خانه آزمون استخدامی تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲

تمدید زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم 1402
تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲

وزارت علوم هرساله از طریق برگزاری آزمون استخدامی جهت جبران کمبود نیروی خود، اقدام به جذب نیروی جدید می نماید که بدین منظور بزرگ ترین مجری آزمون های استخدامی یعنی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه ای در خصوص زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم  منتشر خواهد کرد. پس از پایان مهلت نام نویسی این آزمون معمولا مهلت مجددی در اختیار علاقه مندان واجد شرایط قرار می گیرد تا به نام نویسی در مدت زمان مقرر بپردازند.

ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت علوم به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می پذیرد.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم 1402

همان طور که می دانید، فرآیند استخدامی وزارت علوم سال گذشته به صورت آزمونی مجزا توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد و افرادی که دارای شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم بودند، می توانستند در آن ثبت نام کنند. زمان نام نویسی آزمون استخدامی وزارت علوم در سال گذشته های در اواخر خرداد ماه بود اما با توجه به اینکه هنوز اطلاعیه ای در رابطه با زمان نام نویسی این آزمون برای سال ۱۴۰۲ منتشر نشده است، نمی توان زمان دقیق آن را پیش بینی کرد.

معمولا با اتمام مهلت اولیه ثبت نام، سازمان سنجش آموزش کشور امکان نام نویسی را مجددا در اختیار آن دسته از داوطلبانی که در بازه زمانی اولیه موفق به انجام این فرآیند نشده بودند یا قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند قرار می دهد. بر همین مبنا، در سال قبل، مهلت ثبت نام آزمون مذکور برای متقاضیان به مدت چند روز تمدید شد. بنابراین پیش بینی می شود در سال 1402 هم سازمان مذکور، پس از پایان مهلت نام نویسی به تمدید آن بپردازد.

به محض انتشار مهلت ثبت نام و تمدید آن برای آزمون سال ۱۴۰۲، از طریق متن مقاله و کانال تلگرام آزمون های استخدامی  ایران مشاوره اطلاع رسانی خواهد شد.

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲

تمامی داوطلبان می بایست هگام ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت علوم 1402، اطلاعات خود را به درستی و با دقت وارد نمایند زیرا هرگونه اشتباه و یا مغایرت در اطلاعات وارد شده باعث لغو قبولی داوطلب خواهد شد. اما گاهی ممکن است متقاضیان سهوا دچار اشتباه در درج اطلاعات خود شوند و نگران عواقب آن باشند.

لازم به ذکر است که معمولا در بازه زمانی ثبت نام امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد، همچنین سازمان سنجش در بازه زمانی تمدید مهلت نام نویسی نیز این امکان را فراهم خواهد کرد تا داوطلبان اطلاعات خود را اصلاح کنند.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم 1402

افراد متقاضی به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه ها، موسسات و پارک‌ های علم و فناوری وزارت علوم می توانند پس از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم  ۱۴۰۲ در تاریخ اعلام شده توسط سازمان سنجش، اقدامات لازم را طبق مراحل زیر انجام دهند.

  • ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی ‏sanjesh.orgمرحله اول ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم
  • انتخاب گزینه “سایر آزمون های استخدامی” و کلیک بر روی لینک فعال “سیستم ثبت نام آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌ های علم و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۲”مرحله دوم ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم
  • پرداخت هزینه آزمون از طریق انتخاب “خرید کارت اعتباری” از منوی سمت راستمرحله سوم ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم
  • انتخاب عبارت “سریال ثبت نام آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌ های علم و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری سال 1402” و فشردن دکمه “تایید و ادامه”مرحله چهارم ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم
  • وارد کردن اطلاعات لازم در کادرهای مشخص شده و کلیک مجدد روی گزینه “تایید و ادامه”مرحله پنجم ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم
  • فعال نمودن تیک جمله “ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام” در صفحه باز شده جدید و سپسانتخاب عبارت “ادامه روند پرداخت” 

مرحله ششم ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم

  • وارد کردن مشخصات کارت بانکی عضو شبکه شتاب و فشردن دکمه “پرداخت”مرحله هفتم ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم
  • بازگشت به مرحله چهارم و انتخاب گزینه “تایید و ادامه – گام بعدی”مرحله هشتم ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم
  • درج کردن “کد امنیتی” و “سریال ثبت نام” آزمون استخدامی وزارت علوم در کادر مربوطه و شروع فرآیند ثبت ناممرحله نهم ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم
  • وارد نمودن اطلاعات شخصی نظیر نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، نام پدر، رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی، وضعیت ایثارگری، آدرس محل سکونت، انتخاب کد شغل موردنظر و… در جایگاه های مشخص
  • انتخاب دکمه “ثبت” جهت نهایی نمودن فرآیند نام نویسی

با صدور کد پیگیری ثبت نام از طریق سایت مذکور فرآیند نام نویسی شما به پایان می رسد که بهتر است با تهیه یک نسخه پرینت شده، این کد را تا زمان دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج نزد خود نگهداری نمایید.

همه ساله آزمون های استخدامی مختلفی از طریق سازمان سنجش آموزش کشور در حال برگزاری هستند که در این بین برخی افراد در بازه زمانی معین موفق به ثبت نام در آزمون مورد نظر نمی شوند. در این صورت فرصتی برای این گونه اشخاص فراهم می گردد تا در مهلت مجدد ثبت نام، اقدام به نام نویسی نمایند. انتظار می‌ رود این امکان برای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم نیز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور فراهم گردد.

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲ در چه تاریخی به پایان می رسد؟

هنوز زمان دقیق این فرآیند مشخص نمی باشد اما به محض اعلام از طریق متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

2- ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲ از طریق کدام سایت انجام می شود؟

این فرآیند از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می پذیرد.

3- آیا مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۲ تمدید می شود؟

بله، احتمالا این مهلت برای داوطلبان جا مانده از نام نویسی تمدید شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی