خانه استخدام بانک ها زمان استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۲

زمان استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۲

تاریخ استخدام بانک پاسارگاد 1402
زمان استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۲

پیدا کردن موقعیت شغلی مناسب یکی از دغدغه های هر فرد کارجو می باشد. از آن جایی که بانک ها دارای امکانات ممتاز شغلی می باشند، پذیرش و اشتغال در آن ها می تواند پاسخ مناسبی برای رفع این دغدغه محسوب شود. معمولا فراخوان جذب نیرو در اکثر بانک های کشور در فاصله های زمانی زیاد صورت می گیرد و هر بانکی بر اساس نیاز خود در دوره های متفاوت، اقدام به استخدام نیروهای جدید می نماید.

بانک پاسارگاد یکی از بانک های خصوصی برتر کشور می باشد که همانند سایر بانک ها در شرایط خاصی از علاقه مندان دعوت به همکاری می کند. بنابراین متقاضیانی که قصد دارند در این بانک مشغول به فعالیت شوند، می بایست در مورد شرایط استخدام بانک پاسارگاد آگاهی کسب نمایند. این اطلاعات مدتی قبل از آغاز ثبت نام، از طریق سایت بانک مذکور، در دسترس داوطلبان قرار می گیرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی زمان و نحوه استخدام بانک پاسارگاد بپردازیم.

داوطلبانی که دارای تمامی شرایط لازم برای پذیرش در بانک پاسارگاد هستند، می بایست در موعد مقرر نسبت به تکمیل تقاضانامه و نام نویسی خود اقدام نمایند.

زمان استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۲

بانک پاسارگاد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود، از علاقه مندان واجد شرایط، استخدام به عمل می آورد. بدیهی است که این بانک برای انتخاب افراد، اولویت های تعریف شده خود را در نظر می گیرد. مهم ترین مسئله برای داوطلبانی که تمایل به استخدام در این بانک دارند، دانستن زمان استخدام این بانک است. در دوره های پیشین، پذیرش نیروی بانک پاسارگاد از طریق آزمون کتبی بوده است که بر همین اساس داوطلبان در این آزمون شرکت می نمودند و در صورتی که حدنصاب نمره قبولی را کسب می کردند به مرحله مصاحبه حضوری راه می یافتند. در سال 1402 جذب نیرو بر اساس اولویت های شغلی مورد نیاز در بانک و پس از کسب امتیاز مورد قبول در مرحله مصاحبه انجام خواهد شد.

به همین منظور علاقه مندان واجد شرایط می بایست با مراجعه به سایت رسمی بانک پاسارگاد که لینک مربوط به ثبت نام و تکمیل فرم آن فعال شده است، نسبت به تکمیل فرم، ثبت اطلاعات و مدارک مورد نیاز خود اقدام نمایند.

نحوه استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۲

ثبت نام داوطلبان جهت استخدام بانک پاسارگاد الکترونیکی بوده و از طریق سایت اختصاصی این بانک به نشانی bpi.ir صورت می گیرد. داوطلب برای نام نویسی می بایست، اطلاعیه راهنمای ثبت نام این بانک را مطالعه نموده و از دارا بودن همه شرایط عمومی و اختصاصی اطمینان حاصل کند و سپس به تکمیل فرم مربوطه و درج اطلاعات خود بپردازد. روند ثبت نام طبق مراحل زیر می باشد:

 

  • ابتدا به سایت بانک پاسارگاد به نشانی bpi.ir مراجعه نمایید و از میان صفحه بر روی بخش “دعوت به همکاری” کلیک کنید.

مرحله اول ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد

  • پس از مطالعه مندرجات در خصوص قوانین و شرایط لازم، بر روی یکی از پنج شغل نمایش داده شده (بانکدار، مسئول دفتر، کارشناس حقوقی، نگهبان و کارشناس انفورماتیک) کلیک نمایید.

مرحله دوم ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد

  • بعد از بررسی نکات ذکر شده، دکمه “ثبت نام” را بفشارید.مرحله سوم ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد

 

  • داوطلبان ملزم به دارا بودن یک آدرس پست الکترونیک معتبر هستند تا لینک ثبت نام به آن ارسال گردد. لذا در این قسمت پست الکترونیک، کد ملی و عبارت امنیتی نمایش داده شده را در کادرهای مربوطه درج نموده و سپس بر روی بخش “دریافت کد” کلیک کنید.

مرحله چهارم ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد

  • در این مرحله، با دریافت و کلیک بر روی آن، مراحل نام نویسی آغاز می گردد. مرحله پنجم ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد

 

تذکر:

  • دقت کنید که ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، با ارسال بیش از 5 بار دعوتنامه به پست الکترونیک، در صورتی که ثبت نام تکمیل نشده باشد، لینک مربوطه در پست الکترونیکی شما غیرفعال خواهد شد.
  • ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail ،bulk mail ،spam) پست الکترونیک شما ارسال شود.
  • داوطلبان واجد شرایط می بایست اطلاعات شخصی و سایر موارد لازم را در “سیستم الکترونیکی دعوت به همکاری” ثبت نمایند.

نکات مربوط به ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد 1402

  1. نام نویسی صرفا از طریق درگاه الکترونیکی بانک پاسارگاد می باشد. بنابراین متقاضیان می بایست از ارسال هر گونه مدارک و رزومه به دفاتر و شعب بانک، خودداری فرمایند.
  2. برای هر متقاضی فقط یک فرصت ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری وجود دارد اما در شرایطی که هر گونه خطایی در ثبت اطلاعات شخص صورت گیرد یا مشخصات فرد تغییر نماید، امکان ویرایش فرم وجود خواهد داشت.
  3. پس از اتمام مراحل ثبت نام، یک کد رهگیری برای داوطلب صادر می شود که دریافت این کد به معنای تعهد بانک جهت استخدام قطعی نمی باشد.
  4. در صورتی که اطلاعات متقاضیان پس از بررسی مورد تایید قرار گرفته باشد، از آن ها برای انجام مصاحبه و گزینش دعوت به عمل می آید که چگونگی دعوت به مصاحبه ممکن است از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع داوطلب رسانده شود. بنابراین لازم است متقاضیان در هنگام ثبت نام در وارد کردن شماره تلفن همراه و نشانی پست الکترونیکی خود دقت کافی داشته باشند.
  5. نداشتن اطلاعات کافی از شرایط ثبت نام و یا کامل نبودن مدارک مورد نیاز می تواند مانع از تکمیل فرآیند ثبت نام شود. بر همین اساس توصیه می گردد قبل از آغاز فرآیند نام نویسی، داوطلبان همه مدارک مورد نیاز را از قبل آماده کرده باشند.

در ارتباط با تمدید مهلت ثبت نام تاکنون اطلاعاتی در دست نیست بنابراین بهتر است داوطلبان در همان آغاز زمان ثبت نام، اقدامات لازم را انجام دهند و از واگذاری آن به روزهای پایانی خودداری نمایند. درصورتی که اخبار جدیدی مبنی بر تغییر در زمان ثبت نام و ویرایش اطلاعات استخدام بانک پاسارگاد اعلام شود، مقاله بروز رسانی خواهد شد. اگر علاقه دارید در آزمون استخدامی سایر بانک ها از جمله استخدام بانک ملی و استخدام بانک ملت شرکت نمایید، می توانید روی لینک های مربوطه کلیک نموده و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید.

سوالات متداول

1- آیا در سال ۱۴۰۲ استخدام بانک پاسارگاد انجام می شود؟

بله، داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت این بانک اقدام به ثبت نام نمایند.

2- نحوه استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۲ در زمان تعیین شده به چه صورت انجام می گیرد؟

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت رسمی بانک پاسارگاد به صورت اینترنتی روند ثبت نام خود را طی نمایند.

3- استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۲ در چه ردیف های شغلی صورت می پذیرد؟

این بانک در سال جاری اقدام به جذب نیرو در 5 ردیف شغلی بانکدار، نگهبان، کارشناس امور حقوقی، منشی و نیز جذب متخصصان در حوزه روابط عمومی بانک اقدام می کند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک