خانه دانشگاه غیرانتفاعی ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی واحد پرندک

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی واحد پرندک

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 - 99
ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 – 99
هر ساله داوطلبان بسیاری در پی تحصیل بدون کنکور در دانشگاه های مختلف هستند که یکی از آن ها “موسسات غیرانتفاعی “ می باشد. دانشگاه های بدون کنکور غیرانتفاعی ، این امکان را برای دانشجویانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده اند ، فراهم نموده اند که بر اساس سوابق تحصیلی و داشتن یکی از مدارک پیش دانشگاهی ، دیپلم نظام قدیم ، مدرک کاردانی و دیپلم دوره آموزشی نظام جدید ، بتوانند در رشته دلخواه خود مشغول به تحصیل شوند.

داوطلبان می توانند بدون توجه به نوع مدرک فارغ التحصیلی شان ، در رشته های مورد علاقه خود ثبت نام نمایند.

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی واحد پرندک 98 – 99

علاقه مندان به تحصیل در رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی می توانند در دو نوبت مهر و بهمن ماه ، جهت ثبت نام اقدام نمایند. زمان ثبت نام در نیمسال اول از تاریخ 20 اسفند ماه 97 الی 6 شهریور 98 ادامه دارد. با توجه به سال های گذشته ، پیش بینی می شود زمان نام نویسی رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی بهمن هم از روزهای آخر دی ماه آغاز گردد. نحوه ثبت نام در نیمسال اول به صورت غیرحضوری و کاملا اینترنتی صورت می گیرد اما برای نیمسال دوم مشخص نیست که به صورت حضوری یا اینترنتی صورت گیرد.

جهت اطلاع از نحوه ثبت نام در نیمسال دوم و یا تمام جزئیات مربوط به هر دو نیمسال ، باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و دفترچه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی را دریافت نمایید. هم چنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی از زمان دقیق ثبت نام در این رشته ها مطلع شوید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی واحد پرندک 98 – 99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مشروط بر رعایت برخی شرایط ، برای همگان امکان پذیر خواهد بود که در ادامه به آن ها می پردازیم.

  • متقاضی دارای مدرک دیپلم 4 ساله نظان قدیم یا دیپلم 3 ساله نظام جدید باشد.
  • مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم را جهت ارائه ، داشته باشد.
  • مدرک کاردانی که توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری مورد تایید قرار گیرد.
  • داوطلبان آقا باید کارت پایان خدمت ، گواهی معافیت از خدمت و یا هر مدرکی که مشخص کننده وضعیت سربازی شان باشد ، داشته باشند.
  • داوطلبانی که از مقطع کاردانی رشته های علوم پزشکی فارغ التحصیل شده و قصد ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور غیرانتفاعی را دارند ، دوره تعهد به خدمتشان می بایست به اتمام رسیده باشد.
  • متقاضیانی که در دوره های روزانه مشغول به تحصیل هستند ، باید ابتدا از دانشگاه محل تحصیل ، کاملا انصراف داده و سپس اقدام به ثبت نام در رشته های بدون آزمون موسسه های غیرانتفاعی نمایند.
  • داوطلبانی که در دوره های شبانه ، پردیس خودگردان ، پیام نور ، غیرانتفاعی ، آزاد و مجازی در حال تحصیل بوده و از معافیت تحصیلی بهره نمی برند ، می توانند بدون انصراف از دانشگاه ، در یکی از رشته های بدون کنکور ، ثبت نام کرده و پس از قبولی ، انصراف خود را از دانشگاه قبلی نهایی سازند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی واحد پرندک 98 – 99

افرادی که تمایل به تحصیل در رشته های بدون کنکور دارند ، می توانند از طریق ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی به صورت اینترنتی و از سایت سازمان سنجش ، اقدام نمایند. ثبت نام در این رشته ها نیازمند ارائه برخی مدارک می باشد که در ادامه به آن ها می پردازیم. توجه داشته باشید که درصورت ناقص بودن مدارک ، ثبت نام فرد متقاضی لغو خواهد شد.

مدارک لازم جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 – 99
یک قطعه عکس 4*3 مربوط به سال جاری داوطلب و با فرمت jpg
معدل کل آخرین مدرک فارغ التحصیلی
کد پیگیری 12 رقمی مخصوص متقاضیان دارای سهمیه رزمندگان و ایثارگری
کدرهگیری 13 رقمی داوطلبان تبعه غیرایرانی

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی واحد پرندک 98 – 99

مبلغ شهریه دانشگاه غیرانتفاعی با توجه به عوامل مختلف ، متغیر است. این که در هر ترم چند واحد توسط دانشجو اخذ شود ، رشته تحصیلی چه باشد ، سال ورودی و نوع واحدها (نظری ، عملی) کدامند ، همه در میزان شهریه دانشگاه های غیرانتفاعی موثر هستند. هم چنین لازم به ذکر است که با شروع هر سال تحصیلی 10 الی 15 درصد به نرخ مصوب شهریه تمام واحدهای دانشگاهی اضافه می شود.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ارائه می شوند. پرداخت شهریه در این دو مقطع به ترتیب تا 4 و 8 ترم ادامه دارد.

میزان شهریه برای رشته های علوم انسانی و رشته های فنی مهندسی و علوم پایه ، کمی باهم تفاوت دارند.

جدول شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی
شهریه رشته های علوم انسانی
حداقل 1 میلیون تومان و حداکثر 1 میلیون و 500 هزار تومان
شهریه رشته های فنی مهندسی و علوم پایه
حداقل 1 میلیون و 500 هزار تومان و حداکثر 2 میلیون تومان

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی واحد پرندک 98 – 99

داوطلبان جهت اطلاع از رشته های ارائه شده در این دانشگاه ها باید دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی را از سایت رسمی سازمان سنجش دریافت کرده در زمان مقرر به ثبت نام در رشته دلخواه ، بپردازند.

توجه داشته باشید که ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور غیرانتفاعی در دو نیمسال مهر و بهمن ماه صورت می گیرد. از همین رو رشته هایی که در هر نیمسال ارائه می شوند متفاوت بوده و دارای دفترچه های متمایز نیز می باشند.

علوم انسانی

  • حسابداری – 60 نفر ظرفیت پذیرش
  • مدیریت بازرگانی – 60 نفر ظرفیت پذیرش
  • مدیریت صنعتی – 60 نفر ظرفیت پذیرش
  • مدیریت مالی – 60 نفر ظرفیت پذیرش


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره