خانه نمونه دولتی هزینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

هزینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

هزینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ هزینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404

همانطور که می دانید، مدارس نمونه دولتی از جمله مدارس برتر کشور می باشند که هر ساله در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم اقدام به جذب دانش آموزان با استعداد می کنند. لازم به ذکر است که داوطلبان واجد شرایط برای ورود به این مدارس، نیازمند کسب حد نصاب نمره آزمون کتبی می باشند.

البته در چند سال اخیر، آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم حذف شده و پذیرش این افراد صرفا بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد؛ اما دانش آموزان پایه نهم برای تحصیل در مقطع دهم مدارس مذکور، باید در آزمون ورودی آن شرکت کنند. این آزمون همانند دیگر آزمون ها، هزینه ای دارد که می بایست قبل از ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی آن را پرداخت نمایید. در همین مطلب، تمامی جزئیات مربوط به هزینه آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم و نحوه پرداخت آن را بیان کرده ایم.

 

✅ لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404

 

در صورت عدم پرداخت هزینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی، امکان شرکت در جلسه آزمون فراهم نخواهد شد.

هزینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

بسیاری از دانش آموزان آرزوی تحصیل در مدارس نمونه دولتی را دارند، این دسته از افراد بایستی در موعد مقرر نسبت به ثبت نام ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی خود اقدام کنند. آزمون مذکور دارای هزینه ای است که می بایست آن را در زمان ثبت نام و حین تکمیل نام نویسی پرداخت کنید؛ این احتمال وجود دارد که امکان واریز مبلغ مورد بحث در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نیز فراهم شود.

البته این وجه پرداختی را با شهریه مدارس نمونه دولتی اشتباه نگیرید؛ چرا که شهریه را پس از قبول شدن و پذیرش در مدارس مذکور باید بپردازید.

هزینه ثبت نام آزمون ششم

همانطور که گفته شد، آزمون پایه ششم به هفتم این مدارس لغو شده و پذیرش این مقطع تحصیلی فقط بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد و این بدان معنا است که ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم ابتدایی انجام نمی شود. بنابراین هزینه ای الکترونیکی نیز وجود نخواهد داشت؛ البته در هر مدرسه پس از پذیرش و ثبت نام دانش آموز، شهریه ای از آن ها دریافت می شود که هم هزینه نام نویسی و هم هزینه های تحصیلی آن ها را دربر دارد.

هزینه ثبت نام آزمون نهم

برای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم، دانش آموزان می بایست در بازه زمانی مشخص شده به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کرده و مراحل نام نویسی را کامل کنند. برای تکمیل فرآیند ثبت نام، باید هزینه آن را به صورت اینترنتی و توسط کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمود.

مطابق با آخرین اخبار، مبلغ نام نویسی آزمون این مدارس در سال 1403 – 1404، 100 هزار تومان می باشد.

مراحل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی پس از مطالعه دقیق دفترچه آن و فراهم کردن مدارک مورد نیاز، بایستی به سایت نام نویسی جدید تعیین شده از سوی آموزش و پرورش مراجعه نموده و اقدامات لازم را به انجام برسانید. در ادامه، نحوه ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را ذکر کرده ایم.

  • مراجعه به پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir  انتخاب نقش خود را به عنوان دانش آموز به همراه اطلاعات خواسته شده

مرحله اول ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

  • انتخاب گزینه “بستن”

مرحله دوم راهنمای ثبت نام نمونه دولتی

  • فشردن دکمه “آزمون نمونه دولتی” از میان کادر ثبت نام و دریافت گواهی هامرحله چهارم ثبت نام آزمون نمونه دولتی
  • در این مرحله می بایست ابتدا فایل ثبت نام آزمون نمونه دولتی را مورد مطالعه قرار داده و سپس روند ثبت نام خود به انجام برسانید.

مرحله پنجم راهنمای ثبت نام نمونه دولتی

  • در نهایت پس تکمیل فرم ثبت نام، بارگذاری عکس می بایس نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون ورودی اقدام کنید. در نهایت شماره پیگیری ثبت نام را دریافت کرده و تا زمان اعلام نتایج آن را حفظ کنید.

در زمان نام نویسی بایستی مدارک ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی را در سایت بارگذاری نمایید. یکی از این مدارک، فایل اسکن شده عکس دانش آموز است که باید ویژگی هایی از قبیل پس زمینه سفید، دارای حجمی کمتر از 70 کیلوبایت، فاقد حاشیه و هرگونه اثر مهر و منگنه را داشته باشد؛ همچنین توجه کنید که این تصویر مربوط به سال جاری بوده و به هیچ عنوان نباید از روی کارت های شناسایی اعم از کارت ملی و شناسنامه این فایل را تهیه نمایید.

 

سوالات متداول

1- هزینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ به چه میزان است؟

مبلغ ثبت نام برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴، 100 هزار تومان می باشد.

2- برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ چگونه باید اقدام کرد؟

هزینه ثبت نام این آزمون، به صورت اینترنتی و از طریق سایت my.medu.ir قابل پرداخت می باشد.

3- اطلاعات مورد نیاز برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ چیست؟

این اطلاعات شامل کد ملی و مشخصات هویتی برای ثبت نام می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد