خانه دانشگاه غیرانتفاعی ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی واحد شفق

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی واحد شفق

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 - 99
ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 – 99
هر ساله داوطلبان بسیاری در پی تحصیل بدون کنکور در دانشگاه های مختلف هستند که یکی از آن ها “موسسات غیرانتفاعی بدون کنکور” می باشد. دانشگاه های بدون کنکور غیرانتفاعی ، این امکان را برای دانشجویانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده اند ، فراهم نموده که بر اساس سوابق تحصیلی و داشتن یکی از مدارک پیش دانشگاهی ، دیپلم نظام قدیم ، مدرک کاردانی و دیپلم دوره آموزشی نظام جدید ، بتوانند در رشته دلخواه خود مشغول به تحصیل شوند.

داوطلبان می توانند بدون توجه به نوع مدرک فارغ التحصیلی شان ، در رشته های مورد علاقه خود ثبت نام نمایند.

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی واحد شفق 98 – 99

ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور دو بار و در دو نیمسال مهر و بهمن ماه ، امکان پذیر است. داوطلبان جهت ثبت نام در نیمسال اول ، می بایست از تاریخ 20 اسفند ماه 97 لغایت 6 شهریور 98 به صورت اینترنتی ، اقدامات لازم را انجام دهند. زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی بهمن هم از اواخر دی ماه آغاز می گردد. متقاضیان با مراجعه به سازمان سنجش و دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی می توانند از جزئیات لازم بهره مند گردند.

بنابراین تمام داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه های بدون کنکور غیرانتفاعی را دارند ، نباید به هیچ عنوان از سایت سازمان سنجش و اطلاعیه های آن غافل شوند. از همین رو شما داوطلبین گرامی ، جهت آگاهی از تمام اخبار مرتبط با ثبت نام می توانید در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی عضو شده و در موعد مقرر به اقدامات لازم بپردازید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی واحد شفق 98 – 99

درست است که امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ، برای همگان آزاد است اما داوطلبان جهت پذیرش در این رشته ها ، باید دارای شرایطی که در جدول زیر بیان شده ، باشند.

شرایط ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

داشتن مدرک دپیلم 4 ساله برای فارغ التحصیلان نظام قدیم
دارا بودن مدرک دیپلم 3 ساله نظام آموزشی جدید
ارائه مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی متوسطه نظام قدیم
داشتن مدرک کاردانی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری
ارائه کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت از خدمت یا مدرک مشخص کننده وضعیت سربازی داوطلبان آقا
فارغ التحصیلان مقطع کاردانی رشته های علوم پزشکی زمانی مجاز به ثبت نام خواهند بود که دوره تعهد خدمت آن ها به پایان رسیده باشد.
داوطلبانی که در دوره های غیر از روزانه مشغول به تحصیل بوده و از معافیت تحصیلی استفاده نمی کنند ، مجازند که بدون انصراف از دانشگاه ، در یکی از رشته های بدون آزمون ثبت نام کرده و پس از قبولی ، انصراف خود را از دانشگاه سابق قطعی نمایند.
آن دسته از داوطلبان که مشغول به تحصیل در دوره های روزانه هستند ، مشروط بر انصراف قطعی از دانشگاه محل تحصیل می توانند به ثبت نام در رشته های بدون آزمون موسسات غیرانتفاعی اقدام کنند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی واحد شفق 98 – 99

ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی برای علاقه مندان به رشته های بدون کنکور ، از طریق سایت سازمان سنجش و ملزم به ارائه مدارکی است که در ادامه شرح داده شده اند. توجه داشته باشید اگر مدارک ارائه شده ناقص باشند ثبت نام فرد متقاضی لغو خواهد شد.

  • کد پیگیری 12 رقمی مخصوص متقاضیان دارای سهمیه رزمندگان و ایثارگری
  • کدرهگیری 13 رقمی داوطلبان تبعه غیرایرانی
  • معدل کل آخرین مدرک فارغ التحصیلی
  • یک قطعه عکس 4*3 مربوط به سال جاری داوطلب و با فرمت jpg

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی واحد شفق 98 – 99

در مبلغ شهریه دانشگاه غیرانتفاعی عواملی چون رشته متقاضی (انسانی ، علوم پایه و فنی مهندسی) و سال ورود وی به دانشگاه تاثیرگذار است. زیرا با شروع هر سال تحصیلی 10 الی 15 درصد به نرخ مصوب شهریه تمام واحدهای دانشگاهی اضافه می شود. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ارائه می شوند که دانشجویان کاردانی تا 4 ترم و دانشجویان مقطع کارشناسی تا 8 ترم تحصیلی موظف به پرداخت شهریه هستند.

  • حداقل شهریه برای دانشجویان رشته های علوم انسانی ، 1 میلیون تومان و حداکثر آن 1 میلیون و 500 هزار تومان می باشد.
  • حداقل شهریه برای دانشجویان رشته های فنی مهندسی و علوم پایه ، 1 میلیون و 500 هزار تومان و حداکثر آن 2 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی واحد شفق 98 – 99

داوطلبان جهت اطلاع از رشته های ارائه شده در این دانشگاه ها باید دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی را از سایت رسمی سازمان سنجش دریافت کرده در زمان مقرر به ثبت نام در رشته دلخواه ، بپردازند.

توجه داشته باشید که ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور غیرانتفاعی در دو نیمسال مهر و بهمن ماه صورت می گیرد. از همین رو رشته هایی که در هر نیمسال ارائه می شوند متفاوت بوده و دارای دفترچه های متمایز نیز می باشند.

علوم ریاضی و فنی

  • مهندسی عمران – 60 نفر ظرفیت پذیرش
  • مهندسی کامپیوتر – 60 نفر ظرفیت پذیرش
  • مهندسی معماری – 60 نفر ظرفیت پذیرش

علوم انسانی

  • حسابداری – 60 نفر ظرفیت پذیرش
  • علوم تربیتی – 60 نفر ظرفیت پذیرش
  • علوم ورزشی – 60 نفر ظرفیت پذیرش
  • فقه و حقوق اسلامی – 60 نفر ظرفیت پذیرش
  • مدیریت مالی – 60 نفر ظرفیت پذیرش
  • کاردانی حسابداری – 100 نفر ظرفیت پذیرش
  • کاردانی علوم ورزشی – 100 نفر ظرفیت پذیرش
  • کاردانی مدیریت بازرگانی – 100 نفر ظرفیت پذیرش


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره