خانه استخدام بانک ها ورود به سایت استخدام بانک ملت | bankmellat.ir

ورود به سایت استخدام بانک ملت | bankmellat.ir

سایت ثبت نام در آزمون استخدامی بانک ملت
ورود به سایت استخدام بانک ملت

داوطلبانی که علاقه مند به اشتغال در حوزه مشاغل بانکی از جمله بانک ملت می باشند، می بایست از نحوه پذیرش در هر یک از بانک ها مطلع بوده و به محض انتشار فراخوان جذب نیرو از سوی آن ها، از فرصت موجود بهره ببرند. بانک ملت یکی از بانک های دولتی می باشد که در برخی از دوره ها بر اساس نیاز به نیروی انسانی از متقاضیان دعوت به همکاری به عمل می آورد.

داوطلبان به جهت استخدام بانک ملت می بایست در یک آزمون کتبی شرکت کنند که فرآیند ثبت نام در این آزمون به صورت اینترنتی بوده و به طور معمول از طریق سایت رسمی بانک ملت انجام می شود. از همین رو، قصد داریم در این مطلب شما را با سایت بانک ملت و نحوه ثبت نام در آن آشنا کنیم.

لینک مستقیم ورود به سایت استخدام بانک ملت

bankmellat.iran-azmoon.ir
bankmellat.iran-azmoon.ir

ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت به طور معمول از طریق سایت اختصاصی آن به نشانی bankmellat.ir انجام می گیرد.

معرفی سایت استخدام بانک ملت

سایت بانک ملت ارائه دهنده خدمات مالی و بانکی مختلفی می باشد. چنانچه این بانک اعلام نیاز به نیروی انسانی نماید، آگهی های مربوطه را در بخش اطلاع رسانی سایت اختصاصی خود قرار می دهد. با توجه به این که پذیرش نیروی بانک ملت هر ساله از طریق برگزاری آزمون استخدام بانک ملت می باشد، داوطلبان می توانند جهت اطلاع از شرایط این آزمون و سایر جزئیات مربوط به ثبت نام، برگزاری، زمان اعلام نتایج بانک ملت و نحوه آن، به همین سایت مراجعه نمایند. لازم به ذکر است که  اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدامی بانک ملت و شیوه و زمان برگزاری این مرحله نیز از طریق سایت بانک ملت اعلام می شود.

معرفی سایت ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت ۱۴۰۱

بخش 1

در نواری که با عدد یک شماره گذاری شده، می توانید آیکون های متعددی که به منظور دسترسی آسان تعبیه شده را مشاهده نمایید.

  • صفحه نخست: با کلیک بر روی این قسمت، به صفحه اول بازمی گردید.
  • شرایط دعوت به همکاری: در این صفحه، تمامی شرایط نام نویسی برای مشاهده داوطلبان قرار گرفته است.
  • ثبت نام: درصورتی که تمامی شرایط را مطالعه نمودید، می توانید با مراجعه به این بخش درخواست خود را ثبت نمایید.
  • پیگیری و رویت مشخصات: به منظور مشاهده وضعیت و نتیجه درخواست خود بر روی این گزینه کلیک کنید.
  • یاد آوری کد رهگیری: چنانچه کد رهگیری خود را فراموش کرده اید، با مراجعه به این بخش می توانید آن را مجددا بازیابید.
  • سوالات متداول: در این بخش، پاسخ سوالاتی که برای اغلب کاربران ایجاد می شود، وجود دارد.
  • ارتباط با ما: با مراجعه به این قسمت، می توانید به پاسخ سوالات خود برسید.

بخش 2

متقاضیانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، ابتدا می بایست در موعد مقرر شده به سایت بانک ملت مراجعه کرده و نام خود را ثبت نمایند. برای این کار باید از زمان دقیق آغاز نام نویسی، دریافت کارت و زمان دقیق برگزاری آزمون مطلع گردید. این جدول تمامی اطلاعات زمانی لازم را در اختیار شما قرار می دهد.

بخش 3

لازم است بدانید که تنها افراد واجدالشرایط می توانند در این آزمون شرکت کنند، در غیر این صورت فرد در هر مرحله از ثبت نام که باشد، از حضور در آزمون محروم خواهد شد. به همین سبب داوطلبان می بایست شرایط تعیین شده را به خوبی مطالعه نموده و با آگاهی کامل نام نویسی خود را تکیمل نمایند. در این بخش می توانید تمامی این شرایط را مشاهده نمایید.

بخش 4

به منظور ثبت نام تنها کافیست که به این بخش مراجعه کرده و با توجه به راهنماهای موجود این فرآیند را به تمام رسانید.

نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی بانک ملت

از آن جایی که بانک ملت از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه اقدام به پذیرش نیروهای مورد نیاز خود می کند، داوطلبانی که مایل به شرکت در این آزمون هستند، می بایست به سایت بانک ملت مراجعه نموده و به مطالعه کامل اطلاعیه موجود در بخش شرایط دعوت به همکاری بپردازند. در صورت کسب اطمینان از دارا بودن تمامی شرایط تعیین شده، با طی کردن مراحل زیر می توانید نام نویسی خود را به انجام برسانید.

    • با استفاده از مرور گر خود وارد سایت استخدام بانک ملت به آدرس اینترنتی bankmellat.ir شوید و بر روی ” اسلاید آزمون استخدامی بانک ملت در سال ۱۴۰۲ ” کلیک کنید.

    مرحله اول ثبت نام بانک ملت 1401مرحله اول ثبت نام بانک ملت 1401

    • سپس با کلیک بر روی گزینه “مشاهده شرایط” از مفاد مورد نیاز این آزمون آگاهی یابید.
    • پس از مطالعه شرایط، گزینه مربوط به “ثبت نام یا اصلاح اطلاعات اینجا را کلیک کنید” انتخاب نمایید و سپس  اقدامات لازم را جهت نام نویسی خود، انجام دهید.

    مرحله دوم ثبت نام بانک ملت 1401

  • در صفحه ای که گشوده می شود، مجموعه ای از نکات در خصوص نام نویسی در این آزمون ذکر شده است که پس از مطالعه آن می بایست بر روی کادر آبی رنگی که در آن جمله ای با متن “در صورتی که آگهی ثبت نام و موارد فوق را به طور کامل مطالعه نموده اید و واجد شرایط شرکت در آزمون می باشید، اینجا را کلیک نمایید” وجود دارد، کلیک فرمایید.مرحله سوم ثبت نام بانک ملت 1401
  • در مرحله بعد لازم است به درج کد ملی و شماره شناسنامه خود در بخش های مشخص شده پرداخته و کلید “مرحله بعدی” را بفشارید.مرحله چهارم ثبت نام بانک ملت 1401
  • اکنون با یک فرم تقاضانامه رو به رو می گردید که می بایست آن را با استفاده از اطلاعات خود تکمیل کرده و تیک مربوط به گزینه “متعهد می ‌گردم کلیه اطلاعات مندرج در این فرم صحت داشته و چنانچه بعدا خلاف آن ثابت گردد حق هیچگونه اعتراضی را نخواهم داشت” را فعال نمایید. سپس “مرحله بعدی” را لمس کنید.

مرحله پنجم ثبت نام بانک ملت 1401

  • حال نوبت به ارسال عکس می رسد، در این مرحله باید فایل اسکن شده یک قطعه عکس پرسنلی 4 * 3 خود با فرمت استاندارد JPG که حجم آن کمتر از 200 کیلو بایت باشد را در بخش مربوطه بارگذاری کنید.
  • در مرحله بعد، عکس شما به همراه تمامی اطلاعاتی که ثبت نموده اید در قالب پیش نمایش نشان داده می شود که چنانچه به طور صحیح درج شده باشد، می بایست آن ها را تایید نمایید.
  • هزینه ثبت نام خود را با وارد کردن اطلاعات شماره کارت خود پرداخت کرده و در نهایت کد رهگیری را دریافت نمایید.

نحوه بازیابی کد رهگیری در سایت استخدام بانک ملت

پس از تکمیل مراحل نام نویسی، شماره ای با عنوان کد رهگیری برای داوطلبان ارائه می شود که با استفاده از آن می توانند درخواست خود را پیگیری کرده و نتایج آزمون را مشاهده نمایند. به همین منظور متقاضی موظف به نگه داری از این کد می باشد. اما چنانچه فرد به هر دلیلی کد خود خود را گم یا فراموش کرد، این امکان را دارد که با مراجعه به سایت بانک ملت مراجعه نموده و طی مراحل زیر کد مختص به خود را مجددا بازیابند.

  • مراجعه به سایت bankmellat.ir و کلیک بر روی اسلاید ثبت نام “آزمون استخدامی بانک ملت”مرحله اول ثبت نام بانک ملت 1401مرحله اول ثبت نام بانک ملت 1401
  • کلیک بر روی آیکون “یادآوری کد رهگیری” در نوار بالای صفحهمرحله دوم بازیابی کد رهگیری در سایت استخدام بانک ملت
  • انتخاب یکی از دو روش زیر:
  1. درج آدرس پست الکترونیک، کد امنیتی و کلیک بر روی عبارت “ارسال کد رهگیری و رمز عبور”
  2. تکمیل کادرها با مخصات فردی، کد امنیتی و فشردن دکمه “مشاهده کد رهگیری و رمز عبور”مرحله سوم بازیابی کد رهگیری در سایت استخدام بانک ملت

پس از این که روند فوق را طی نموده و ثبت نام خود را تکمیل کردید، باید با منابع آزمون استخدامی بانک ملت که به طور کامل در سایت استخدام آن ذکر شده است آشنا شده و با مورد مطالعه قرار دادن آن ها، آمادگی لازم برای شرکت در این رقابت را کسب نمایید.




سوالات متداول

1- برای ثبت نام در آزمون استخدامی بانک ملت در سال ۱۴۰۲ به کدام سایت باید مراجعه کنیم؟

نام نویسی این آزمون در سایت اختصاصی بانک ملت به نشانی bankmellat.ir انجام می گیرد.

2- از چه طریقی می توان از شرایط استخدام بانک ملت در سال ۱۴۰۲ مطلع شد؟

قوانین و دستورالعمل های مربوط به استخدام این بانک، در سایت آن قرار داده می شود.

3- سایت ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت به چه منظوری راه اندازی شده است؟

این سامانه با هدف ارائه خدمات مالی و بانکی به مشتریان و همچنین ثبت نام در آزمون استخدامی آن ایجاد شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. امیر

    دیپلم مکانیک خودرو…۲۸ ساله ممنون

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود تاکنون اطلاعیه برای استخدام منتشر نشده است.

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک