خانه کارشناسی ارشد آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲

دانلود آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور 1402
آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه از الزامات شرکت در هر آزمونی می باشد و کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نیز از این قاعده مستثنی نیست. داوطلبان می بایست 2 الی 3 روز قبل از آزمون، کارت خود را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت کنند.

علاوه بر همراه داشتن کارت ورود به جلسه، اطمینان از صحت اطلاعات درج شده در آن الزامی می باشد. چنانچه هر یک از اطلاعات کارت شما دارای نقص یا مشکل باشد، می بایست با مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اقدامات لازم برای اصلاح آن را به انجام برسانند.

دانلود آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲ (به زودی منتشر می شود.)

شرکت کنندگان در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402، تا 2 روز قبل از آزمون فرصت دارند تا با مراجعه به باجه های رفع نقص، اشکالات موجود در کارت ورود به جلسه خود را رفع نمایند.

باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲

داوطلبانی که مراحل ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را طی نمودند و قصد شرکت در این دوره را دارند، می بایست در تاریخ مقرر کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور خود را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org دریافت کنند. همچنین متقاضیان می بایست توجه داشته باشند که پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود حتما مشخصات درج شده در کارت را بررسی کرده و از صحت آن اطمینان حاصل نمایند تا در جلسه آزمون با مشکل مواجه نشوند. این اطلاعات شامل موارد زیر می باشند.

  • نام، نام خانوادگی
  • سال تولد
  • شماره شناسنامه
  • شماره ملی
  • تاریخ و موسسه فارغ التحصیلی
  • معدل مقطع کاردانی
  • سهمیه کارمندی
  • کدرشته محل های انتخابی

چنانچه پس از دریافت کارت ورود به جلسه متوجه وجود مغایرت یا اشتباهی در مندرجات مذکور و همچنین اطلاعات مربوط به سهمیه رزمندگان، سپاه پاسداران، سازمان بسیج مستضعفین، وزارت جهاد کشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد کل نیروی مسلح نسبت به مشخصات خود شدید، لازم است که با مراجعه به بخش ویرایش اطلاعات در سایت سازمان سنجش نسبت به رفع مشکل موجود اقدام نمایید.

نکته: توجه داشته باشید در صورتی که عکس درج شده در کارت با چهره شما مغایرت داشته باشد، می بایست با اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار به همراه دو قطعه عکس به باجه های رفع نقص مراجعه کنید.

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور هرساله در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org به صورت فایل پی دی اف منتشر می شود. نماینده سازمان سنجش در هر استان، در باجه رفع نقص حوزه امتحانی مربوطه مستقر خواهد بود و داوطلبان می توانند پس از مشاهده سایت مذکور و مشاهده آدرس ها به نزدیک ترین باجه رفع نقص در محل زندگی خود مراجعه نمایند. هنوز زمان مراجعه به باجه های رفع نقص و همچنین آدرس آن ها برای سال ۱۴۰۲ مشخص نشده اما به محض انتشار لینک آن در ادامه مطلب فعال می شود.

دانلود آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲ (به زودی منتشر می شود.)

معمولا چند روز پیش از زمان برگزاری کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور 1402 اطلاعیه ای جهت دریافت کارت ورود به جلسه صادر می شود و تا پایان مهلت دریافت کارت ورود به جلسه برای رفع نقص های احتمالی موجود در کارت فرصت خواهید داشت. در صورت تمایل می توانید برای آگاهی از زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- جهت رفع مشکل مربوط به درج عکس اشتباه روی کارت ورود به جلسه کنکور ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲ چه اقدامی می توان انجام داد؟

شما می توانید با در دست داشتن اصل کارت ملی یا شناسنامه خود و دو قطعه عکس، به آدرس های رفع نقص کارت ورود به جلسه مراجعه کرده و نسبت به تصحیح آن اقدام نمایید.

2- از چه طریقی می توان از آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲ مطلع شد؟

فایل حاوی آدرس باجه های رفع نقص مستقر در هر یک از حوزه های امتحانی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین در متن این مقاله قرار گرفته است.

3- در صورت مشاهده چه نواقصی در کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲ باید به آدرس های رفع نقص مراجعه نماییم؟

اگر مشکلات و نواقص مربوط به جنسیت، معلولیت و عکس داوطلبی باشد به آدرس های ذکر شده مراجعه نموده و آن ها را اصلاح کنید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد