خانه مدارس هزینه ثبت نام المپیاد های علمی دانش آموزی 1401 – ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام المپیاد های علمی دانش آموزی 1401 – ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی 1401 - 1402
هزینه ثبت نام المپیاد های علمی دانش آموزی 1401 – 1402

المپیادهای علمی دانش آموزی هر ساله برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم و در رشته های ادبیات، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم، سلول های بنیادی و پزشکی و جغرافیا برگزار می شود و هدف از برگزاری این آزمون، اعزام دانش آموزان دارای استعداد برتر به المپیادهای جهانی می باشد. ثبت نام المپیاد های علمی دانش آموزش 1401 و برگزاری آن توسط وزارت آموزش و پرورش صورت می گیرد و این سازمان برای تامین بخشی از هزینه برگزاری آزمون، مبلغی را تحت عنوان هزینه ثبت نام آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی، از طریق سایت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی از داوطلبان دریافت می کند.

✅لینک مستقیم پرداخت هزینه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 1401 – 1402
my.medu.ir

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون المپیاد های علمی دانش آموزی تنها به صورت اینترنتی و از طریق سایت مربوطه امکان پذیر است.

زمان پرداخت هزینه ثبت نام المپیاد های علمی دانش آموزی 1401 – 1402

تمامی علاقه مندان واجد شرایط ثبت نام این آزمون می بایست جهت نام نویسی در زمان ثبت نام آزمون المپیادهای دانش آموزی به نشانی my.medu.ir مراجعه نموده و برای پرداخت هزینه اقدام نمایند. زمان پرداخت مبلغ مورد نظر برای این دوره از المپیاد های علمی دانش آموزی 16 لغایت 25 آذر ماه در نظر گرفته شده است. لذا در این بازه زمانی علاقه مندان می بایست با در دست داشتن مدارک مورد نیاز اقدامات لازم را در این زمینه به عمل آورند.

هزینه ثبت نام المپیاد های علمی دانش آموزی 1401 – 1402

المپیاد های علمی دانش آموزی در 9 رشته برگزار می شود که هزینه ثبت نام همه این رشته ها یکسان و به مبلغ 80 هزار تومان می باشد. بنابراین داوطلبانی که شرایط ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 1401 را داشته باشند، بایستی پس از طی کردن مراحل زیر و مراجعه به سایت مذکور، هزینه ثبت نام المپیاد آموزی را از آذر ماه 1401 واریز نمایند. لازم به ذکر است که تسویه کامل این مبلغ برای انجام فرآیند ثبت نام لازم و ضروری می باشد.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 1401 – 1402

اولین مرحله پرداخت هزینه ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی

  • دریافت فرم و طی کردن مراحل ثبت نام
  • پس از تکمیل فرم با اطلاعات خود، در یکی از مراحل باید هزینه ثبت نام را پرداخت نمایید.
  • بر روی گزینه “ثبت نام المپیاد” کلیک نمایید.
  • در این مرحله می بایست با توجه به درسی که تمایل به شرکت در آن را دارید، گزینه “ثبت نام نشده” مقابل آن را انتخاب نمایید. همچنین در صورتی که بخواهید در چند رشته المپیاد ثبت نام کنید، می توانید با پرداخت هزینه هر کدام از آن ها به صورت جداگانه، روند نام نویسی خود را پیش بگیرید.
  • کادرهای مربوط به اطلاعات رو تکمیل نمایید و سپس گزینه “ذخیره” را بفشارید تا اطلاعات وارد شده در سامانه ثبت شود.
  • پس از تکمیل فرم ثبت نامی و بارگذاری عکس پرسنلی دانش آموز، کد پیگیری توسط سامانه ارائه می شود که می بایست از آن پرینت تهیه نمایید و تا پایان پذیرش در آزمون نزد خود حفظ کنید. توجه کنید که بعد از طی کردن مراحل فوق می بایست در زمان مقرر نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام خود اقدام کنید زیرا در غیر این صورت کارت ورود به جلسه آزمون مربوطه منتشر نخواهد شد.

هشت نکته مهم در خصوص پرداخت هزینه ثبت نام المپیاد های علمی دانش آموزی 1401 – 1402

  1. پس از پایان مهلت ثبت نام، امکان واریز هزینه وجود ندارد بنابراین سعی کنید در همان روزهای ابتدایی، ثبت نام خود را انجام دهید.
  2. پرداخت هزینه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 1401 فقط به صورت اینترنتی و توسط کلیه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب میسر است.
  3. داوطلبان در صورت علاقه مندی می توانند در چند رشته المپیادهای علمی ثبت نام کنند، اما برای هر یک بایستی مبلغ جداگانه واریز نمایند.
  4. تا قبل از پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام هر المپیاد، این امکان برای داوطلبان وجود دارد که رشته انتخابی خود را ویرایش نمایند اما پس از پرداخت، تحت هیچ شرایطی امکان تغییر رشته المپیاد یا لغو ثبت نام وجود ندارد و مبلغ پرداختی نیز قابل استرداد نخواهد بود.
  5. امکان ثبت نام و واریز هزینه، هم به صورت فردی از طریق قسمت ورود دانش آموزان و هم به صورت گروهی توسط مدیر مدرسه از قسمت ورود مدیران، وجود دارد.
  6. کاربران خارج از کشور همانند سایر داوطلبان می توانند در صورت داشتن یکی از کارت های بانکی مورد تایید سیستم بانکی کشور و اطلاع از رمز دوم، هزینه ثبت نام در آزمون را با مراجعه به سایت مزبور پرداخت نمایند.
  7. چنانچه پس از ثبت نام و واریز هزینه، قصد انصراف داشته باشید مبلغ پرداختی بازگردانده نخواهد شد.
  8. پس از نهایی شدن ثبت نام می توانید برای اطلاع از وضعیت ثبت نام خود، با مراجعه به همین سامانه و از طریق ستون “وضعیت ثبت نام”، از وضعیت المپیاد های ثبت نام شده آگاه شوید. هم چنین می توانید پس از پرداخت مبلغ ثبت نام هر المپیاد، رسید ثبت نامی خود را که در آن وضعیت دقیق ثبت نامی تان ذکر شده است را چاپ کنید.

زمان ثبت نام این آزمون اواسط آذر ماه بوده و زمان برگزاری المپیادهای علمی دانش آموزی مرحله اول نیز از 1 لغایت 12 بهمن ماه می باشد. بنابراین داوطلبان فرصت دارند تا خود را برای حضور در آزمون آماده کنند و باید در این مدت با انجام یک برنامه ریزی دقیق، تمام مباحثی را که در آزمون مطرح می شود را مطالعه نمایند. همچنین اطلاع از منابع آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی و تهیه بهترین منابع کمک آموزشی، در موفقیت دانش آموز بی تاثیر نخواهد بود.

 

سوالات متداول

1- هزینه ثبت نام المپیاد های علمی دانش آموزی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ چقدر است؟

این مبلغ 80 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

2- پرداخت هزینه ثبت نام المپیاد های علمی دانش آموزی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ از چه طریقی امکان پذیر است؟

ثبت نام و پرداخت هزینه نام نویسی تنها به صورت اینترنتی و از طریق سایت my.medu.ir صورت می پذیرد.

3- آیا امکان ثبت نام در چند رشته المپیادهای علمی برای دانش آموزان وجود دارد؟

بله، اما برای هر کدام باید مبلغ جداگانه پرداخت شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۸ نظر
  1. .....

    سلام من المپیاد زیست ثبت نام کردم اما یادم رفت هزینه رو پرداخت کنم الان هم هرچی میزنم رو گزینه پرداخت نمیشه باید چیکارکنم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام ، توصیه میشود برای پیگیری مشکل خود به کارشناس آموزشی مقطع خود در آموزش و پرورش استان مراجعه نمایید.

  2. احمدی

    سلام برای همه جا قیمت ثبت نام ها یکسانه؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، بله، هزینه ثبت نام در المپیاد علمی دانش آموزی، به صورت سراسری و یکسان در کل کشور می باشد.

  3. مرادی

    سلام خسته نباشید من ثبت نام کردم ولی میزنه عدم امکان پرداخت مشکل چیه؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، شما می توانید هزینه ی ثبت نام را هنگام دریافت کارت ورود به جلسه واریز نمایید.

  4. کاظمی

    باسلام هزینه ثبت نام هرالمپیاد چقدراست؟ آیا برای هر ۱۲ المپیاد مبلغ یکسان است؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، مطابق با دفترچه ی ثبت نام المپیاد دانش آموزی هزینه ی ثبت نام ۴۰/۰۰۰ تومان می باشد.

مشاوره مدارس پیج مدارس