خانه مدارس تمدید مهلت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 1401 – ۱۴۰۲

تمدید مهلت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 1401 – ۱۴۰۲

مهلت مجدد ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 1401 - 1402
تمدید مهلت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 1401 – 1402

المپیادهای علمی دانش آموزی هر ساله در رشته های مختلف با هدف ارتقای سطح علمی دانش آموزان، آشنایی آن ها با علوم روز دنیا و نهایتا اعزام آن ها به عرصه رقابت در المپیادهای جهانی برگزار می گردند. دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 1401 که علاقه مند به شرکت در آزمون المپیاد هر یک از رشته ها می باشند، می بایست  با در دست داشتن مدارک ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی در موعد مقرر، نسبت به ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 1401 اقدام نمایند. آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیل موفق به انجام این فرآیند نشده باشند، می توانند از مهلت مجددی که در اختیار آن ها قرار می گیرد استفاده کرده و در سایت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی، اقدامات لازم را به انجام رسانند.

✅لینک مستقیم ثبت نام آزمون المپیاد های علمی دانش آموزی 1401 – 1402

my.medu.ir

شرکت کنندگان می توانند در هنگام تمدید زمان ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی به ویرایش اطلاعات خود بپردازند.

مهلت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 1401 – 1402

اگر شما هم جز آن دسته از کسانی هستید که زمان ثبت نام آزمون المپیادهای دانش آموزی 1401برای شما حائز اهمیت است، می بایست بدانید که جدول زمانبندی ثبت نام المپیادهای مذکور در دفترچه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی به شکل زیر بوده و داوطلبان متقاضی می توانند با پرداخت هزینه ثبت نام المپیاد های علمی دانش آموزی مراحل نام نویسی خود را به سرانجام برسانند.

زمانبندی ثبت نام برگزاری دوره های المپیاد علمی دانش آموزی 1401 – 1402
عنوان دورهتاریخ ثبت نام
مرحله اولاز 16 لغایت 25 آذر ماه 1401
مرحله دومتاکنون اعلام نشده است.
دوره آموزشی تابستانتیر ماه 1402

تمدید مهلت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 1401 – 1402

المپیادهای علمی دانش آموزی در 14 رشته ریاضی، فیزیک، شیمی، ادبی، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، جغرافیا، علوم زمین، زیست شناسی، کامپیوتر، علوم و فناوری نانو، نجوم و اخترفیزیک، اقتصاد و مدیریت، تفکر و کارآفرینی و سواد رسانه ای برگزار می شوند. ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 1401 – 1402 در آذر ماه انجام می گیرد اما از آن جایی که معمولا برای جاماندگان از نام نویسی، مهلت مجددی در نظر گرفته می شود تا بتوانند به انجام این فرآیند بپردازند، این بازه زمانی ممکن است مجددا تمدید گردد.

با توجه به این که تاکنون هیچ تاریخی برای تمدید مهلت ثبت نام این آزمون اعلام نشده است، می توانید برای اطلاع از زمان بندی های مربوط به نام نویسی و اجرای آزمون این المپیاد در کانال تلگرام مدارس ایران مشاوره عضو شوید.

لازم به ذکر است دانش آموزانی که قبلا ثبت نام خود را انجام داده و قصد ویرایش در اطلاعات خود را دارند نیز می توانند در این فرصت، تغییرات مورد نظر را اعمال نمایند. ضمنا امکان پرداخت هزینه ثبت نام نیز در این بازه ایجاد می شود.

نحوه ثبت نام در المپیادهای علمی دانش آموزی 1401 – 1402

شرکت کنندگان در هر آزمونی می بایست دارای شرایط اختصاصی تعیین شده باشند، چرا که در غیر این صورت اجازه ثبت نام نخواهند داشت. دانش آموزان  می توانند همزمان با شروع مهلت نام نویسی به سایت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی مراجعه نموده و چنانچه واجد تمامی شرایط ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 1401 باشند، می توانند با طی مراحل زیر، آمادگی خود را برای حضور در این المپیادها اعلام نمایند.

نکته: سایت ثبت نام این المپیادها از oly.medu.ir به my.medu.ir تغییر یافته است.

  • به سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی به نشانیmy.medu.ir مراجعه نموده و از سمت راست صفحه، با توجه به نقش خود (دانش آموز) اطلاعات خواسته شده  را در کادرهای مربوطه درج کنید. سپس کلید “ورود” را بفشارید. (برای رمز عبور می بایست 6 رقم سریال شناسنامه خود را وارد نمایید.)

نحوه ثبت نام در المپیادهای علمی دانش آموزی 1401 - 1402

پس از انجام تمام مراحل، یک کد پیگیری دریافت خواهید کرد که در مراحل بعدی به آن نیاز خواهید داشت، بنابراین آن را یادداشت کرده و نزد خود حفظ کنید.

5 نکته مهم در خصوص مهلت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 1401 – 1402

چنانچه تمایل دارید در زمان ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 1401 مراحل نام نویسی را در سایت my.medu.ir طی کنید، توصیه می شود به نکات زیر توجه نمایید.

  1. تمام تلاش خود را به کار برید تا در زمان ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی فرایند نام نویسی خود را تکمیل کرده و آن را به روز های پایانی موکول نکرده و منتظر تمدید مهلت آن نباشید.
  2. در صورت تمدید مهلت ثبت نام، توجه داشته باشید که پس از این تاریخ به علت شروع فرآیند حوزه بندی در استان ها و سایر عملیات اجرایی مربوطه، به هیچ وجه اجازه ثبت نام جدید در سیستم وجود نخواهد داشت.
  3. در زمان تمدید مهلت ثبت نام امکان ویرایش اطلاعات وجود داشته و دانش آموزان می توانند اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام خود را مجددا بررسی نمایند.
  4. با پایان یافتن مهلت تمدید ثبت نام، ویرایش مجدد اطلاعات برای شرکت کنندگان ممکن نخواهد بود.
  5. چنانچه در زمان ثبت نام و تمدید مهلت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام کرده باشید، در صورت انصراف وجه به شما بازگردانده نخواهد شد.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ چه زمانی انجام می گیرد؟

نام نویسی در المپیادهای علمی (مرحله اول) از 16 لغایت 25 آذر ماه ۱۴۰۱ انجام می شود.

2- آیا مهلت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی تمدید می گردد؟

تاکنون هیچ تاریخی برای تمدید مهلت ثبت نام این آزمون اعلام نشده است.

3- از چه طریقی می توان برای شرکت در المپیادهای علمی دانش آموزی نام نویسی کرد؟

دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی به نشانی my.medu.ir، ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶ نظر
  1. راضیه

    سلام وقت بخیر ببخشید مهلت ثبت نام المپیاد ۹۹_۱۴۰۰ دوباره تمدید نمیشه؟
    میتونم درخواست کنم دوباره تمدید کنید.

    • ایران مشاوره

      با سلام، مطابق با آخرین اطلاعیه ی سامانه ی ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی زمان ثبت نام تا تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ می باشد.

  2. امیر

    ببخشید یه سوال داشتم
    بنده به دلیل مشکلاتی موفق به ثبت نام در المپیاد دهم زیست در وقت مقرر نشدم آیا امکانی دارد که به این آزمون وارد شوم

    • ایران مشاوره

      با سلام.
      مهلت ثبت نام در المپیاد متاسفانه به اتمام رسیده و فقط کسانی که ثبت نام انجام داده و موفق به پرداخت هزینه نشده اند می توانند تا آخر هفته جاری هزینه را پرداخت کرده و مراحل ثبت نام را تکمیل کنند.

  3. زهرا

    سلام مهلت ثبت نام تا کی هست؟

    • ایران مشاوره

      با سلام ،
      مطابق با آخرین اطلاعیه سامانه ثبت نام المپیادهای دانش آموزی(۱۳۹۹-۱۳۹۸) ، دانش آموزان علاقه مند به شرکت در آزمون می بایست تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مشاوره مدارس پیج مدارس