ارائه خدمات بهینه و گسترده تر به مشتریان خود، اقدام به جذب نیروهای جدید و جایگزین می نمایند. بانک مذکور نیز همانند سایر بانک های کشور برای تامین نیروی انسانی خود، اقدام به برگزاری آزمون می نماید و با انتشار فراخوانی، جزئیات پذیرش از جمله زمان ثبت نام را به اطلاع داوطلبان می رساند. متقاضیانی که تمایل دارند در آزمون استخدامی این بانک شرکت کنند و واجد شرایط استخدام بانک سینا نیز می باشند، بایستی در بازه زمانی مقرر نسبت به تکمیل فرم ثبت نام خود به صورت اینترنتی اقدام نمایند.

فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی بانک سینا از روز 16 فروردین ماه آغاز شده و تا روز 1 اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سینا 1402

در سال های اخیر، بانک سینا که جزو بانک های خصوصی کشور است، از روش اجرای آزمون استخدامی برای گزینش نیروهای خود استفاده می کند که در سال جاری نیز با همین روش، اقدام به پذیرش نیروهای متخصص و مورد نیاز خود نموده و اطلاعیه ای در این راستا منتشر کرده است.

فرآیند ثبت نام جهت شرکت در فراخوان استخدام بانک سینا در بازه زمانی 16 فروردین الی 1 اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ انجام می شود و افراد می توانند در مدت زمان مقرر با مراجعه به سایت اختصاصی این بانک به آدرس اینترنتی sinabank.ir مراحل نام نویسی خود را با در دست داشتن مدارک لازم به انجام برسانند. همچنین شما می توانید در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره عضو شوید تا در صورت تعیین فرصت مجدد ثبت نام، اخبار آن را در اسرع وقت دریافت نمایید.

نحوه نام نویسی آزمون استخدامی بانک سینا 1402

متقاضیان واجد شرایطی که می خواهند در آزمون استخدامی بانک سینا شرکت کنند، لازم است در گام اول به مطالعه راهنمای نحوه تکمیل فرم تقاضانامه موجود در سایت استخدامی این بانک به نشانی sinabank.ir بپردازند و سپس نسبت به فراهم نمودن مدارک لازم مطابق با مندرجات آگهی اقدام کنند. مراحل لازم جهت تکمیل فرآیند نام نویسی مطابق با روند زیر صورت می پذیرد.

  • پس از ورود به سایت بانک به نشانی sinabank.ir روی ” استخدام در بانک سینا “ کلیک نمایید.

  • در مرحله بعد طبق زمانبندی و شرایط ذکر شده در صورت تمایل روی ” استخدام ” کلیک کنید.

  • در این مرحله رزومه کاری خود را به آدرس مشخص شده ارسال نمایید.

لازم به ذکر است که در صورت واریز هزینه ثبت نام، این مبلغ به هیچ وجه قابل استرداد نمی باشد؛ بنابراین داوطلبان باید پیش از اقدام به نام نویسی، کلیه شرایط استخدام بانک سینا را در نظر بگیرند. همچنین توجه داشته باشید در صورتی که به هر دلیل اطلاعات خود را در سایت استخدام بانک سینا به اشتباه وارد نموده اید، می تونید در مهلت اولیه ثبت نام و نیر تمدید آن، نسبت به ویرایش موارد مورد نیاز اقدام نمایید.




سوالات متداول

1- ثبت نام در آزمون استخدامی بانک سینا ۱۴۰۲ در چه تاریخی انجام می گردد؟

این فرآیند در بازه زمانی 16 فروردین ماه الی 1 اردیبهشت ماه سال جاری انجام می گیرد.

2- چگونه می توان در آزمون استخدامی بانک سینا ثبت نام کرد؟

ثبت نام در این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سایت بانک سینا به آدرس sinabank.ir صورت می پذیرد.

3- آیا امکان تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی بانک سینا وجود دارد؟

بله، در صورت انتشار اطلاعیه ای موثق در این خصوص، اخبار آن از طریق مقاله حاضر و همچنین کانال تلگرام ایران مشاوره اطلاع رسانی می گردد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک