خانه استخدام بانک ها اعلام نتایج استخدام بانک ایران زمین 1400

اعلام نتایج استخدام بانک ایران زمین 1400

زمان جواب آزمون استخدامی بانک ایران زمین 1400
اعلام نتایج استخدام بانک ایران زمین 1400

پس از اعلام علاقه مندی داوطلبان برای استخدام بانک ایران زمین و شرکت در مرحله مصاحبه مطابق با موعد مقرر، نتایج  مصاحبه عمومی، تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی بر روی سایت بانک مذکور قرار می گیرد. نتیجه منتشر شده پس از گذراندن فرآیند مذکور به عنوان نتیجه نهایی داوطلبان حساب می گردد و افرادی که موفق به کسب حداقل نمره در هر مرحله از جلسه مصاحبه شده باشند به عنوان پذیرفته شده در دوره استخدام بانک ایران زمین محسوب خواهند شد.

جهت دریافت نتایج اولیه آزمون استخدامی بانک ایران زمین می بایست به سایت اختصاصی این بانک مراجعه نمایید.

 

زمان اعلام نتایج استخدام بانک ایران زمین 1400

نتایج پذیرش داوطلبان جهت استخدام در بانک ایران زمین در بازه زمانی مشخصی به اطلاع شرکت کنندگان رسانده می شود. برخلاف بسیاری از آزمون های استخدامی، این بانک در سال 1400 بدون برگزاری آزمون کتبی و تنها با بررسی رزومه و اجرای پروسه مصاحبه بین متقاضیان، نسبت به جذب نیروی مورد نیاز خود اقدام نمود. به طور کلی معمولا حدود سه الی چهار هفته پس از برگزاری فرآیند مصاحبه نتایج پذیرش یا عدم پذیرش داوطلبان منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است اطلاعیه دقیقی در خصوص تاریخ انتشار نتایج نهایی استخدام بانک ایران زمین 1400 در دسترس نمی باشد اما به محض انتشار جدیدترین اخبار، این مقاله بروزرسانی می گردد. همچنین شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره از آخرین اخبار مرتبط با مبحث فوق مطلع گردید.

نحوه دریافت اعلام نتایج استخدام بانک ایران زمین 1400

شرکت کنندگان اولین مرحله از این فراخوان بی صبرانه در انتظار اعلام نتایج آزمون استخدام بانک ایران زمین می باشند تا در صورت قبولی بتوانند هرچه سریعتر اقدامات لازم را جهت حضور در سایر مراحل پذیرش خود به انجام برسانند. برای مشاهده نتیجه قبولی یا عدم قبولی خود در آزمون باید در زمان اعلام نتایج، وارد سایت اختصاصی بانک ایران زمین شده و با درج اطلاعات ثبت نامی و فردی به پرتال شخصی خود دسترسی پیدا نمایید. راهنمای مرحله به مرحله این فرآیند در ادامه آورده شده است.

  • وارد سایت بانک ایران زمین به آدرس izbank.ir شده و بر روی عبارت “استعلام وضعیت داوطلبان آزمون استخدامی بانک ایران زمین” کلیک کنید.
  • کلید “مشاهده وضعیت آزمون” را بفشارید.
  • کد ملی، شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را وارد نموده و با انتخاب گزینه “ورود” وارد صفحه شخصی خود شوید.

البته باید در نظر داشته باشید که جزئیات دقیق اعلام نتایج و نحوه مشاهده آن بر روی سایت بانک ایران زمین موجود نمی باشد، بنابراین ممکن است مراحل ذکر شده با تغییراتی مواجه گردد که در این صورت، جزئیات مربوطه از طریق همین مقاله در اختیار شما قرار می گیرد. همچنین توجه داشته باشید که بنا بر صلاح دید بانک، ممکن است نتایج نهایی از طریق تماس تلفنی و یا ارسال پیامک و یا همچنین ارسال ایمیل به اطلاع شرکت کنندگان برسد.

 

سوالات متداول

1- نتایج استخدام بانک ایران زمین 1400 در چه زمانی منتشر می گردد؟

هنوز اطلاعیه ای در این زمینه منتشر نشده و در صورت صدور اطلاعیه ای موثق در خصوص آن، اخبار مربوطه از طریق کانال تلگرامی ایران مشاوره اطلاع رسانی خواهد شد.

2- نحوه اعلام نتایج استخدام بانک ایران زمین به چه صورت می باشد؟

اعلام نتایج بانک مذکور از طریق سایت اختصاصی آن به نشانی izbank.ir انجام می گردد.

3- داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی بانک ایران زمین به چه اطلاعاتی نیاز دارند؟

برای دریافت جواب آزمون نیاز به کدملی و اطلاعات ثبت نامی می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک