خانه کنکور تغییر زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۲

تغییر زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۲

تغییر تاریخ برگزاری کنکور 1402
تغییر زمان برگزاری کنکور 1402

سازمان سنجش آموزش کشور هر ساله نسبت به برگزاری یک آزمون هماهنگ به منظور ارزیابی داوطلبانی که قصد دارند به تحصیل در دانشگاه های مختلف بپردازند، اقدام می نماید و متقاضیانی که با هدف تصاحب صندلی در دانشگاه های برتر اقدام به ثبت نام کنکور سراسری 1402 نموده اند، می بایست در تاریخ مقرر خود را برای شرکت در این رقابت آماده کنند.

چنانچه زمانی که برای برگزاری آزمون مذکور از طریق دفترچه ثبت نام کنکور 1402 اعلام شده، تحت شرایط مختلف تغییر کند، اطلاعیه مربوط به آن از طریق سایت ثبت نام کنکور سراسری در اختیار داوطلبان قرار می دهد. از این رو متقاضیان بایستی اخبار برپایی این آزمون را دنبال نمایند تا در صورت تعویق یا تغییر تاریخ، در اسرع وقت از آن مطلع شوند.

با استناد بر دفترچه ثبت نام کنکور 1402، نوبت اول آزمون در دی 29 و 30 دی ماه سال جاری و همچنین نوبت دوم آن نیز در 14 و 15 تیر ماه سال آینده برگزار خواهد شد و هنوز اخباری مبنی بر تغییرات زمان برگزاری این آزمون ها منتشر نشده است.

آیا زمان برگزاری کنکور سراسری 1402 تغییر می کند؟

کنکور سراسری در 5 گروه آزمایشی اصلی و شناور همه ساله در حال اجرا بوده و علاقه مندان به تحصیل در رشته های با آزمون دانشگاه های سراسری و آزاد در صورتی که واجد شرایط ثبت نام کنکور سراسری 1402 باشند، با انجام ثبت نام در موعد مقرر برای کسب نتیجه مطلوب در این آزمون تلاش می کنند. در سال های گذشته به دلیل عوامل متعددی نظیر پاندمی کرونا زمان برگزاری آزمون سراسری به تعویق افتاده یا تغییر کرده اما در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با تغییرات زمانی کنکور سراسری 1402  منتشر نشده و تمامی مراحل با توجه به روال خود پیش می رود، در صورت اعمال تغییرات در روند برگزاری کنکور، تصمیمات جدید در غالب اطلاعیه از سایت سازمان سنجش منتشر می گردد.

زمانبندی برگزاری کنکور سراسری 1402

کنکور 1402 به منظور کاهش استرس داوطلبان برای شرکت در این ماراتن نفس گیر در دو نوبت دی  و تیر ماه برگزار خواهد شد که زمانبدی این فرآیند بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1402 که بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قرار گرفت، روزهای برگزاری آزمون در دو نوبت دی ماه سال جاری و تیر ماه سال آینده به صورت جدول ذیل در نظر گرفته شده است. اگر بنا بر دلیلی  روزهای برپایی آزمون مورد تغییر یا تعویق قرار گیرد، اخبار لازم در اسرع وقت از طریق بروزرسانی این مقاله و همچنین کانال تلگرام کنکور ایران مشاوره اطلاع رسانی می شود.

زمانبندی برگزاری کنکور سراسری 1402
زمان برگزاری کنکور دی ماهزمان برگزاری کنکور تیر ماه
29 و 30 دی ماه 140114 و 15 تیر ماه 1402

داوطلبان در روز برگزاری آزمون می بایست با به همراه داشتن کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 به علاوه یک کارت شناسایی معتبر و یا شناسنامه عکس دار در جلسه حضور یابند. توجه داشته باشید این کارت 3 الی 4 روز پیش از اجرای آزمون در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

 

سوالات متداول

1- کنکور سراسری ۱۴۰۲ چه زمانی برگزار می گردد؟

برگزاری این آزمون با توجه به تصمیمات نهایی اعلام شده، در دو نوبت 29 و 30 دی ماه سال جاری و همچنین 14 و 15 تیر ماه سال آینده برگزار می شود.

2- آیا زمان برگزاری آزمون های سراسری ۱۴۰۲ تغییر می کند؟

در حال حاضر هنوز اطلاعیه ای مبنی بر تغییر زمان برگزاری کنکورسال آینده منتشر نشده است.

3- اطلاعیه های مبنی بر تغییرات کنکور سراسری از چه سایتی منتشر می شود؟

در صورت اعمال تغییرات در روند برگزاری کنکور، تصمیمات جدید در غالب اطلاعیه از سایت سازمان سنجش منتشر می گردد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. Fateme

    سلام خدمت شما
    میخواستم بدونم صحت داره که ثبت نام کنکور تمدید شده یا خیر؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، در حال حاضر ثبت نام با تاخیر در آزمون سراسری با پرداخت هزینه ی بیشتر امکان پذیر می باشد.

مشاوره کنکور پیج کنکور