خانه تیزهوشان ورود به سایت سمپاد مدارس تیزهوشان | sampad.medu.ir

ورود به سایت سمپاد مدارس تیزهوشان | sampad.medu.ir

لینک مستقیم سایت سمپاد مدارس تیزهوشان
ورود به سایت سمپاد مدارس تیزهوشان

مدارس تیزهوشان یا استعدادهای درخشان که به اختصار سمپاد نامیده می شوند، از جمله مراکز آموزشی بروز و تراز اول سطح کشور به حساب می آیند که پذیرش دانش آموزان در پایه های هفتم و دهم این مدارس، از طریق برگزاری آزمون تیزهوشان صورت می پذیرد و متقاضیان می توانند جهت انجام ثبت نام در آزمون تیزهوشان در بازه زمانی از پیش اعلام شده به سایت رسمی سمپاد مراجعه نموده و اقدامات تکمیلی را به انجام رسانند. لازم به ذکر است که کلیه روند ثبت نام تا اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان به صورت اینترنتی انجام می شود. به همین دلیل، لازم است که داوطلبان آشنایی کافی با سایت سمپاد مدارس استعدادهای درخشان داشته باشند.

داشتن اطلاع کافی از محتویات و امکانات دو سایت مربوط به سمپاد، یعنی sampad.medu.ir و azmoon.medu.ir از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این آشنایی، در زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان، دریافت کارت ورود به جلسه، مشاهده نتایج آزمون و به طور کلی، جهت رویت آخرین اخبار و اطلاعیه های منتشر شده توسط سازمان سمپاد بسیار کاربردی خواهد بود.

 

✅️ لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403

 

داوطلبان شرکت در آزمون سمپاد می توانند از طریق سایت pada.medu.ir نسبت ثبت نام یا دریافت نتایج آزمون تیزهوشان خود اقدام کنند.

معرفی سایت سمپاد و سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان

در بسیاری از مواد پیش آمده که کاربران، سایت رسمی سمپاد را با سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان اشتباه گرفته اند و همین مسئله موجب سردرگمی آن ها شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا ویژگی های این دو سامانه را به صورت مجزا برای شما تفسیر کنیم تا بتوانید با آگاهی کامل نسبت به استفاده از آن ها اقدام نمایید.

سایت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان

همان طور که می دانید، سازمان سمپاد، کلیه امور مرتبط با مدارس تیزهوشان را ساماندهی می نماید. از جمله این امور می توان به ایجاد پل ارتباطی میان سازمان و کاربران اشاره نمود که در قالب سایت اینترنتی صورت می پذیرد. توجه داشته باشید که انتشار آخرین و جدیدترین اطلاعیه ها و اخبار مرتبط با آزمون تیزهوشان، لیست مدارس، شرایط ثبت نام، جدول زمانی آزمون ورودی و مواردی از این قبیل، از طریق پورتال رسمی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به آدرس اینترنتی sampad.medu.ir انجام می شود. لازم به ذکر است که امکان انجام ثبت نام آزمون سمپاد و مشاهده نتایج آن، با کلیک بر روی لینک هدایت شونده موجود در صفحه اصلی این سامانه نیز وجود خواهد داشت.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان  و همچنین دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان، از طریق مراجعه به این سایت و همچنین پورتال azmoon.medu.ir امکان پذیر می باشد.

صفحه اصلی سایت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان

  • بخش شماره 1: سامانه sampad.medu.ir، مرجع رسمی انتشار اطلاعیه های مرتبط است و کاربران می توانند با مراجعه به بخش های مختلف این سامانه از مهم ترین اخبار مطلع شوند. همچنین شما می توانید از نوار بالایی صفحه اصلی سایت سمپاد نسبت به انتخاب گزینه “ورود” اقدام نموده و پس از آن با وارد نمودن نام کاربری و گذر واژه خود، وارد پورتال شخصی شوید.
  • بخش شماره 2: در بخش دیگری از سامانه، لینک هدایت شونده “ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس استعدادهای درخشان” وجود دارد که با کلیک بر روی آن، وارد سایت azmoon.medu.ir خواهید شد و می توانید متناسب با پایه خود، ثبت نام امتحان ورودی سمپاد هفتم یا نهم را به انجام رسانید.

سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان

در دوره های گذشته سایت ثبت نام آزمون سمپاد ششم و نهم به نشانی azmoon.medu.ir، محل انجام نام نویسی این آزمون و درج اطلاعات شخصی و تحصیلی دانش آموزان بود که افراد می توانستند به کمک کد ملی و رمز عبور همگام خود وارد سامانه شده و از امکانات آن بهره مند گردند. اما ازین پس دانش آموزان از طریق مراجعه به سامانه پادا می توانند برای شرکت در این آزمون ها نام نویسی کنند.

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان

داوطلبان با مراجعه به سایت pada.medu.ir و انتخاب گزینه “آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان” وارد پنل کاربری خود شده و طی تکمیل فرم تقاضا نامه مربوط به پایه تحصیلی انتخابی و پرداخت هزینه شرکت در آزمون این درخواست را ثبت نمایند. لازم به ذکر است که سایر فرآیندها مانند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان و اعلام نتایج نیز از طریق مراجعه به سامانه ذکر شده امکان پذیر می باشد.

نحوه ورود به سایت سمپاد مدارس تیزهوشان

افرادی که قصد دارند از اخبار مربوط به مدارس تیزهوشان و همچنین اطلاعات لازم جهت شرکت در آزمون آگاه شوند، می توانند به پورتال خبری سمپاد مراجعه کنند که در ادامه مراحل ورود به این سامانه به صورت تصویری شرح داده شده است.

  • ابتدا به سایت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به نشانی sampad.medu.ir وارد شوید و سپس از نوار بالایی سایت، عبارت “ورود” را انتخاب کنید.

مرحله دوم ورود به سایت سمپاد مدارس تیزهوشان

  • در مرحله بعد به صفحه زیر هدایت می شوید که با درج نام کاربری و گذر واژه در کادر های مربوطه و سپس فشردن کلمه “ورود”، به پنل شخصی خود هدایت خواهید شد.مرحله اول ورود به سایت سمپاد مدارس تیزهوشان

نحوه ورود به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان

آشنایی با مراحل و نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان همواره یکی از دغدغه های دانش آموران و اولیای آن ها بوده است که در ادامه به صورت دقیق و گام به گام، فرآیند نام نویسی این آزمون را بررسی خواهیم کرد. همچنین از آن جایی که در دوره گذشته اعلام نتایج این آزمون از طریق pada.medu.ir انجام شده بود ازین پس نیز تمامی مراحل اعم از نام نویسی در آزمون های تیزهوشان از طریق این سایت صورت می گیرد.

  • پس از مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان یا سامانه pada.medu.ir، صفحه ای از آیکون های مختلف نمایان خواهد شد که می بایست گزینه “آموزشی” را انتخاب نمایید.مرحله اول ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402-1403
  • در ادامه، بر روی گزینه “آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان” کلیک کنید.مرحله دوم ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402-1403
  • سپس لازم است که “کد ملی” و “رمز ورود همگام” را در کادرهای مربوطه وارد کنید و در نهایت بر روی دکمه زرد رنگ “ورود کاربران” کلیک نمایید.مرحله سوم ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402-1403

حال پس از مطالعه و اعلام موافقت خود با بندهای تعهدنامه، می توانید نسبت به تکمیل فرم اینترنتی تقاضانامه اقدام نمایید. برای این کار، لازم است اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی، اطلاعات محل زندگی و مدرسه، رشته مورد تقاضا و اولویت بندی مدارس موردنظر خود را در کادرهای مشخص شده شرح دهید و بعد از بارگذاری فایل اسکن شده عکس 4*3 این فرآیند را ثبت کنید.

توصیه می شود که پیش از هرگونه اقدام به ثبت نام، دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم یا دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم را از این سامانه دانلود نموده و به دقت مورد مطالعه قرار دهید تا از کلیه قوانین و مقررات مربوط به ثبت نام و شرکت در آزمون مطلع شوید.

 

سوالات متداول

1- چه امکاناتی در پورتال رسمی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان وجود دارد؟

کاربران می توانند با مراجعه به سامانه sampad.medu.ir از آخرین اطلاعیه ها و اخبار منتشر شده توسط سازمان سمپاد مطلع گردند.

2- ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان از طریق چه سایتی انجام می شود؟

داوطلبان می توانند از طریق سایت pada.medu.ir اقدام به ثبت نام آزمون مدارس سمپاد نمایند.

3- برای ورود به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان می بایست چه مشخصاتی را در سامانه درج نمود؟

شما می توانید با وارد نمودن کد ملی و رمز عبور همگام خود به این سامانه وارد شوید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. Lollll

    برای تیزهوشان نهم به دهم از سوالات هوش هم میاد سوال؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، مطابق با سنوات گذشته، ۵۰ درصد سوالات آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم، از بخش استعداد تحلیلی و ۵۰ درصد سوالات، استعداد تحصیلی می باشد.

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد