خانه دانشگاه پیام نور ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲

ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور
ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402

داوطلبانی که قصد دارند به واسطه شرکت در طرح فراگیر پیام نور در مقطع ارشد این دانشگاه به تحصیل بپردازند، می توانند با مطالعه دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته ارشد فراگیر به بررسی شرایط و ضوابط نام نویسی پرداخته و در صورت احراز شرایط مورد نیاز، مراحل تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی خود را که در واقع مرحله حساسی محسوب می شود را به انجام برسانند.

اما در بعضی مواقع پس از انجام فرآیند ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور در زمان مقرر شده، برخی داوطلبان ممکن است متوجه بروز خطا در اطلاعات ثبت نامی خود شوند که به دلیل بی دقتی و یا عدم آگاهی نسبت به تکمیل فرم ثبت نامی می باشد. به همین جهت سازمان سنجش همواره از طریق سایت اختصاصی خود به نشانی sanjesh.org، بازه های زمانی مختلفی را جهت ویرایش اطلاعات این دسته از متقاضیان در اختیار آن ها قرار می دهد.

امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402 در سه بازه زمانی توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402

همان طور که گفته شد، اطلاعات فرم ثبت نام از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و می بایست با نهایت دقت انجام شود. داوطلبانی که در وارد کردن اطلاعات دچار خطا شده اند، می توانند در سه بازه زمانی تعیین شده توسط سایت سازمان سنجش به ویرایش اطلاعات مندرج در فرم نام نویسی بپردازند. این سه بازه همزمان با تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی، زمان تمدید مهلت ثبت نام و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 1402 می باشند.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402
فرآیندزمانتوضیحات
 زمان ثبت نام آزمونهنوز مشخص نیست.هنگام ثبت نام داوطلبان می توانند تا پایان زمان ثبت نام نسبت به ویرایش اطلاعات درج شده در فرم ثبت نامی خود اقدام نمایند.
 زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمونسازمان سنجش معمولا فرصت 10 روزه ای را جهت تمدید مهلت ثبت نام در نظر می گیرد که متقاضیان می توانند در این بازه زمانی اطلاعات نادرست درج شده در فرم نام نویسی را ویرایش کنند.
 زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمونکارت ورود به جلسه معمولا 3 روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود، داوطلبانی که تاکنون موفق به ویرایش اطلاعات خود نشده اند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه مجددا فرصت تصحیح آن ها را خواهند داشت.

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402

داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402 ثبت نام کرده اند، می توانند در زمان های مشخص شده، جهت ویرایش اطلاعات فرم ثبت نام خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است که این فرم شامل نام، خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دانشگاه فارغ ‌التحصیلی مقطع کارشناسی، تاریخ فارغ ‌التحصیلی مقطع کارشناسی، معدل مقطع کارشناسی، معدل مقطع کاردانی و کد رشته‌ ها انتخابی می باشد.

داوطلبان توجه داشته باشند که هر اطلاعاتی به جز اطلاعات ذکر شده را نمی توانند از قسمت ویرایش اطلاعات تصحیح نمایند و می بایست به آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 1402 مراجعه نمایند. مراحل ویرایش اطلاعات فرم ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور یه شرح زیر است.

  • ابتدا به سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و از منوی موجود در سمت راست صفحه گزینه “پیام نور” را انتخاب نمایید.

مرحله اول ویرایش اطلاعات کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

  • در صفحه پیش رو، روی لینک فعال “ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402” کلیک کنید.

مرحله دوم ویرایش اطلاعات کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

  •  وارد بخش “قبلا ثبت نام نموده ام” شده و با کلیک بر روی گزینه “ویرایش اطلاعات”، اطلاعات ثبت نامی خود را تصحیح نمایید.

مرحله سوم ویرایش اطلاعات نام نویسی ارشد فراگیر پیام نور

  • در نهایت با وارد کردن شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام و فشردن دکمه “ورود به سیستم” می توانید نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایید.

مرحله چهارم ویرایش اطلاعات نام نویسی ارشد فراگیر پیام نور

لازم است بدانید که اگر اطلاعات هویتی و مشخصات روی کارت صحیح نباشند، داوطلب اجازه ورود به آزمون را نخواهد داشت. بنابراین متقاضیان توجه داشته باشند که از اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه اطمینان کامل را حاصل نموده و در صورت نیاز جهت تصحیح اطلاعات، اقدامات لازم را در زمان ویرایش کارت ورود به جلسه به عمل برسانند.

 

سوالات متداول

1- آیا پس از اتمام مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲ امکان ویرایش وجود دارد؟

بله، امکان ویرایش اطلاعات فرم ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور در سه بازه زمانی برای داوطلبان در نظر گرفته شده است.

2- در چه زمانی ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲ امکان پذیر است؟

در سه بازه همزمان با زمان ثبت نام، زمان تمدید مهلت ثبت نام و زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور امکان پذیر می باشد.

3- ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲ از چه طریقی انجام می شود؟

این فرآیند به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می پذیرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره پیام نور