خانه مدارس شاهد اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

راهنمای اعلام نتایج مدارس شاهد 1402 - 1403
اعلام نتایج مدارس شاهد 1402 – 1403

مدارس شاهد از جمله مدارس برتر در سطح کشور هستند که هر ساله خانواده های زیادی علاقه مند به نام نویسی فرزندان خود در این مدارس می باشند. هر چند که مدارس شاهد جهت تحصیل فرزندان شاهد، ایثارگران و جانبازان تاسیس شد، اما دانش آموزان عادی نیز در صورت داشتن شرایط ثبت نام مدارس شاهد مجاز به نام نویسی در این مدارس هستند.

دانش آموزانی که در زمان های مقرر نسبت به ثبت نام مدارس شاهد 1402 – 1403 اقدام نموده اند، می توانند در کمتر از یک هفته پس از نام نویسی از نتیجه اولیه مطلع شوند. پس از اعلام نتایج اولیه، پذیرفته شدگان می بایست مدارک مورد نیاز را به مدرسه خود ارائه دهند تا بررسی نهایی صورت گیرد و نتیجه قطعی اعلام شود.

اعلام نتایج مدارس شاهد برای ورود به پایه های اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه از طریق سامانه پادا صورت می گیرد.

زمان اعلام نتایج مدارس شاهد 1402 – 1403

همان طور که می دانید نام نویسی مدارس شاهد برای ورود به پایه های اول دبستان و هفتم و دهم متوسطه به صورت اینترنتی و از طریق سایت پادا صورت می گیرد. داوطلبانی که قصد تحصیل در این پایه ها را دارند برای مشاهده نتایج خود می بایست در زمان مقرر از طریق همین سامانه اقدام نمایند.

معمولا داوطلبان می‌توانند پس از یک تا دو هفته بعد از ثبت نام مدارس شاهد به سامانه پادا مراجعه نموده و نتایج خود را دریافت کنند. البته در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج ثبت نام برای سال تحصیلی 1402 – 1403 مشخص نشده است اما به محض انتشار نتایج، اخبار مربوطه در کانال تلگرام مدارس ایران مشاوره قرار می گیرد و متن مقاله نیز بروز می شود.

زمان اعلام نتایج مدارس شاهد 1402 – 1403
مقطع تحصیلیزمان
پایه اول ابتدایییک الی دو هفته پس از اتمام ثبت نام
پایه هفتم
پایه دهم

راهنمای مشاهده نتایج مدارس شاهد 1402 – 1403

دانش آموزان جهت مشاهده نتیجه پیش ثبت نام خود در پایه های اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه سال تحصیلی 1402 – 1403 می توانند در زمان های تعیین شده به سامانه پیش ثبت نام دانش آموزی پادا مراجعه نموده و سپس با طبق دستور العمل زیر، نتیجه ثبت نام را مشاهده نمایند.

  • ابتدا وارد سامانه پادا به نشانی pada.medu.ir شوید و بر روی گزینه “پرورشی” کلیک کنید.

مرحله اول مشاهده نتایج ثبت نام مدارس شاهد

  • نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کرده و دکمه “ورود کاربران” را بفشارید.

مرحله دوم مشاهده نتایج ثبت نام مدارس شاهد

  • پس از ورود به سیستم، نتایج ثبت نام خود را مشاهده کنید.

از میان افرادی که در این مدارس نام نویسی نموده اند، نتایج اولیه به صورت دو برابر ظرفیت پذیرش (ذخیره و اصلی) اعلام خواهد شد. پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان به مدیران مدارس، این نتایج توسط مدارس نیز برای والدین دانش آموزان به صورت پیامکی اطلاع رسانی خواهد شد. پس از اعلام نتایج غیرقطعی مدارک ثبت نام مدارس شاهد برای داوطلبانی که پذیرفته شده اند، بررسی می شود و در صورت تایید نهایی مدارک آن ها توسط سامانه پادا و آموزش و پرورش منطقه، نتیجه قطعی ثبت نام دانش آموزان اعلام خواهد شد.

از آن جا که ثبت نام در پایه های اول، هفتم و دهم به صورت اینترنتی انجام می گیرد، نتایج آن ها نیز به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد. همچنین داوطلبانی هم که به صورت حضوری در نام نویسی میان پایه این مدارس شرکت کرده اند، می توانند به صورت حضوری و تلفنی، نتیجه ثبت نام خود را پیگیری نمایند.

تحصیل در مدارس شاهد برای افرادی که دارای سهمیه می باشند، کاملا رایگان است اما دانش آموزان عادی که امتیاز تحصیل در این مدارس را کسب نموده اند، می بایست شهریه مدارس شاهد را پرداخت نمایند. شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مبحث فوق می توانید روی لینک آن ها کلیک نمایید.

سوالات متداول

1- چگونه نتایج نهایی پیش ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ را مشاهده کنیم؟

جهت مشاهده نتیجه پیش ثبت نام خود می توانید در زمان های تعیین شده به سامانه پادا مراجعه نمایید.

2- آیا داوطلبانی که دارای سهمیه هستند، می بایست شهریه پرداخت کنند؟

خیر، تحصیل در مدارس شاهد برای افرادی که دارای سهمیه می باشند، کاملا رایگان است.

3- چه مدت طول می کشد تا نتایج پیش ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ اعلام شود؟

داوطلبان می توانند در کمتر از یک تا دو هفته پس از نام نویسی، از نتیجه اولیه ثبت نام خود مطلع شوند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره پیج مدارس