خانه مدارس دانلود نمونه سوال ریاضی ششم ابتدایی ۱۴۰۲ + جواب تشریحی

دانلود نمونه سوال ریاضی ششم ابتدایی ۱۴۰۲ + جواب تشریحی

دانلود نمونه سوال ریاضی ششم ابتدایی
نمونه سوال ریاضی ششم ابتدایی 1402

معمولا درس ریاضی دانش آموزان را دچار اضطراب می کند و مباحث سخت و پیچیده آن گاها بسیاری از دانش آموزان و والدین آن ها را به سمت ثبت نام در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی سوق می دهد. روش مطالعه درس ریاضی با سایر دروس متفاوت است و شما تنها با خواندن و حفظ کردن مطالب نمی توانید به کسب نمره مطلوب امیدوار باشید. از طرفی نیز اکثر مباحث ریاضی به یکدیگر مرتبط اند و هر مطلبی را که امروز فرا می گیرید، در یادگیری دروس بعدی حتی در پایه های بالاتر به آن نیاز خواهید داشت. با این تفاسیر لازم است به صورت کامل و مفهومی موضوعات مختلف ریاضی را درک کرده و مهارت حل مسئله را در خود تقویت کنید. از جمله عواملی که می تواند دانش آموزان را در این امر یاری نماید، تمرین و حل نمونه سوالات امتحانی است.

بخش اعظمی از یادگیری ریاضی مربوط به تمرین و حل نمونه سوال است و حفظ کردن فرمول ها و مباحث آن نمی تواند نیاز دانش آموزان را برای موفقیت در این درس برطرف نماید.

دانلود نمونه سوال ریاضی ششم ابتدایی 1402

حجم تقریبا زیاد مباحث و هم چنین تنوع دروس در ریاضی موجب می شود دانش آموزان در حل مسائل و یادگیری مطالب آن با مشکل مواجه شوند. دانش آموزان پایه ششم ابتدایی با مطالعه کتاب ریاضی این پایه با موضوعاتی همچون تناسب و درصد، اعداد اعشاری، کسر، تقریب و… آشنا می شوند که تسلط بر هر یک از آن ها و فراگیری مباحث مربوطه، مستلزم یک برنامه ریزی درسی منسجم و هم چنین اختصاص مدت زمان تمرین و مطالعه بیشتر به ریاضی نسبت به سایر دروس می باشد.

به منظور آمادگی شما دانش آموزان گرامی برای حضور در جلسه آزمون سال تحصیلی 1402 لینک دانلود چند دوره امتحان ریاضی پایه ششم در دو نوبت اول و دوم را در ادامه مطلب قرار داده ایم. شما عزیزان می توانید با کلیک روی عنوان مورد نظر، سوالات ریاضی هر دوره را در قالب فایل pdf دریافت نمایید.

نمونه سوالات نوبت دوم

برای خرید نمونه سوال ریاضی ششم ابتدایی هیرو ایران مشاوره فرم زیر را تکمیل نمایید

 

 

دانلود فایل بلافاصه بعد از پرداخت امکان پذیر می باشد.

در صورت وجود هرگونه سوال و بروز مشکل میتوانید با شماره پشتیبانی ایران مشاوره تماس حاصل نمایید – 02191018024

و یا از طریق پیام رسان های واتساپ، بله و روبیکا با ما در ارتباط باشید – 09025101252

 

+ اطلاعات بسته:

  • شامل 150 نمونه سوال (5 آزمون نوبت اول + 5 آزمون نوبت دوم)
  • پاسخنامه تشریحی

 

در فصل پنجم کتاب ریاضی پایه ششم دبستان تحت عنوان “اندازه گیری”، مباحثی چون طول و سطح، حجم و جرم، مساحت دایره، خط و زاویه مطرح می شوند که مربوط به بخش هندسه ریاضی می باشند. اغلب دانش آموزان در درک مفاهیم این بخش دچار مشکل شده و نمی توانند به راحتی از پس سوالات آن برآیند. در چنین شرایطی است که شرکت در کلاس های تدریس خصوصی هندسه می تواند نتایج بسیار مطلوبی را به همراه داشته باشد.

چنانچه تمایل به دانلود کتاب ریاضی ششم دبستان و تهیه نسخه الکترونیکی آن دارید، می توانید روی لینک مربوطه کلیک کنید. شما همراهان گرامی هم چنین می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر پیرامون ثبت نام در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی، به لینک های موجود در این مقاله مراجعه کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس