خانه استخدام بانک ها استخدام بانک ملت ۱۴۰۲

استخدام بانک ملت ۱۴۰۲

ثبت نام استخدام بانک ملت 1402
استخدام بانک ملت ۱۴۰۲

استخدام در بانک یکی از مشاغل پرطرفداری بوده که به دلیل اعطای تسهیلات و سایر مزایای حقوقی، مورد توجه عموم متقاضیان بازار کار می باشد. بانک ملت معمولا برای جذب نیروی مورد نیاز اقدام به برگزاری آزمون کتبی می نمایند که استخدام فرد بعد از کسب حدنصاب لازم در این مرحله و مصاحبه آزمون استخدامی بانک ملت میسر می شود.

علاقه مندان به استخدام بانک ملت وظایف عمده ای از قبیل تهیه و توزیع اعتبارات، عملیات اعتباری و مالی، خرید و فروش ارز و نقل و انتقال وجوه، وصول مطالبات اسنادی، قبول امانات، نگهداری سهام و اوراق بهادار و اشیای قیمتی مشتریان و… را بر عهده دارند. از آنجایی که این شغل طرفداران زیادی دارد، علاقه مندان بایستی در موعد مقرر با مراجعه به سایت استخدام بانک ملت جهت ثبت نام اقدام نموده و با مطالعه منابع آزمون استخدامی بانک ملت از فرصت پیش آمده بهره ببرند.

✅ ️لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت ۱۴۰۲

(این لینک به محض انتشار فعال می گردد.)

bankmellat.iran-azmoon.ir

داوطلبان جهت استخدام در بانک ملت می بایست حدنصاب لازم را در مرحله کتبی و مصاحبه این فراخوان به دست آورند.

مراحل استخدام در بانک ملت 1402

یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از علاقه مندان به استخدام در بانک ملت را به خود مشغول می کند راجع به مراحل مربوط به فرآیند جذب نیروی این بانک است. به طور کی می توان مراحل لازم برای قبولی نهایی در استخدامی بانک ملت را به صورت زیر بیان نمود:

  1. ثبت نام در فراخوان جذب نیرو
  2. شرکت در آزمون کتبی
  3. شرکت در جلسه مصاحبه حضوری
  4. انجام گزینش و بررسی های لازم توسط واحد نیروی انسانی بانک
  5. ارائه حضوری مدارک و تکمیل فرآیند استخدام (در صورت پذیرفته شدن در تمامی مراحل ذکر شده)

تقویم روز شمار ثبت نام در فراخوان استخدام بانک ملت ۱۴۰۲

بانک ملت از جمله بانک های پر طرفدار است که استخدام در آن ها ملزم به قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه می باشد. این بانک در سال گذشته جهت تامین نیروی انسانی در زمینه بانکدار و کاردان ( حقوقی، ساختمان و it ) فراخوانی منتشر نمود و انتظار می رود که در سال جاری نیز آزمونی در این باره برگزار گردد. تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام در فراخوان استخدام بانک ملت 1402 منتشر نشده است.

شما می توانید برای اطلاع یافتن هرچه سریع تر از تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره عضو شوید.

راهنمای ثبت نام در فراخوان استخدام بانک ملت ۱۴۰۲

شاید از خود بپرسید که بانک ملت از چه طریقی اقدام به جذب نیرو می کند؟ افراد علاقه مند به استخدام در بانک ملت درآیند باید در موعد مقرر به سایت استخدام بانک ملت مراجعه و بعد از مطالعه دستورالعمل های آزمون و پرداخت وجه تعیین شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. در صورت انتشار فراخوان جذب نیرو توسط این بانک، نحوه ثبت نام به صورت زیر می باشد.

  • مراجعه به سایت استخدام بانک ملت به آدرس اینترنتی bankmellat.ir و سپس در قسمت “دسترسی سریع” کلیک بر روی لینک فعال مربوط به فراخوان استخدامی

مرحله اول ثبت نام بانک ملت 1401مرحله اول ثبت نام بانک ملت 1401

  • پس از مطالعه شرایط از طریق لینک “برای مشاهده شرایط اینجا را کلیک کنید” انتخاب لینک فعال “برای ثبت نام یا اصلاح اطلاعات اینجا را کلیک کنید”

مرحله دوم ثبت نام بانک ملت 1401

  • در این قسمت از صفحه اطلاعات ذکر شده در خصوص ثبت نام را مطالعه نموده و در صورت دارا بودن شرایط مربوطه بر روی مکانی که با فلش قرمز رنگ نشان داده شده است کلیک نمایید.

مرحله سوم ثبت نام بانک ملت 1401

  • درج کد ملی، شماره شناسنامه و کد امنیتی در بخش های مشخص و سپس کلیک بر روی دکمه “مرحله بعدی” 

مرحله چهارم ثبت نام بانک ملت 1401

  • تکمیل کادرهای مربوط به شرایط بومی، آدرس و تلفن داوطلب و در نهایت فشردن گزینه “مرحله بعدی”

مرحله پنجم ثبت نام بانک ملت 1401

در ادامه بایستی یک قطعه عکس پرسنلی اسکن شده (عکس 4*3 پرسنلی با عرض 150 و ارتفاع 200 پیکسل، فرمت JPG و حجم حداکثر 200 کیلوبایت) را در سایت بارگذاری نموده و سپس می بایست هزینه ثبت نام این آزمون استخدامی را با اطلاعات کارت بانکی خود به صورت اینترنتی پرداخت نمایید و در نهایت کد رهگیری خود را دریافت نمایید.

شرایط استخدام بانک ملت 1402

شرکت در هر آزمونی نیازمند دارا بودن یک سری از شرایط عمومی و اختصاصی می باشد. بانک های خصوصی مانند بانک ملت که خود مجری برگزاری آزمون هستند، شرایط لازم برای شرکت در آزمون سال ۱۴۰۲ را از طریق اطلاعیه و آگهی منتشر شده در سایت رسمی خود به اطلاع عموم می رسانند که در حال حاضر اطلاعیه ای در این خصوص برای سال جاری منتشر نکرده است.

شرایط عمومی برای اکثر آزمون ها تقریبا مشابه و یکسان بوده و این شرایط اختصاصی هستند که در هر دوره از آزمون ممکن است تغییرات قابل توجهی داشته باشند. به طور کلی این شرایط در آخرین دوره استخدامی بانک ملت به شرح زیر بوده است. در صورت ایجاد تغییر در شرایط استخدامی سال 1402، این مقاله بروزرسانی می شود.

شرایط عمومی

شرایط عمومی لازم برای شرکت در فرآیند استخدامی بانک ملت به صورت زیر است:

  • تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
  • تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی کشور
  • تعهد به نظام جمهوری اسلامی ایران
  • داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا دارا بودن کارت معافیت دائم قانونی
  • عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمان ها، دستگاه ها و یا سایر موسسات دولتی و غیردولتی
  • سلامتی و توانایی کامل جسمی-روانی برای انجام شغل محوله، بر اساس تایید پزشک معتمد بانک
  • عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری با تایید مراجع ذی صلاح (این بند از شرایط بیان می دارد که شخص متقاضی نبایستی از طرف مراجع قضایی، از خدمات اجتماعی محروم شده باشد.)
  • نداشتن هر گونه اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان

شرایط اختصاصی

  • دارا بودن یکی از مقاطع تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رده شغلی بانکدار و کاردان ( حقوقی، ساختمان و it )
  • حداقل معدل مدارک تحصیلی برای شرکت در این دوره جذب، برای داوطلبان دارای مدرک کارشناسی 14 و برای کارشناسی ارشد 15 می باشد
  • حداکثر سن مجاز برای شرکت در فراخوان برای دارندگان مدرک کارشناسی 30 و کارشناسی ارشد 32 سال است.
  • فرآیند استخدام بر اساس بومی گزینی صورت می گیرد.
  • ارائه گواهینامه مهارت های هفتگانه رایانه (ICDL) از سوی پذیرفته شدگان رده شغلی بانکدار الزامی خواهد بود.
  • داوطلبان آقا بایستی دارای کارت پایان خدمت (تا قبل از تاریخ برگزاری آزمون) و یا معافیت از خدمت سربازی باشند.
  • افراد پذیرفته شده در آزمون بایستی تعهدی مبنی بر اشتغال به مدت 15 سال در شهر مورد تقاضا را بدهند.
  • از پذیرفته شدگان مراحل استخدامی فوق، قبل از به کارگیری در بانک، ضمانت نامه بانکی به مبلغ 7 میلیون تومان (صرفا صادره از بانک ملت) اخذ می گردد.

شرط بومی گزینی

شرط بومی گزینی استخدامی بانک ملت در آخرین دوره جذب نیرو به صورت زیر بوده است که داشتن یکی از این موارد برای بومی محسوب شدن کافی است.

  • داوطلبان باید متولد شهر مورد تقاضا باشند.
  • افراد باید حداقل 2 سال در شهر تقاضا شده در مقاطع ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان تحصیل کرده باشند.
  • شخص متقاضی باید حداقل یکسال بصورت پیوسته یا 2 سال بصورت متناوب سابقه پرداخت بیمه بابت کار در شهر مذکور را داشته باشند.
  • در 2 سال منتهی به تاریخ استخدام، بصورت پیوسته در شهر مورد تقاضا سکونت داشته باشند. (با ارائه سند مالکیت یا اجاره نامه دارای کد رهگیری بنام خود یا پدر یا مادر)

مدارک لازم برای ثبت نام در فراخوان استخدامی بانک ملت ۱۴۰۲

برای نام نویسی در آزمون استخدامی بانک ملت، علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی بایستی مدارک زیر نیز تهیه و در زمان ثبت نام اینترنتی بارگذاری شوند:

  • عکس 3*4 پرسنلی با زمینه سفید و فرمت jpg
  •  مشخصات شناسنامه ای
  • اطلاعات نظام وظیفه
  • مشخصات تحصیلی
  • مشخصات شغل و محل مورد تقاضا
  • اطلاعات بومی بودن
  • آدرس و اطلاعات محل سکونت

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت 1402

استخدام بانک ملت ۱۴۰۱

برای شرکت در هر آزمون استخدامی داوطلبان ملزم به پرداخت هزینه مربوطه می باشند لذا بانک ملت نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. علاقه مندان باید بدانند که پس از پرداخت هزینه ثبت نام، امکان استرداد وجه به هیچ وجه وجود ندارد، لذا توصیه می شود صرفا متقاضیانی که واجد کلیه شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده هستند، نسبت به واریز وجه و ثبت نام خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که هزینه دقیق ثبت نام برای آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ پس از انتشار دفترچه ثبت نام، مشخص خواهد شد اما این هزینه در سال گذشته  180 هزار تومان تعیین شده بوده است. داوطلبان پس از پرداخت مبلغ اعلام شده، کد رهگیری خود را دریافت خواهند کرد.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت 1402

تمامی داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت اختصاصی بانک ملت دفترچه ثبت نام این آزمون را دانلود و مطالعه نمایند. زیرا آگاهی از شرایط عمومی و اختصاصی ذکر شده در این بخش بسیار حائز اهمیت می باشد که در صورت نبود حتی یکی از آنها فرد در روند ثبت نام و پذیرش با اختلال مواجه خواهد شد. بنابراین جهت سهولت کار شما در این بخش دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت در سال جاری را قرار داده ایم.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت ۱۴۰۲ (این لینک به محض انتشار فعال می گردد.)

رشته های مجاز به شرکت در فراخوان استخدامی بانک ملت 1402

در هر دوره با توجه به نیاز بانک برای استخدام نیرو جدید در پست ها و سمت های گوناگون، رشته های مورد پذیرش نیز تغییر خواهند کرد. برای مثال در یک دوره ممکن است بانک از یک رشته در تمام گرایش های آن جذب نیرو داشته باشد اما در دوره بعدی آن رشته جزو گزینه های بانک برای پذیرش کارمند محسوب نشود. در نتیجه داوطلبان قبل از هر گونه اقدامی باید از رشته های تحصیلی مجاز جهت ثبت نام در فراخوان جذب اینترنتی بانک ملت آگاهی داشته باشند که در ادامه رشته های مربوط به سال گذشته ذکر شده اند. به محض انتشار دفترچه آزمون استخدامی بانک ملت ۱۴۰۲، اطلاعات رشته های تحصیلی مجاز سال جدید در پیج اینستاگرام آزمون های استخدامی و همچنین این مقاله بارگذاری خواهد شد.

رشته های تحصیلی مجاز به شرکت در فراخوان استخدامی بانک ملت
شغلرشته تحصیلی مورد نیازمقطع
بانکدارمدیریتکارشناسی: بازرگانی، مالی، صنعتی، دولتی، بیمه، امور بانکی، امور بیمه، بازاریابی، کسب و کار، مدیریت و فناوری اطلاعاتکارشناسی ارشد: کلیه گرایش های رشته های تحصیلی ذکر شده در مقطع کارشناسی و mba
علوم اقتصادی / اقتصادکارشناسی: بازرگانی، نظری، صنعتی، پول و بانکداری، کشاورزی، اقتصاد اسلامی، تحلیل، سیستمهای اقتصادی، برنامه ریزی سیستمهای اقتصادیکارشناسی ارشد: بازرگانی، نظری، صنعتی، پول و بانکداری، کشاورزی، اقتصاد اسلامی، تحلیل سیستم های اقتصادی، برنامه ریزی سیستم های اقتصادی
آمارکارشناسی: آمار و کاربردها، آمار کاربردیکارشناسی ارشد: آمار ریاضی، آمار بیمه، آمار اقتصادی و اجتماعی
ریاضیکارشناسی: ریاضی محض، ریاضی کاربردی، ریاضیات و کاربرد هاکارشناسی ارشد: ریاضی محض، ریاضی کاربردی
بانکداریکارشناسی: امور بانکی، بانکداری اسلامی، امور شعب بانککارشناسی ارشد: امور بانکی، بانکداری، بانکداری اسلامی، امور شعب ابنک
حسابداریکارشناسی: حسابداری، صنعتی، مالی، مالیاتی، دولتی، بانکی، بازرگانی، مدیریت، حسابرسیکارشناسی ارشد: حسابداری، صنعتی، مالی، مالیاتی، دولتی، بانکی، بازرگانی، مدیریت، حسابرسی
مهندسی صنایعکارشناسی: مهندسی صنایع، مدیریت سیستم و بهره وری، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها، سیتم های اقتصادی و اجتماعی، آینده پژوهی، مهندسی مالی، اقتصاد اسلامی، برنامه ریزی سیستم های اقتصادیکارشناسی ارشد: صنایع، مدیریت سیستم و بهره وری، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها، مهندسی مالی، اقتصاد اسلامی، برنامه ریزی سیستم های اقتصادی، مدیریت نوآوری و فناوری، مدیریت پروژه، سیستمهای کلان اقتصادی و اجتماعی، کیفیت بهره وری، آینده_ پژوهی
مهندسی کامپیوترکارشناسی: نرم افزار، سخت افزار، فناوری اطلاعاتکارشناسی ارشد: این رشته و گرایش ها در مقطع کارشناسی و صرفا برای متقاضیان رده بانکدار در شهر تهران مجاز می باشد
کاردان در حوزه حقوقیحقوقکارشناسی: حقوق قضاییکارشناسی ارشد: حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق بین الملل، حقوق عمومی، حقوق ثبت اسناد و املاک، حقوقی تجارت الکترونیکی، حقوق تجارت بین الملل، حقوق مالی، اقتصادی، حقوق اقتصادی
کاردان در حوزه itمهندسی فناوری اطلاعاتکارشناسی: مهندسی فناوری اطلاعاتکارشناسی ارشد: تجارت الکترونیک، شبکه های کامپیوتری، مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت سیستم های اطلاعاتی، معماری کامپیوتر، مخابرات امن، سیسستم های چند رسانه ای، معماری سازمانی، طراحی و تولید نرم افزار، سامانه های شبکه ای، سیستم های تکنولوژی اطلاعات، امنیت اطلاعات
مهندسی کامپیوترکارشناسی: نرم افزار، سخت افزار، فناوری اطلاعاتکارشناسی ارشد: هوش مصنوعی و رباتیک، شبکه، رایانش امن، معماری سیستم های کامپیوتری، الگوریتم ها و محاسبات
علوم کامپیوترکارشناسی: علوم کامپیوترکارشناسی ارشد: محاسبات نرم و هوش مصنوعی، داده کاوی
کاردان در حوزه ساختمانمهندسی معماریکارشناسی: معماریکارشناسی ارشد: مدیریت پروژه و ساخت، مسکن، مرمت
مهندسی عمرانکارشناسی: عمرانکارشناسی ارشد: عمران، ساختمان سازی، مکانیک خاک و پی، مدیریت ساخت، راه و ترابری، سازه
مهندسی مکانیککارشناسی: تاسیساتکارشناسی ارشد: تبدیل انرژی
مهندسی برقکارشناسی: الکترونیک، سیستم های قدرتکارشناسی ارشد: الکترونیک، سیستم های قدرت

داوطلبان واجد شرایط که دارای یکی از مدارک تحصیلی موجود در جدول فوق هستند و می خواهند نسبت به ثبت نام در این بانک اقدام نمایند، می بایست بومی و ساکن شهر مورد تقاضا آن استان باشند.

منابع آزمون استخدامی بانک ملت 1402

برای کسب موفقیت در آزمون استخدامی بانک ملت بایستی از مواد امتحانی و منابع مفید آگاهی کامل داشت. در اینجا دروس مورد آزمون در آخرین فرآیند استخدامی بانک ملت که برای رده شغلی بانکدار و کاردان بود را تشریح می کنیم اما برای آگاهی شما از منابع مطالعاتی سال ۱۴۰۲، پس از انتشار اطلاعیه ای در ابن باره از سمت بانک ملت این مقاله بروزرسانی خواهد گردید.

لازم به ذکر است که منابع دروس عمومی برای تمامی حوزه های بانکدار و کاردان به صورت یکسان بوده و شامل هوش و استعداد، ادبیات و آیین نگارش، زبان انگلیسی و اطلاعات عمومی کامپیوتر در آخرین دوره استخدامی بوده است.

مواد امتحانی آزمون استخدامی بانک ملت 
نوع آزموندروس اختصاصی کارشناسیدروس اختصاصی کارشناسی ارشد
بانکداردانش علوم بانکیدانش علوم بانکی
بازارهای مالی و سرمایهآشنایی با مسائل روز اقتصاد
ریاضیات و آماردانش مسائل روز مدیریت
مباحث بازاریابیمباحث بازاریابی
کاردان حقوقحقوق مدنیحقوق مدنی
آیین دادرسی مدنیآیین دادرسی مدنی
حقوق تجارتحقوق تجارت
آیین دادرسی کیفریآیین دادرسی کیفری
کاردان itپایگاه دادهپایگاه داده
مهندسی نرم افزارمهندسی نرم افزار
سیستم عاملسیستم عامل
امنیت دادهامنیت داده
معماری کامپیوترمعماری کامپیوتر
شبکه کامپیوتریشبکه کامپیوتری
کاردان حوزه ساختمان رشته عمراناستاتیکاستاتیک
 تحلیل سازه تحلیل سازه
مقاومت مصالحمقاومت مصالح
بتنبتن
فولادفولاد
زلزلهزلزله
متره و برآوردمتره و برآورد
اصول و مدیریت ساختاصول و مدیریت ساخت
کاردان حوزه ساختمان رشته معماریدروس فنی ساختماندروس فنی ساختمان
درک عمومی معماریدرک عمومی معماری
درک عمومی معماری منظردرک عمومی معماری منظر
مبانی بازسازی پس از سانحهمبانی بازسازی پس از سانحه
تاریخ معماریتاریخ معماری
کاردان حوزه ساختمان رشته مکانیکمکانیک سیالاتمکانیک سیالات
مقاومت مصالحمقاومت مصالح
انتقال حرارتانتقال حرارت
ترمودینامیکترمودینامیک
استاتیکاستاتیک
دینامیک و ارتعاشاتدینامیک و ارتعاشات
کاردان حوزه ساختمان رشته برقمدار الکتریکیمدار الکتریکی
الکترونیکالکترونیک
کنترل سیستم های خطیکنترل سیستم های خطی
ابزار دقیقابزار دقیق
ماشین های الکتریکیماشین های الکتریکی
تجزیه و تحلیل سیستمتجزیه و تحلیل سیستم

استان های دارای جذب در فراخوان استخدام بانک ملت 1402

در فراخوانی که توسط بانک ملت در سال گذشته منتشر شده است، فرآیند جذب در شهر هایی انجام می گیرد که آن منطقه با کمبود نیرو مواجه باشد. اما شهر هایی که شامل این فراخوان نمی شوند علاقه مندان برای انجام مراحل نام نویسی می بایست شهر های نزدیک محل سکونت خود در آن استان را انتخاب نمایند. لذا در این قسمت به شرح این استان ها در دوره های گذشته می پردازیم.

استان های دارای جذب در فراخوان استخدام بانک ملت 
استان مورد نظرشهر ها
تهراناسلامشهر
بومهن
تهران
رباط کریم
گیلاوند
ورامین
استان اذر بایجان شرقیآذر شهر
اسکو
ایلخچی
بستان آباد
بناب
تبریز
جلفا
خسرو شاه
دوز دوزان
سراب
شبستر
صوفیان
عجب شیر
مراغه
مرند
ملکان
میانه
هادی شهر
هشترود
آذر بایجان غربیارومیه
اشنویه
بوکان
پیرانشهر
تکاب
چالدران
خوی
سردشت
سلماس
شاهین دژ
شوط
قره ضیاء الدین
ماکو
مهاباد
میاندوآب
نقده
اردبیلاردبیل
بیله سوار
پارس آباد
خلخال
گرمی
گیوی
مشکین شهر
اصفهانآران و بیدگل
اردستان
اصفهان
باغ بهادران
پولاد شهر
پیر بکران
تیران
چمگردان
خمینی شهر
خورو بیابانک
داران
درچه
دستگرد برخوار
دولت آباد
زرین شهر
سمیرم
شاهین شهر
شهررضا
فریدونشهر
فلاور جان
قهدیر جان
کاشان
کلیشاد
مبارکه
محمد آباد جرقویه
میمه
نجف آباد
نطنز
ورزنه
هرند
البرزاشتهارد
هشتگرد
شهریار
طالقان
فردیس
کرج
محمد شهر
ایلامایلام
ایوان
بدره
سرابله
بوشهراهرم
براز جان
بندر دیلم
بندر ریگ
بندر عسلویه
بندر گناوه
بوشهر
خورموج
کاکی
چهار محال و بختیاریبروجن
شهر کرد
فارسیان
لردگان
خراسان جنوبیبشرویه
بیرجند
خضری
دیهوک
طبس
عشق آباد
نهبندان
خراسان رضویتایباد
تربت جام
تربت حیدریه
سبزوار
سنگان
گناباد
مشهد
خراسان شمالیاسفراین
بجمورد
شیروان
گرمه
خوزستانآبادان
امیدیه
اندیمشک
اهواز
ایذه
باغ ملک
بهبهان
حمیدیه
خرمشهر
دزفول
رامشیر
رامهرمز
سوسنگرد
شادگان
شوش
شوشتر
گتوند
ماهشهر
مسجد سلیمان
هندیجان
زنجانآب بر
ابهر
خدابنده
دندی
زنجان
صائین قلعه
هیدج
سمنانسمنان
شاهرود
گرمسار
سیستان و بلوچستانایرانشهر
چابهار
زابل
زاهدان
سراوان
فارساباده
استهبان
اقلید
اوز
بوانات
بیضا
جنت شهر
جهرم
حاجی اباد
خرامه
خفر
خنج
داراب
زرقان
سپیدان
شرفویه
شیراز
فسا
قیروکارزین
کازرون
کوار
گراش
لار
مرودشت
میمند
نور اباد
قزوینآبیک
بویین زهرا
تاکستان
خاک علی
قزوین
قمقم
کردستانبانه
دهگلان
دیواندره
سقز
سنندج
قروه
مریوان
کرمانارزوییه
انار
بافت
بردسیر
بم
جیرفت
راور
رستم آباد
رفسنجان
ریگان
زرند
زنگی آباد
سرچشمه
سیرجان
شهر بابک
صفائیه
عنبر آباد
کرمان
کشکوییه
کهنوج
نظام شهر
هرمز اباد
کرمانشاهاسلام آباد غرب
جوانرود
سرپل ذهاب
قصر شیرین
گیلانغرب
کهکیاویه و بویر احمدگچساران
یاسوج
گلستانآراد شهر
بندر ترکمن
بندر گز
علی اباد
گرگان
گنبد کاووس
گیلانآستارا
بندر انزلی
رشت
رودبار
شفت
فومن
لنگرود
لرستانالشتر
الیگودرز
بروجرد
پل دختر
خرم اباد
درود
کوهدشت
نور اباد
مازندرانبابل
بهشهر
ساری
قائمشهر
نکاء
مرکزیاراک
خمین
دلیجان
ساوه
کمیجان
هرمزگانبندرعباس
بندر لنگه
رودان
قشم
کیش
میناب
همداناسد اباد
بهار
تویسرکان
فامنین
کبودر آهنگ
لالجین
ملایر
نهاوند
همدان
یزدابر کوه
اردکان
بافق
مروست
مهریز
میبد
یزد

مزایا و معایب شاغل شدن در بانک ملت ۱۴۰۲

شغل بانکداری مانند هر شغل دیگری دارای مزایا و معایبی است. بانک ملت برای کارکنان خود مزایای بسیاری را در نظر می گیرد مانند اعطای وام و تسهیلات با حداقل نرخ بهره که در کنار حقوق دریافتی افراد، می تواند کمک قابل توجهی برای جبران هزینه های زندگی محسوب شود.

اما این شغل دارای معایبی نیز می باشد، مانند:

  1. یکنواختی در محیط کار
  2. کم تحرکی و کار مداوم با رایانه
  3. داشتن روحیه قوی و منعطف برای تحمل رفتارهای مختلف و بعضا بی اخلاقی برخی ارباب رجوع
  4. خطا و اشتباه در محاسبات وجود دارد که در صورت وجود هر گونه خطا از سوی بانکدار، جبران خسارت مالی پیش آمده با متصدی است

 

نکات مهم ⭐
  • ثبت نام در آزمون بانک ملت از طریق سایت bankmellat.ir انجام می شود.
  • درحال حاضر دفترچه ثبت نام آزمون بانک ملت سال 1402 منتشر نشده است.
  • حداقل معدل برای مدرک کارشناسی 14 و برای کارشناسی ارشد 15 می باشد.
  • شرایط سنی برای دارندگان مدرک کارشناسی 30 و کارشناسی ارشد 32 سال است.
  • استخدام بانک ملت به صورت بومی گزینی بوده و ارائه گواهینامه مهارت های هفتگانه رایانه (ICDL) الزامی می باشد.
  • برای اطلاع از تمامی شرایط و رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی بانک ملت می توانید دفترچه آن را از طریق لینک مستقیم موجود در مقاله فوق دریافت کرده و مطالعه کنید.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام فراخوان استخدام بانک ملت در سال ۱۴۰۲ در چه تاریخی انجام می گیرد؟

درحال حاضر اطلاعیه در خصوص زمان ثبت نام فراخوان استخدام بانک ملت در سال ۱۴۰۲ منتشر نشده است.

2- شرط سنی دارندگان مدرک کارشناسی ارشد برای استخدام در بانک ملت به چه صورت است؟

شرط سنی برای داوطلبان دارای مدرک کارشناسی 30 سال و برای داوطلبان دارای مدرک کارشناسی ارشد 32 سال می باشد.

3- آیا در استخدامی بانک ملت، شرط بومی گزینی هم لحاظ می شود؟

بله، افراد دارای شرایط بومی گزینی تنها می توانند در این آزمون اقدام به ثبت نام نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۴ نظر
  1. فردین

    سلام. وقت بخیر
    نتیجه آزمون کی اعلام خواهد شد؟؟

    • ایران مشاوره

      باسلام تا بدین لحظه اطلاعیه مبنی بر اعلام نتایج منتشر نشده است. برای آگاهی از اخبار در کانال تلگرام ایران مشاوره عضو شوید.

  2. نازنین

    مصاحبه بانک چجوریه

    • ایران مشاوره

      با سلام و ادب، طبق شواهد و قرائن سنوات پیشین، جزئیات مصاحبه در قالب سوالات احکام، عقیدتی، اطلاعات عمومی، مباحث اجتماعی روز و به خصوص شناخت شما از قوانین و مقررات موجود در نظام بانک ملت می گنجد.

  3. Maryam

    سلام من دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر ترم اخر هستم شرط فراغت از تحصیل رو زده بودن تا قبل از هشت دی باید باشه از دانشگاه که پرسیدم گفتن تاریخ فراغت از تحصیل یعنی ثبت اخرین نمره… من تا اخر بهمن پروژه و امتحان دارم نمیتونم ثبت نام کنم یا میشه این مورد رو در نظر نگیرن ؟؟؟؟؟؟

    • ایران مشاوره

      سلام ، وقتتون بخیر. با توجه به اینکه در زمان ثبت نام باید اطلاعات دقیق خود را وارد کنید و امکلان ویرایش نمی باشد باید حتما فارغ التحصیل شده باشید تا معدل خود را به صورت دقیق وارد کنید.

  4. روناک قدرتی

    سلام، جنسیت برای رشته های مهندسی مشخص است؟مهندسی برق خانم هم جز لیست هست

    • ایران مشاوره

      سلام ، وقتتون بخیر. خیر در این رشته جنسیت ملاک نیست و هر فردی امکان مطالعه این رشته را دارد.

  5. کامیار

    هزینه ثبت نام ۱۸۰ هزار تومنه؟چه خبره مگه سوالات آزمون از آسمون هفتم میاد

    • ایران مشاوره

      با سلام بله هزینه ثبت نام در آزمون بانک ملت ۱۸۰هزار تومان می باشد.

  6. مهراسبی

    کجا باید ثبت کنیم که خانواده ایثارگر هستیم که در آزمون تاثیرگذار باشد ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، مطابق با آخرین اطلاعیه از سوی بانک ملت، تبصره ای در این مورد وجود ندارد.

  7. فریبا

    سلام .
    استخدامی های قبلی برای ایثارگران خانواده های شهدا و جانبازان شرط سنی رو محدودیتش رو لغو میکردن.ولی برای استخدامی ملت همچین ایتمی نزاشتن.؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، تعیین شرایط و ضوابط استخدامی یک بانک به عهده ی مدیریت همان بانک می باشد. با توجه به استخدامی اخیر بانک ملت و نیاز سازمانی این ارگان، آیتم سهمیه برای ایثارگران وجود ندارد

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک