خانه نمونه دولتی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1403 - 1404

نحوه ورود و تحصیل دانش آموزان در پایه دهم مدارس نمونه دولتی از طریق برگزاری آزمون ورودی می باشد.  زمان برگزاری این آزمون هنوز مشخص نشده است، ولی احتمالا طبق سال گذشته پیش بینی می شود  در تیر ماه 1403 است و داوطلبان باید چند روز قبل از آن نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خود اقدام کنند و در صورت نداشتن این کارت، از شرکت در جلسه آزمون منع می شوند. از این رو اطلاع از زمان انتشار و دریافت به موقع کارت، همچنین توجه به نواقص و رفع آن دارای اهمیت بسیاری می باشد که در ادامه مطلب به آن پرداخته ایم.

 

✅ لینک مستقیم ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ هنوز مشخص نشده است، ولی احتمالا طبق سال گذشته پیش بینی می شود که در اوایل تیر ماه 1403 قابل دریافت می باشد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1403 – 1404

داوطلبانی که ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم انجام داده اند، می بایست برای ورود به این مدارس در آزمون ورودی آن شرکت نموده و نمره قابل قبولی را کسب کنند. لازم است بدانید که این آزمون برای پایه ششم به هفتم برگزار نمی شود و ورود این دسته از دانش آموزان به مدارس نمونه دولتی، تنها با بررسی سوابق تحصیلی امکان پذیر است.

زمان  آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ هنوز مشخص نشده است، ولی احتمالا طبق سال گذشته پیش بینی می شود که در اوایل تیر ماه 1403  برگزار خواهد شد. داوطلبان معمولا چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به سایت ثبت آزمون مدارس نمونه دولتی، جهت دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.طبق اعلام سازمان مربوطه دانش آموزان قادر اند با مراجعه به صفحه شخصی خود در پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.  زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ هنوز مشخص نشده است، ولی احتمالا طبق سال گذشته پیش بینی می شود که در اوایل تیر ماه 1403 قابل دریافت می باشد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

همانطور که گفته شد، داوطلبان می بایست کارت ورود به جلسه خود را برای شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم همراه داشته باشند و در صورت همراه نداشتن آن، حق حضور در جلسه آزمون را نخواهند داشت. دانش آموزان می توانند با ورود به سایت استان خود و طبق مراحل زیر این کارت را دریافت کنند.

  • ورود به پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و درج اطلاعات خواسته شده و لمس کلید “ورود”
مرحله اول دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی
مرحله اول دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی
  • کلیک بر روی آیکون “آزمون نمونه دولتی” از قسمت ثبت نام و دریافت گواهی ها
مرحله دوم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی
مرحله دوم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی
  • لمس آیکون “چاپ کارت” در بالای صفحه
مرحله سوم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی
مرحله سوم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی حاوی مندرجاتی است که می بایست با واقعیت مطابقت داشته باشد و در صورت عدم انطباق، مسئولیت آن بر عهده دانش آموز می باشد و چنانچه در آزمون پذیرش گردد، از ثبت نام او جلوگیری می شود. بنابراین در صورت مشاهده هرگونه مشخصات اشتباه بر روی کارت و یا عدم مغایرت با اطلاعات وارد شده در فرم ثبت نام، می توانید برای رفع نقص کارت خود، با همراه داشتن عکس و شناسنامه به مرکز آموزش و پرورش منطقه محل سکونت رفته و به رفع این مشکل بپردازید.

زمان رفع نقص

همانطور که می دانید ممکن است داوطلب پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود متوجه ایراداتی اعم از نقص در اطلاعات هویتی وارد شده و یا حتی عکس دانش آموز نیز شود. بدیهی است که باید این نواقص پیش از فرارسیدن روز آزمون برطرف گردند. از آنجا که زمان برگزاری آزمون هنوز مشخص نشده است ولی احتمالا طبق سال گذشته پیش بینی می شود که در اوایل تیر ماه 1403 می باشد دانش آموزان می بایست در بازه زمانی بین دریافت کارت و زمان برگزای آزمون برای رفع نواقص کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند. به موجب این امر زمان اصلاح نواقص کارت مذکور نیز هنوز مشخص نشده است، ولی احتمالا طبق سال گذشته پیش بینی می شود که در اوایل تیر ماه ۱۴۰۳  امکان پذیر می باشد.

نواقص قابل ویرایش

جزئیات روی کارت ورود به جلسه شامل مشخصات زیر است:

  • اطلاعات فردی
  • عکس دانش آموز
  • رشته مورد تقاضا
  • اولویت انتخاب مدارس
  • نشانی حوزه امتحانی
  • مدرسه تحصیل

 

سوالات متداول

1- چه زمانی می توانیم کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ را دریافت نماییم؟

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ هنوز مشخص نشده است، ولی احتمالا طبق سال گذشته پیش بینی می شود که در اوایل تیر ماه ۱۴۰۳ قابل دریافت می باشد.

2- کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴، از چه طریقی قابل دریافت است؟

داوطلبان می توانند با ورود پنل کاربری خود در سامانه my.medu.ir کارت ورد به جلسه خود را دریافت نمایند.

3- چه اطلاعاتی بر روی کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ درج شده است؟

مندرجات این کارت شامل مشخصات فردی، عکس داوطلب، مدرسه تحصیل، رشته مورد تقاضا، اولویت انتخاب مدارس و نشانی دقیق حوزه امتحانی می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد