خانه نمونه دولتی ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴

مدارس نمونه دولتی یا نمونه مردمی به دلیل کیفیت آموزشی مناسب، باعث جذب بسیاری از دانش آموزان شده اند. پذیرش دانش آموزان این مدارس در دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم انجام می شود و لذا متقاضیان می توانند در صورت دارا بودن تمامی شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی در موعد مقرر نسبت به تحصیل در پایه های مذکور مدارس نمونه دولتی، اعلام علاقه مندی نمایند. این روند برای دانش آموزان پایه های هفتم و دهم متفاوت است و متقاضیان دسته اول برای انجام فرآیند ثبت نام می بایست حضورا به مدرسه مورد نظر مراجعه کنند. اما نام نویسی دانش آزمون دهم به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت آزمون مدارس نمونه دولتی انجام می گیرد.

 

✅ لینک مستقیم  ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404

(به محض آغاز فرآیند ثبت نام، لینک فوق فعال می شود.)

 

فرآیند ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴  15 الی 25 فروردین 1403 اعلام شده است.

سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

داوطلبان شرکت در این آزمون می بایست نام نویسی خود را به صورت غیر حضوری و مراجعه به سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تکمیل نمایند. با توجه به این که اخیرا سایت ثبت نام این آزمون تغییر یافته، متقاضیان برای حضور در جلسه آزمون 1403 می بایست به سایت my.medu.ir مراجعه کنند. علاوه بر این، سایر مراحل مانند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نیز با مراجعه به سامانه مذکور امکان پذیر خواهد بود.

زمان ثبت نام در آزمون نمونه دولتی 1403 – 1404

همان طور که پیش تر گفته شد، فرآیند ثبت نام نمونه دولتی ششم به صورت اینترنتی و برگزاری آزمون ورودی در این پایه حذف شده است و لذا دانش آموزان و خانواده آن ها جهت اطلاع از زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی و انجام نام نویسی خود می بایست به صورت حضوری به محل مدرسه مورد نظر مراجعه نمایند. در حالی که دانش آموزان پایه نهم می بایست پیگیر اطلاعیه های مربوطه از طریق سایت ثبت نام باشند و اقدامات لازم را به انجام برسانند.

با توجه به دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم 1403 – 1404 ، فرآیند ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴  15 الی 25 فروردین ۱۴۰۳ می باشد.آزمون ورودی پایه دهم مدارس پرورش استعدادهای درخشان و مدارس نمونه دولتی در قالب یک آزمون و در روز جمعه 1 تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

تقویم زمانی آزمون نمونه دولتی 1403

  • زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1403 - 1404 : 15 تا 25 فروردین ماه 1403
  • زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1403 - 1404 : 1 تیر ماه 1403
  • زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1403 - 1404 : احتمالا اواخر مرداد 1403

نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دانش آموزان متقاضی تحصیل در پایه ششم به هفتم مدارس نمونه دولتی طبق روال سال های اخیر بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش می شوند. از همین رو، متقاضیان می توانند بدون نیاز به شرکت در آزمون در زمان اعلام شده به مدرسه مورد نظر خود مراجعه نموده و حضور نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند. ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم سال ۱۴۰۳ نیز به صورت هماهنگ و یکپارچه از طریق سایت my.medu.ir صورت می پذیرد. متقاضیان این آزمون باید ضمن مراجعه به سایت مذکور با انجام دادن اقدامات زیر ثبت نام خود را در بازه زمانی ثبت نام به انجام برسانند.

  • ابتدا وارد پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir شده و نقش خود را به عنوان دانش آموز انتخاب نمایید. سپس کد ملی و شماره سریال 6 رقمی شناسنامه خود را وارد کنید تا اجازه ورود به پرتال به شما داده شود.

مرحله اول ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

  • اطلاعیه نشان داده شده را بسته و سپس قسمت پایین صفحه را مورد بررسی قرار دهید.

مرحله دوم راهنمای ثبت نام نمونه دولتی

  • در این مرحله از کادر ثبت نام و دریافت گواهی ها گزینه “آزمون نمونه دولتی” را انتخاب نمایید.مرحله چهارم ثبت نام آزمون نمونه دولتی
  • در این مرحله می بایست ابتدا فایل ثبت نام آزمون نمونه دولتی که سایت در اختیارتان قرار می دهد مورد مطالعه قرار داده و سپس روند ثبت نام خود را تکمیل کنید.

مرحله پنجم راهنمای ثبت نام نمونه دولتی

  • در نهایت پس تکمیل فرم ثبت نام، بارگذاری عکس و فرآیند ثبت، کد رهگیری را دریافت کرده و تا زمان اعلام نتایج آن را حفظ کنید.

نکته: نگه داشتن کد رهگیری که در هنگام ثبت نام به متقاضیان داده می شود بسیار مهم و ضروری است.

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404

شرکت در آزمون ورودی و همچنین پذیرش در مدارس نمونه دولتی مشروط به داشتن شرایط مختص خود می باشد. بنابراین تنها دانش آموزانی که از شرایط تعیین شده برخوردار هستند، می توانند شانس خود را برای تحصیل در این مدارس امتحان کنند.

شرایط ثبت نام پایه ششم

  • دارا بودن تابعیت ایرانی
  • کسب مقیاس خیلی خوب در همه دروس و یا حداکثر یک مقیاس خوب در یکی از دروس نیمسال اول پایه ششم ابتدایی
  • کسب مقیاس خیلی خوب در یکی از دروس و یا حداکثر یک مقیاس خوب در یکی از دروس نیمسال دوم پایه ششم ابتدایی

شرایط ثبت نام آزمون پایه نهم

  • داشتن تابعیت ایرانی (البته دانش آموزان غیر ایرانی هم می توانند تحت شرایط خاص در آزمون ثبت نام کنند.)
  • دارا بودن حداقل معدل 17 در پایه نهم سال تحصیلی 1402 – 1403
  • اشتغال به تحصیل در پایه نهم ابتدایی
  • دانش آموزان عشایری به دلیل کوچ رو بودن می توانند در هر منطقه ای از استان محل سکونت خود نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند.
  • در مناطقی که امکان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی برای دو مدرسه وجود داشته باشد، دانش آموزان می توانند مطابق با اولویت بندی خود هر دو مدرسه را در فرم ثبت نام اینترنتی خود قید نمایند.
  • رقابت برای ورود به هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی در بین دانش آموزان شهر و یا شهرستان بدون ملاک قرار دادن منطقه یا ناحیه انجام می پذیرد.

توجه داشته باشید که هزینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ پس از واریز قابل استرداد نخواهد بود. بنابراین توصیه می کنیم پیش از آن که بخواهید اقدامی در این راستا انجام دهید، ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم را با دقت مطالعه نمایید تا در جریان تمامی جزئیات و ضوابط برگزاری این آزمون قرار بگیرید.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404

دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی که در سال های قبل به طور انحصاری توسط هر یک از استان ها منتشر می شد در این دوره از سایت my.medu.ir قابل دریافت می باشد. لازم است داوطلبان به هنگام انجام روند نام نویسی خود ابتدا با دانلود و مطالعه این دفترچه از تمامی جزئیات آزمون مذکور مطلع شوند. در قسمت زیر دفترچه مربوط به استان اصفهان به صورت نمونه قرار داده شده است.

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404

تاریخ انتشار :

به زودی

مدارک ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

برای ثبت نام در آزمون نمونه دولتی که به صورت اینترنتی انجام می شود نیازی به ارائه فیزیکی مدارک نیست و تنها پر کردن صحیح فرم ها و وارد کردن مشخصات کفایت می کند. اما برای ثبت نام در دبیرستان بعد از قبولی در آزمون کتبی لازم است مدارک زیر را به همراه داشته باشید تا در صورت لزوم به مدرسه ارائه دهید.

  • مدارک شناسایی داوطلب و پدر وی (شناسنامه، کارت ملی و…)
  • کارنامه نیمسال دوم پایه هشتم
  • کارنامه نیمسال اول پایه نهم
  • عکس 3*4
  • و….

مواد و منابع آزمون مدارس نمونه دولتی 1403- 1404

باتوجه به این که پذیرش برای مقاطع ششم به هفتم براساس سوابق تحصیلی می باشد، بنابراین این آزمون تنها برای دانش آموزان پایه نهم برگزاری می گردد. شرکت کنندگان در این آزمون به منظور کسب موفقیت و پذیرش در مدارس نمونه دولتی می بایست نسبت به مواد آزمون اطلاعات لازم را کسب نموده و سپس طبق اهمیت و اولویت دروس نسبت به تهیه منابع و کتب کمک آموزشی جامع اقدام نمایند. در جدول زیر، اطلاعات لازم در خصوص مواد امتحانی و سوالات این آزمون درج شده اما با توجه به این که تاکنون دفترچه راهنمای ثبت نام ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ منتشر نشده، امکان تغییر در این موارد وجود دارد که در این صورت مطلب به روز خواهد شد.

مواد، تعداد و ضریب سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1403 – 1404
موادضریبتعداد سوالاتمحدوده طراحی سوالات
زبان انگلیسی1۷پایان درس 4 (صفحه ۷۹)
مطالعات اجتماعی (جغرافیا، تاریخ و مدنی)1۱۰پایان درس 19 (صفحه ۱۳۲)
زبان عربی1۸پایان درس 8 (صفحه ۹۰)
آموزش قرآن و پیام های آسمانی2۱۰قرآن تا پایان درس 8 (صفحه ۹۳) و پیام های آسمانی تا پایان درس 9 (صفحه ۱۰۸)
فارسی2۱۵پایان درس 14 (صفحه ۱۱۰)
علوم تجربی2۲۵پایان درس 12 (صفحه ۱۳۲)
ریاضی3۲۵پایان درس 6 (صفحه ۱۱۲)

همچنین جهت مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین منابع جامع این آزمون، می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.

منابع آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴
مشاهده منابع آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404

(جهت مشاهده، بر روی لینک فوق کلیک نمایید.)

نکات مهم ⭐
  • ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ هنوز مشخص نشده است. ولی احتمالا طبق  سال گذشته پیش بینی می شود که در اواسط فرودین ماه 1403 خواهد بود.
  • تمامی مراحل مربوط به آزمون نمونه دولتی 1403 – 1404، از جمله ثبت نام، دریافت کارت، اعلام نتایج و….. از طریق سایت my.medu.ir انجام خواهد شد.
  • نگه داشتن کد رهگیری که در هنگام ثبت نام به متقاضیان داده می شود بسیار مهم و ضروری است.
  • دانش آموزان دارای تابعیت ایرانی می توانند در این آزمون شرکت کنند. (البته دانش آموزان غیر ایرانی هم می توانند تحت شرایط خاص در آزمون ثبت نام کنند.)
  • در مناطقی که امکان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی برای دو مدرسه وجود داشته باشد، دانش آموزان می توانند مطابق با اولویت بندی خود هر دو مدرسه را در فرم ثبت نام اینترنتی خود قید نمایند.
  • دارا بودن حداقل معدل 17 برای دانش آموزان شرکت کننده در آزمون نهم به دهم ضروری است.
  • توجه داشته باشید که هزینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی پس از واریز قابل استرداد نخواهد بود.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ چه زمانی انجام می شود؟

فرآیند ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴، 15 الی 25 فرودین ماه ۱۴۰۳ خواهد بود.

2- از چه طریقی می توان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را انجام داد؟

نام نویسی متقاضیان این پایه به صورت اینترنتی از طریق سامانه my.medu.ir صورت می گیرد.

3- متقاضیان ثبت نام پایه ششم به هفتم مدارس نمونه دولتی چه زمانی می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند؟

این دسته از دانش آموزان جهت اطلاع از زمان ثبت نام و همچنین انجام این امر لازم است به صوت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کنند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵۷ نظر
  1. محمد

    با سلام . ایا زمان ثبت نام در آزمون های نمونه دولتی و تیزهوشان تمام شده است ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، معمولا زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی اواسط فروردین ماه هر سال می باشد.

  2. فرشید شعبانی

    سلام وخسته نباشید عرض میکنم .من یک دختر دارم در کلیه این سالهای تحصیلی شاگرد نمونه هست والان من نمیدونم در منطقه تحصیلی دخترم که استان کرمانشاه شهرستان صحنه بخش مرکزی دینور مدرسه شهید سلطانی شبانه روزی روستای کرگسار تحصیل میکند راهی هست که من کم سواد هستم به عنوان ولی دانش آموز بدرش بتوانم او را در یک مدرسه نمونه در شهر سنقر که نزدیک و با امکانات خوب هست سبت نام کنم لطفا اگر دستت می رسد کاری بکن خیلی حیف هست دخترم متمعنن یک نخبه عتمی میشه

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام
      می تواند در آزمون ورودی این مدارش از طریق سامانه مای مدیو ثبت نام اولیه را انجام دهد و در صورت قبولی در آزمون در این مدارش ثبت نام نماید.

  3. ...

    سلام
    برای ثبت‌نام مدارس عادی پایه‌ نهم ب دهم از طریق سایت my medu
    بعد از اینکه‌ وارد سایت شدم باید وارد کدوم بخش بشم؟
    میشه راهنمایی کنید

    • ایران مشاوره

      با سلام؛ می بایست از طریق ورود دانش آموزان وارد صفحه ی خود شوید و اقدام به ثبت نام نمائید.

  4. دیانا

    سلام من پدر بزرگم جانبازه و در روستا زندگی میکنم امتیازی برای من داره؟

    • ایران مشاوره

      باسلام و احترام
      بله ، سهمیه ایثارگری براتون محسوب میشه.

  5. رها

    سلام آیا آزمون نمونه دولتی سوالاتش فقط از پایه نهم می آید

    • ایران مشاوره

      با سلام بله ، سوالات آزمون نمونه دولتی فقط از پایه نهم طرح می شود.

  6. رها

    سلام آیا آزمون نمونه دولتی سوالاتش فقط از پایه نهم می آید??

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، مطابق با دفترچه ی ثبت نام نمونه دولتی شهر تهران، آزمون نمونه دولتی از محتوای درسی پایه ی نهم طرح خواهد شد.

  7. سارینا

    با سلام و وقت بخیر
    جهت ثبت نام برای مدرسه نمونه دولتی پایه ششم به هفتم چه تاریخی باید اقدام کنیم
    و آیا به صورت حضوری باید ثبت نام کنیم یا انلاین ،( از طریق سایت )
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • ایران مشاوره

      با سلام، ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم، به صورت حضوری و یا از طریق سامانه پادا انجام شده و از نظر تاریخ، از طریق مراجعه حضوری می توان مطلع شد که معمولا در ماه خرداد و تیر انجام می شود.

  8. کاربر

    سلام وقتتون بخیر ببخشید ما در سال هشتم نیز میتوانیم ازمون مدارس رشد را بدهیم یاخیر باید همان نهم بدهیم

    • ایران مشاوره

      با سلام، آزمون نمونه دولتی فقط برای پایه نهم به دهم میباشد. شما میتوانید در مدارس غیر انتفاعی یا مدارس شاهد اقدام به ثبت نام نمایید.

    • مارتینز

      من میخوام تغییر رشته بدم آیا ممکن هست از تجربی به ریاضی برم یا مهلتش تمام شد

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون نمونه دولتی به پایان رسیده است. در زمان انتشار کارت ورود به جلسه ی آزمون، در صورتی که ویرایش اطلاعات رشته ی تحصیلی فعال باشد می توانید بخش مورد نظر را ویرایش کنید.

  9. سام

    سلام من‌میخوام تو سایت استان کردستان ثبت نام کنم چطوری انجام بدم از کدوم سایت

    • ایران مشاوره

      با سلام، برای ثبت نام آزمون نهم به دهم مدارس نمونه دولتی می بایست از پرتال آموزش و پرورش استان محل اقامت خود اقدام میکردید و لازم به ذکر است در حال حاضر زمان ثبت نام تمام شده است.

  10. ابراهیم زردکوهی

    ابراهیم زردکوهی هستم می خواستم برای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی در منطقه ایرانشهر ثبت نام نمایم آزمون پایه ۹/نهم به ۱۰/دهم برای سال تحصیلی ۱۴۰۲.۱۴۰۱ درچه تاریخی خواهد شد
    باتشکر

    • ایران مشاوره

      با سلام، زمان شروع ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای پایه ی نهم به دهم از تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ شروع و در ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ به اتمام خواهد رسید.

  11. نازنین شجاعی

    با سلام من معدلم ۱۹.۷۵ و ساکن منطقه ۶ تهران هستم
    میخواستم در مدرسه نمونه دولتی در منطقه ۶ تهران ثبت نام نمایم
    آزمون پایه ۹/نهم به ۱۰/دهم برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در چه تاریخی برگزار خواهد شد.
    باتشکر

    • ایران مشاوره

      با سلام، در حال حاضر اطلاعیه دقیقی در خصوص زمان ثبت نام و برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم منتشر نشده است؛ شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام مدارس، از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوید.

  12. علی اکبر

    آزمون نمونه دولتی حضوری است یا نه
    لطفا سریع جواب بدید

    • ایران مشاوره

      با سلام، آزمون نمونه دولتی ساعت ۹ صبح روز جمعه در تاریخ ۱۸ تیر به صورت حضوری برگزار می گردد.

  13. سینا

    باسلام
    چگونه پایه دوازدهم برای مدرسه نمونه دولتی باید ثبت نام کرد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، می بایست به صورت حضوری از طریق مدرسه و آموزش و پرورش نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایید.

  14. خ

    سلام من هفتم رو تو یه مدرسه دیگه بودم الان میخوام هشتم رو برم مدرسه نمونه دولتی فرهنگ اهواز باید معدلم چند باشه
    و نیاز هست که ازمون بدم اخه یه جا خوندم اگه معدلت بالا باشه نیاز به ازمون نیست

  15. حسین_

    سلام برای ازمون یازدهم به دوازوهم نمونه دولتی توی لرستان هنوز وقت ثبت نام هست؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، ازمون نمونه دولتی برای پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم می باشد. لازم به ذکر است شما می توانید به صورت حضوری به مدرسه مدنظر مراجعه نمایید.

  16. نسترن

    سلام من کلاس نهم هستم و معدلم ۱۹ به بالا است در خوزستان زندگی میکنم یه جا دیدم که میشه برای نمونه دولتی هنوز ثبت نام کرد آیا هنوز وقت هست ثبت نام کنم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، زمان ثبت نام ازمون نمونه دولتی پایه نهم به دهم، تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۷ تمدید شده است.

  17. سمانه

    سلام الان کسی می خواسته باشه برای پایه هفتم واسه نمونه ثبت نام کنه باید چیکار کنه؟؟؟؟
    لطفا راهنمایی کنین و لینک ثبت نام برای پایه هفتم رو هم بزارین

    • ایران مشاوره

      با سلام، باید از طریق مدرسه محل تحصیل خود برای ثبت نام تیزهوشان پایه هفتم اقدام نمایید.

  18. سمانه

    سلام الان کسی می خواسته باشه برای پایه هفتم چاسه نمونه ثبت نام کنه باید چیکار کنه؟؟؟؟
    لطفا راهنمایی کنین و لینک ثبت نام برای پایه هفتم رو هم بزارین

  19. مهیار

    سلام. من میخوام توی مدرسه نمونه دولتی هفتم ثبت نام کنم اما این لینکی که شما در این سایت گذاشتین برای نهم است اگر میشه لینک ثبت نام هفتم را هم بزارین.

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم، به صورت حضوری انجام می شود.

    • زهرا

      سلام، پسرم نهم هستش معدلش هم ۱۹ به بالا هستش، چون توی روستا سکونت داشتیم متاسفانه نتونستیم واسه مدرسه نمونه دولتی نهم به دهم ثبتنام کنیم، مهلت تمدید هم تموم شده ، از کجا بفهمم آیا بازم امکانش هست تمدید کنن یا نه؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، می توانید با عضویت در کانال تلگرام نمونه دولتی از آخرین اطلاعیه ها مطلع شوید.

  20. ارزو هادی نژاد

    سلام

    چگونه میتوان برای پایع یازدهم ثبت نام کرد

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، شما می توانید به صورت حضوری به مدارس مراجعه نمایید، در صورتی که مدارس دارای ظرفیت باشتد، ثبت نام شما انجام خواهد شد.

  21. لی لی

    سلام.برای آزمون نمونه گفتن که باید حتما با لپ تاپ یا کامپیوتر ثبت نام کرد ولی من در دسترس ندارم و عکسی هم که حجمش کم باشه فقط در گوشی دارم و بلد نیستم چطوری در لپ تاپ رسید ثبت نام بگیرم.اشکالی نداره با گوشی ثبت نام کنم؟ لطفا راهنماییم کنید

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، جهت ثبت نام سهل و آسان برای آزمون نمونه دولتی می توانید از سیستم های دیگری استفاده نمایید.

  22. سیدحسینی

    سلام
    مراحل ثبت نام انجام دادم هزینه ثبت نام هم ازم کم شد ولی
    کد رهگیری نیامد برام؟!
    چرا؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، مشکل از سایت می باشد. مجدد امتحان کنید.

  23. f

    سلام چرا ثبت نام شهرستانهای تهران شروع نمیشه من الان دو روز منتظرم هنوز شروع نشده؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، در حال حاضر لینک ثبت نام آزمون نمونه دولتی برای شهرستان های استان تهران، فعال نشده است.

  24. حسینی

    سلام،خواهرم آزمون تیزهوشان ثبت نام کرده برای ششم به هفتم.
    امکانش هست که منتظر نتیجه تیزهوشان باشیم بعد برای نمونه دولتی ثبت نام کنیم یا فقط توی فروردین ماه امکان ثبت نام وجود داره؟!

    • ایران مشاوره

      با سلام، شما می توانید در بازه زمانی مشخص شده، در هر دو آزمون (تیزهوشان و نمونه دولتی) ثبت نام کنید و در صورتی که برای هر دو قبول شدید، می توانید به دلخواه، یکی را انتخاب کنید.

  25. هانیه

    سلام
    من برای آزمون مدارس استعدادهای درخشان ثبت نام کردم ، موردی نداره که تو این آزمون هم شرکت کنم ؟
    ) پایه نهم هستم (

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، شما مجاز به شرکت در هر دو آزمون می باشید.

  26. محمدی یزدی

    سلام من دانش آموز کلاس نهم هستم و به دلیل مطلع نبودن داخل آزمون نمونه دولتی ثبت نام نکردم فقط داخل تیزهوشان ثبت نام کردم می خواستم ببینم حالا که مهلت ثبت نام تموم شده راه دیگه ای برای آزمون دادن هست؟

    • ایران مشاوره

      سلام، مطابق با اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۹، زمان و جزئیات ثبت نام مدارس نمونه دولتی تاکنون آغاز نشده است و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

  27. Nima dlavar bargar

    زمان ثبت نام کی شروع میشه

    • ایران مشاوره

      با سلام ، با توجه به شرایط حال حاضر ، تاکنون از وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه ای در رابطه با زمان و جزئیات ثبت نام مدارس نمونه دولتی در سال ۱۳۹۹ منتشر نشده است . پیشنهاد می شود جهت اطلاع از زمان ثبت نام عضو کانال تلگرام نمونه دولتی شوید.

  28. Milad

    برای من اون به علاوه واسه پرداخت نمیاد چی شده؟

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد