خانه سامانه و سایت ورود به سایت وزارت آموزش و پرورش | medu.ir

ورود به سایت وزارت آموزش و پرورش | medu.ir

لینک مستقیم ورود به سایت آموزش و پرورش
سایت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش در راستای تحقق دولت الکترونیک و پیشبرد اهداف سازمانی خود، اقدام به ایجاد بستر الکترونیکی موسوم به سایت آموزش و پرورش به نشانی medu.ir نموده است. این وب سایت شامل اخبار و اطلاعات کاربردی و نیز تفکیک مطالب بر اساس ادارات آموزش و پرورش استان های مختلف کشور می باشد. تمامی افرادی که با فرآیند های مربوط به آموزش و پرورش و نیز خود این وزارتخانه ارتباط دارند، اعم از معلمان، دانش آموزان و کارمندان بخش های اداری و خدماتی، می توانند اخبار مرتبط با آن را از طریق سایت مذکور پیگیری نموده و فعالیت های مربوطه را به صورت غیرحضوری به انجام برسانند.

لینک مستقیم ورود به سایت آموزش و پرورش

لینک مستقیم ورود به سایت وزارت آموزش و پرورش

ورود به سایت اداره آموزش و پرورش هر یک از استان های کشور با مراجعه به سایت اصلی وزارت آموزش و پرورش به نشانی medu.ir امکان پذیر می باشد.

معرفی سامانه وزارت آموزش و پرورش

سامانه آموزش و پرورش به نشانی medu.ir برای برقراری ارتباط مؤثر بین دانش آموزان، معلمان و کارکنان این وزارتخانه راه اندازی شده است. این بستر امکان اطلاع رسانی اخبار به تفکیک استان و شهرها، تعاملات فضای مجازی از قبیل شبکه آموزشی دانش آموز (شاد)، پیگیری مکاتبات مندرج در زمینه بخش های اداری این سازمان، آگاهی از خدمات الکترونیکی و مجازی این نهاد و سازمان های وابسته، پیگیری ابلاغیه های سازمان آموزش و پرورش به ادارات ذیربط و نیز دسترسی به سامانه ثبت شکایات آموزش و پرورش را فراهم می سازد.

این وب سایت برای ایجاد تعاملات سازنده بین اقشار مختلف درگیر در امر آموزش و پرورش طراحی شده و تمامی امور مربوط به مدارس کل کشور، سازمان های برنامه ریزی و هماهنگی آموزشی، معلمان، دانش آموزان و اولیای آن ها را به صورت اجماع، گرد هم آورده است.

بخش اول

معرفی سایت آموزش و پرورش

شماره 1

همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید، نوار تعبیه شده در بالای صفحه شامل گزینه های: وزارتخانه، اخبار، خدمات الکترونیک، پایگاه های زیر مجموعه، دانستنی ها، چند رسانه ای، شاد، طرح توانا و راه های ارتباطی می باشد. افراد با کلیک بر هر یک از موارد مزبور می توانند به صفحه مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. برای مثال بخش خدمات الکترونیک شامل گزینه های خدمات عمومی، خدمات دانش آموزان، خدمات والدین و خدمات فرهنگیان می شود لذا کاربران بایستی با توجه به نقش خود یکی از موارد فوق را انتخاب نموده و فعالیت مورد نظر را به انجام برسانند.

شماره 2

یکی از خدمات جدید آموزش پرورش در جهت توانمندسازی کارمندان خود از لحاظ مالی، طرح توانا می باشد که به تازگی منوی مربوط به آن در صفحه اصلی اضافه گشته است. با کلیک بر روی این گزینه می توانید اپلیکیشن طراحی شده و همچنین کلیه امکانات مربوط به این طرح را مشاهده نمایید.

شماره 3

این بخش از سامانه مربوط به اخبار حوزه های مختلف است. کاربران با کلیک بر گزینه های اخبار، اخبار استانی و اخبار ستادی می توانند به خبر های کلی، موارد مربوط به استان مورد نظر و ستاد دسترسی یابند.

شماره 4

آیکونی که در پایین صفحه اول قرار گرفته است جهت ارتباط کاربران با پشتیبانی است، بنابراین افراد با کلیک بر روی این گزینه و درج اطلاعات کاربری خود در بخش های مربوطه می توانند با پشتیبان ها ارتباط برقرار کنند.

بخش دوم

مرحله دوم معرفی سایت آموزش و پرورش

شماره 4

همانگونه که ذکر شد، در بخش خدمات الکترونیک، افراد می توانند با توجه به نقش، اقدامات مورد نظر خود را به انجام برسانند. پر واضح است که با کلیک بر گزینه “همه خدمات” تمامی امکانات در نظر گرفته شده برای معلمان، دانش آموزان و… نمایش داده می شود.

شماره 5

دسترسی به تمامی خدمات این سایت و سامانه هایی چون  سامانه ضمن خدمت فرهنگیان، سایت جامع نماد، سامانه رتبه بندی معلمان و… از این بخش فراهم است.

شماره 6

بدیهی است که گزینه “مشاهده موارد بیشتر” در سامانه قرار داده شده است تا افراد بتوانند تمامی خدمات ارائه شده در هر بخش و مرتبط با هر نقش را به سادگی مشاهده نموده و با کلیک بر آیکون مورد نظر، فرآیند های مربوطه را به انجام برسانند. در ادامه کلیه سامانه های موجود در این بخش را می توانید مشاهده نمایید.

خدمات الکترونیک سایت وزارت آموزش و پرورش
نوع مخاطبسامانه های مرتبط
عمومی
دانش آموزان
والدین
معلمان
  • سامانه خرید اعتباری و اقساطی توانا
  • سامانه رتبه بندی معلمان
  • سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه بندی معلمان
  • سامانه جامع آموزش فرهنگیان (سامانه ضمن خدمت فرهنگیان)
  • سامانه دانش آموزی سیدا
  • شبکه آموزشی تربیتی رشد
  • سامانه اسکان فرهنگیان
  • سامانه حفظ قرآن کریم
  • تایید مدارک تحصیلی
  • اتوماسیون اداری
  • سامانه مدیریت دانش

نحوه ورود به سایت وزارت آموزش و پرورش

سایت آموزش و پرورش دارای خدمات بسیاری است که بدون استفاده از نام کاربری و رمز عبور می توانید از آن ها بهره مند شوید. با این حال برخی افراد برای انجام تعدادی از امور لازم است وارد پرتال شخصی تعبیه شده در سامانه شوند که در ادامه نحوه ورود به صورت کامل ذکر شده است.

  • با استفاده از آدرس اینترنتی medu.ir وارد سایت آموزش و پرورش شده و آیکون آدمک را برگزینید.

مرحله اول ورود به سایت آموزش و پرورش

  • در فیلدهای موجود، نام کاربری، گذرواژه و کد تصویر را وارد نموده و سپس کلید “ورود” را بفشارید.

مرحله دوم ورود به سایت آموزش و پرورش

امکانات سایت وزارت آموزش و پرورش

جهت آشنایی دقیق تر با خدمات ارائه شده در این سایت می توانید موارد ذیل را نیز مطالعه نمایید.

خدمات اطلاع رسانی سامانه آموزش و پرورش

این سامانه خدمات گوناگون در زمینه های مختلفی ارائه می دهد که هر یک در امر بستر سازی مناسب تعاملات فضای مجازی، گامی موثر بر می دارند. خدمات مختلف این بخش عبارت اند از:

اطلاع رسانی اخبار استانی

این سامانه راه ارتباطی مؤثری بین ادارات آموزش و پروش استان های مختلف برقرار کرده است که در این بخش اخبار و اطلاعیه های هر استان، در قسمت مربوط به خود به صورت مجزا نمایش داده می شود اما سر خط مهم ترین اخبار استانی در صفحه اصلی سایت تحت عنوان “اخبار استانی” به اطلاع عموم می رسد.

اخبار ستادی

در این بخش خبرهای مربوط به ستادهای زیر نظر وزارت آموزش و پرورش و نیز مهم ترین ابلاغیه های منتشره از سوی این نهاد برای کارکنان و دبیران موثر در امر توسعه آموزشی قرار داده می شود.

دانستنی ها

این قسمت شامل سه بخش معلمان، والدین و دانش آموزان می باشد که در هر بخش مطالب مفید و اطلاعیه های مرتبط با هر گروه قرار داده شده است. که به راحتی با انتخاب گزینه “دانستنی ها” در منوی آغازین صفحه، می توانید به این بخش دسترسی پیدا کنید.

چند رسانه ای

منوی چندرسانه ای خود شامل 3 بخش گزارش تصویری، فیلم و پوستر/اینفو می باشد. در بخش گزارش تصویری می توانید عکس های مربوط به رویدادهای برگزار شده تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش را مشاهده نمایید. قسمت فیلم شامل ویدئوهای آموزشی، فراخوان و یا گزارش های تصویری می باشد که متناسب با نیاز خود می توانید از آن ها استفاده کنید. در انتها نیز بخش پوستر قرار دارد که اطلاعات ارزشمندی در خصوص ساختار برخی سازمان ها و معاونت های وزارت آموزش و پرورش در اختیار شما قرار خواهد داد.

خدمات سازمانی سامانه آموزش و پرورش

با مراجعه به بخش “پایگاه های زیر مجموعه” و سپس کلیک بر روی “پایگاه های ستادی” می توانید سازمان های مرتبط با آموزش و پرورش را مشاهده نموده و با کلیک بر روی هر یک به سامانه مرتبط با آن وارد شوید. این سازمان ها عبارتند از:

  • سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی
  • سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی
  • سازمان آموزش و پرورش استثنایی
  • سازمان نهضت سواد آموزی
  • سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک
  • سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس
  • سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان (سایت سمپاد مدارس تیزهوشان)

سازمان های مذکور موظف به ارائه عملکردهای خود در قالب اخبار و اطلاعیه ها هستند تا مخاطبان این سازمان ها اعم از مدارس و دبیران از نحوه اجرایی ابلاغیه های منسوب به این وزارتخانه، اطلاعات لازم را کسب نمایند.

خدمات ارتباطی سامانه آموزش و پرورش

این سامانه دارای بستری برای ارائه مطالب مرتبط با بخش های ارتباطی و مشارکت های نهادهای زیر نظر این وزارتخانه می باشد.

  • معاونت آموزش ابتدایی
  • معاونت آموزش متوسطه (شامل متوسطه دوره اول و دوم)
  • معاونت پژوهشی و فرهنگی
  • معاونت تربیت بدنی و سلامت
  • معاونت حقوقی و امور مجلس
  • معاونت برنامه ریزی و توسعه مدارس

خدمات اداری سامانه آموزش و پرورش

خدمات اداری این سازمان موارد ذیل را شامل می شود:

  • دبیرخانه هیات مرکزی گزینش
  • اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
  • اداره کل امور شاهد و ایثارگران
  • انجمن اولیا و مربیان

مراکز مرتبط با وزارت آموزش و پرورش

  • مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور
  • مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی
  • مرکز آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات
  • کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

پایگاه های وابسته به آموزش و پرورش

بسیاری یگر از مراکز وجود دارند که به نوعی وابسته و زیرگروه وزارت آموزش و پرورش محسوب می گردند که در جدول زیر به صورت کامل آورده شده اند.

پایگاه های وابسته به آموزش و پرورش
دانشگاه فرهنگیاندانشگاه شهید رجاییپژوهشکده مطالعات وزارت آموزش و پرورشنشریه تعلیم و تربیت
شبکه رشدستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورشانجمن های اسلامی دانش آموزانصندوق ذخیره فرهنگیان
سامانه اموال، انبار و تدارکاتسامانه LTMSجشنواره جوان خوارزمیدفتر آموزش از راه دور
طرح حفظ قرآناداره کل مالی و ذیحسابیشورای عالی اقامه نمازبسیج فرهنگیان
دفتر امور زنان و خانوادهبنیاد ICDL IRANشرکت لیزینگ فرهنگیانفدراسیون ورزش مدارس
سازمان حفاظت محیط زیستشرکت صنایع آموزشیجامعه خیرین مدرسه سازصندوق بازنشستگی کشور
پرتال آموزش درس تربیت بدنیمیز خدمت الکترونیکی حوزه ستادسازمان دانش آموزیپویش همه حاضر

سایر امکانات

در بخش انتهایی سامانه با برخی امکانات دیگر روبرو خواهید شد که عبارتند از:

پیوندها: لینک مستقیم ورود به پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبری، پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری و پایگاه اطلاع رسانی دولت

راه های ارتباطی با وزارت آموزش و پرورش: تلفن خانه، وب سایت، پست الکترونیک، آدرس و سامانه ارتباطات مردمی

سامانه شفافیت: به منظور کسب اعتماد مردمی و شفافیت عملکرد این وزارتخانه، سامانه شفافیت ایجاد گشته است. افراد می توانند با انتخاب این بخش به اطلاعاتی همچون رزومه مدیران، قراردادها و عملکرد مالی مربوط به آموزش و پرورش دسترسی پیدا کنند.

سامانه های پرکاربرد سایت سازمان آموزش و پرورش

از آنجایی که بیش از ۱۴ میلیون نفر در ارتباط با امر آموزش و پرورش مشغول به ایفای نقش خود در قالب دانش آموز، معلم، کارکنان اجرایی مدارس، کارکنان بخش اداری این سازمان و… هستند، لذا معرفی خدمات مهم ترین سامانه های زیربط که مخاطبان زیادی هم دارد، مد نظر این بخش می باشد.

سامانه شاد آموزش و پرورش

سامانه شاد آموزش و پرورش در راستای اجرای ابلاغیه آموزش مجازی پایه ریزی شده و بستری برای تعاملات متقابل مدیران و معلمان و همچنین دانش آموزان در کنار اولیای آن ها می باشد. اپلیکیشن شاد یکی از مهم ترین اقدامات آموزش و پرورش در راستای احقاق امر آموزش و برگزاری آزمون آنلاین است که در دوران همه گیری ویروس کرونا، نقش موثری در ارتباط با متوقف نشدن امر آموزش و تحصیل دانش آموزان داشته است.

لینک مستقیم ورود به سامانه شاد آموزش و پرورش

سامانه همگام

سامانه همگام در راستای برقراری عدالت آموزشی و ارتباط موثر گروه های تحصیلی ایجاد شده است که یکی از اصلی ترین اهداف آن، احراز ارتباط مفید دانش آموزان و کارکنان مدارس برای راهنمایی در امور تحصیلی در قالب سامانه هدایت تحصیلی است. از جمله محورهای این امر ایجاد بستر مناسب جهت سنجش آنلاین استعدادها و توانایی های تحصیلی دانش آموزان به واسطه برگزاری آزمون مشاوره ای همگام است که گام مهمی در راستای انتخاب رشته دانش آموزان پایه نهم نیز می باشد. 

✅ لینک مستقیم ورود به سایت همگام

سایت سیدا دانش آموزی

سامانه دانش آموزی سیدا یکی از سامانه های اعلام نتایج تحصیلی دانش آموزان است که عملکرد دانش آموزان را به صورت کارنامه های دوره ای پیشرفت دانش آموزی و کارنامه پایان مقطع تحصیلی به آن ها ارائه می دهد. همچنین کارکنان ارشد مدارس نیز با دسترسی به این سامانه و ثبت نمرات دانش آموزان می توانند دستاوردهای آن ها را به صورت نمودارهای پیشرفت به نمایش بگذارند.

✅ لینک مستقیم ورود به سامانه سیدا دانش آموزی

سامانه پادا آموزش و پرورش

سامانه پادا جهت ایجاد امکانات لازم برای دریافت کارنامه تحصیلی و پرونده الکترونیکی راه اندازی شد که البته امکانات جدیدی تحت عنوان دریافت کارت ورود جلسه امتحانات نهایی، ثبت نام مدارس شاهد و… به صورت اینترنتی نیز در این سامانه فراهم شده است.

✅ لینک مستقیم ورود به سامانه پادا

لینک مستقیم ورود به سایت پادا

سامانه سناد دانش آموزی

سامانه سناد دانش آموزی اولین سامانه جامع ثبت نام الکترونیکی مدارس کل کشور است. در این سامانه، مدیران مقاطع تحصیلی مختلف زیر نظر وزارت آموزش و پرورش اقدام به ثبت نام و درج اطلاعات دانش آموزان خود می نمایند. در واقع این سامانه بانک اطلاعاتی و پرونده الکترونیکی دانش آموزان سراسر کشور است که کارکنان و دست اندرکاران تمامی مدارس موظف اند اطلاعات تحصیلی دانش آموزان را در آدرس جدید سامانه سناد به ثبت برسانند.

لینک مستقیم ورود به سامانه سناد دانش آموزی

سامانه سمپاد دانش آموزی

متقاضیان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان برای اطلاع از شرایط و همچنین زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان می توانند از این سامانه بهره ببرند. توجه داشته باشید که این سامانه تنها سامانه رسمی آموزش و پرورش برای انتشار اطلاعیه های مرتبط با اخبار سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان می باشد.

لینک مستقیم ورود به سامانه سمپادلینک مستقیم ورود به سایت سمپاد

سامانه رتبه بندی معلمان

یکی دیگر از سامانه های پرکاربردی که زیر مجموعه سایت آموزش و پرورش است، سامانه رتبه بندی معلمان می باشد که به تفکیک رتبه معلمان از جهت سابقه کاری، تحصیلات، شایستگی ها و… می پردازد. معلمان گرامی با ثبت اطلاعات خود در سایت مزبور می توانند از مزایای مربوطه برخوردار شوند.

لینک مستقیم ورود به سامانه رتبه بندی معلمان

لینک مستقیم ورود به سامانه رتبه بندی معلمان

سایت ثبت نام کتاب درسی

اخیرا سازمان آموزش و پرورش کشور به جهت سهولت دسترسی به کتاب های درسی پایه های تحصیلی مختلف سایت ثبت نام کتاب درسی را راه اندازی نموده است و آن دسته از دانش آموزان که اطلاعاتشان در سامانه دانش آموزی سیدا ثبت شده است، می توانند با مراجعه به سایت مذکور، سفارشات خود را به انجام برسانند.

✅ لینک مستقیم ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی

لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام کتاب درسی

سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی

همانطور که می دانید، افراد بسیاری ممکن است جهت ارائه مدرک فارغ التحصیلی خود به محل کار، دانشگاه و… دچار مشکل شوند. سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی راه اندازی شده است تا فارغ التحصیلان بتوانند به راحتی به تاییدیه تحصیلی بر دریافت مدرک پیش دانشگاهی خود دسترسی یافته و اعتبار آن را اثبات نمایند.

لینک مستقیم ورود به سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی

لینک مستقیم ورود به سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی

سامانه نماد

حفظ و مراقبت از سلامت روانی دانش آموزان یکی از اهداف اصلی آموزش و پرورش محسوب می گردد. در همین راستا سامانه نماد به منظور ارائه پرسشنامه به والدین و معلمان در جهت بررسی سلامت روحی و روانی دانش آموزان ایجاد شده است. پرسشنامه مذکور، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و در نهایت خطرات و مشکلاتی که ممکن است دانش آموز را تهدید کند، استخراج می گردد.

لینک مستقیم ورود مستقیم به سامانه نماد

ورود به سایت نماد

سامانه جامع سوادآموزی

سامانه جامع نهضت سوادآموزی به منظور تسهیل دسترسی به خدمات آموزشی برای افراد بی سواد و کم سواد ایجاد شده است. از امکانات اصلی این سامانه می توان به دریافت ویدئوهای آموزشی، ثبت نام در دوره های سوادآموزی و بهره مندی از آموزش غیر حضوری اشاره نمود.

لینک مستقیم ورود به سامانه جامع نهضت سوادآموزی

savad.ir

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به منظور ارائه خدمات به فرهنگیان، دانش آموزان و عموم مردم در نظر گرفته شده است. اکثر افراد این سایت را با عنوان سامانه فیش حقوقی فرهنگیان می شناسند اما ارائه خدماتی همچون دریافت حکم کارگزینی، دریافت گواهی اشتغال به تحصیل و استعلام شهریه مدارس غیر دولتی نیز از طریق این درگاه صورت می پذیرد.

لینک مستقیم ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

️لینک مستقیم ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

خدمات مرتبط سایت آموزش و پرورش برای فرهنگیان

همانطور ذکر شد، سامانه آموزش و پرورش خدمات متنوعی را به فرهنگیان سراسر کشور ارائه می کند که در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین آن ها پرداخته ایم. توجه داشته باشید که با کلیک بر لینک های زیر می توانید توضیحات مربوطه را مطالعه نموده و به سایت های مورد نظر، مستقیما مراجعه کنید.

لینک مستقیم سامانه های استانی سایت آموزش و پرورش

همانطور که مستحضرید، بسیاری از افراد ممکن است نیاز به مراجعه به سایت آموزش و پرورش استان محل سکونت خود را داشته باشند. یا بنا به دلایلی قصد داشته باشند تا اخبار مربوط به سایت آموزش و پرورش سایر استان ها را مطالعه نموده و فرآیند های مورد نظر خود را به انجام برسانند. به همین خاطر لینک مستقیم ورود به سامانه های استانی آموزش و پرورش را به تفکیک در جدول زیر آورده ایم.

لینک مستقیم سامانه های استانی سایت آموزش و پرورش
استانآدرس سایت
آذربایجان شرقیea.medu.ir
آذربایجان غربیwa.medu.ir
اردبیلarta.medu.ir
اصفهانisf.medu.ir
البرزalborz.medu.ir
ایلامilam.medu.ir
بوشهرbushehr.medu.ir
تهرانtehran.medu.ir
شهرستان های تهرانteo.medu.ir
قزوینcaspian.medu.ir
قمqom.medu.ir
کرمانشاهkermanshah.medu.ir
کهگیلویه و بویر احمدkb.medu.ir
لرستانlorestan.medu.ir
مرکزیmarkazi.medu.ir
همدانhamedan.medu.ir
چهارمحال و بختیاریchb.medu.ir
خراسان جنوبیskh.medu.ir
خراسان رضویrazavi.medu.ir
خراسان شمالیkhn.medu.ir
خوزستانkhouz.medu.ir
زنجانzanjan.medu.ir
سمنانsemnan.medu.ir
سیستان و بلوچستانsb.medu.ir
فارسfars.medu.ir
کردستانkurd.medu.ir
کرمانkerman.medu.ir
گلستانgolestan.medu.ir
گیلانguilan.medu.ir
مازندرانmazand.medu.ir
هرمزگانhormozgan.medu.ir
یزدyazd.medu.ir

دانلود نرم افزارهای همراه از سایت سازمان آموزش و پرورش

از دیگر خدمات کاربردی سایت آموزش و پرورش، ارائه نرم افزار مرتبط با سامانه شاد و طرح توانا می باشد. برای دانلود این نرم افزارها کافیست پس از ورود به سایت آموزش و پرورش به نشانی medu.gov.ir از زبانه آغازین گزینه “شاد” را برای دریافت اپلیکیشن آن بفشارید. همچنین در صورتی که می خواهید اپلیکیشن توانا کارت را دریافت کنید، کافیست از زبانه مذکور عبارت “طرح توانا” را انتخاب نمایید. در ادامه به منظور راحتی شما عزیزان لینک دریافت هر دو اپلیکیشن قرار داده شده است.

دانلود نرم افزارهای همراه از سایت سازمان آموزش و پرورش
برنامه شادبرنامه توانا
دانلود برنامه شاد

لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن شاد

حجم: 59 مگابایت

نوع: اندروید

لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن توانا کارت

حجم: 11.7 مگابایت

نوع: اندروید

سوالات متداول

1- آدرس الکترونیکی سایت وزارت آموزش و پرورش چیست؟

جهت دسترسی به این سایت می توانید به نشانی الکترونیکی medu.ir مراجعه نمایید.

2- سایت وزارت آموزش و پرورش دارای چه امکاناتی می باشد؟

اطلاع رسانی در خصوص ثبت نام مدارس، ارائه لینک مستقیم ورود به سامانه های تحت نظارت از جمله امکانات این سایت به شمار می روند که باقی خدمات آن به صورت کامل در متن مقاله ارائه شده است.

3- چطور می توان به سایت اداره آموزش و پرورش استان های مختلف کشور دست یافت؟

لینک مستقیم ورود به هر یک از این سامانه ها از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.ir و همچنین این مقاله در اختیار کاربران قرار گرفته است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ نظر
  1. گلی

    سلام

    ی فرمول برا مشخص شدن نفرات اول دوم سوم مرحله اول در رشته هایی که یک نفر میخوان ۳ نفر معرفی شدن می دونید اعلام کنید. تشکر

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      در وهله اول نتایج مصاحبه و در صورت همترازی شخصی که نمره بالاتری در ازمون داشته است.

  2. مهدی

    سلام وقت شما بخیر. من سرباز معلم هستم در تاریخ ۱۴۰۲/۴/۱ خدمتم تموم میشه آیا میتونم در آزمون استخدامی شرکت کنم اگه میگند از زمان ثبت نام تا ۳ ماه مهلت میدند که خدمت تموم شده باشه یا کارت پایان خدمت داشته باشیم اگه یک ماهی کم بیاریم و نامه از سپاه داشته باشیم که موافقت کرده باشه موردی نداره چون نیروها از مهر بکار گرفته میشند ۱ ماه هم شهریور فرهنگیان دوره می‌بینند با تشکر.

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، درخواست شما با فرض دفترچه ی استخدام متمرکز سال ۱۴۰۰ می تواند درست باشد. هنوز هیچ اطلاعیه ای مبنی بر برگزاری آزمون در ۳ ماهه ی پایانی سال نداریم. آخرین بار هم در ۱۶ اردیبهشت آزمون گرفته شد.

دریافت مشاوره