خانه استخدام بانک ها زمان استخدام بانک ملت ۱۴۰۲

زمان استخدام بانک ملت ۱۴۰۲

زمان استخدام بانک ملت 1402
زمان استخدام بانک ملت ۱۴۰۲

با توجه به حساسیت کار در بانک، بر اساس قوانین نظام بانکی کشور، پذیرش و جذب کارمند بانک از طریق آزمون های کتبی و شفاهی (مصاحبه) انجام می گیرد. جذب نیروی انسانی در بانک ملت، مستلزم موفقیت داوطلبان در تمامی مراحل استخدامی شامل آزمون کتبی، آزمون روانشناختی، گزینش و معاینات پزشکی مطابق نیاز تعیین شده می باشد و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل مذکور موفقیت لازم را کسب نکنند، انجام دادن ادامه مراحل استخدامی آنان منتفی خواهد شد.

بانک ملت نیز برای استخدام نیروهای متخصص خود در نظام بانکی، طی دوره های متفاوت، اقدام به برگزاری آزمون می نمایند. علاقه مندان به جذب و استخدام در بانک ملت می بایست با اطلاع از شرایط استخدام و زمان نام نویسی در آزمون، در موعد مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. برای کسب اطلاعات تکمیلی پیرامون زمان استخدام بانک ملت با ما همراه باشید.

✅ لینک مستقیم ورود به سایت آزمون استخدامی بانک ملت 1402

(این لینک به محض انتشار فعال می گردد.)

bankmellat.iran-azmoon.ir

درحال حاضر زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

زمان ثبت نام در آزمون استخدام بانک ملت 1402

با توجه به این موضوع که دفترچه استخدامی بانک ملت برای سال ۱۴۰۲ منتشر نشده است، تاریخ دقیقی برای زمان نام نویسی این آزمون در دسترس نمی باشد. لازم به ذکر است زمان ثبت نام در سال گذشته از اواسط آذر ماه آغاز گشت و احتمال می رود زمانبندی این فرایند در سال جاری نیز مانند سال 1401 انجام شود. داوطلبان می توانند پس از مطالعه اطلاعیه و راهنمای منتشر شده از طرف این ارگان، به سایت استخدام بانک ملت  مراجعه و اقدامات لازم را برای تکمیل روند ثبت نام خود به انجام برسانند.

راهنمای شرکت در آزمون استخدام بانک ملت در زمان ثبت نام 1402

همان طور که گفته شد، روند نام نویسی متقاضیان شرکت در آزمون استخدام بانک ملت به صورت اینترنتی و از طریق سایت استخدام بانک ملت که همان سایت رسمی خود بانک است انجام خواهد شد. فرآیند و نحوه نام نویسی به شرح زیر می باشد

  • با استفاده از مرور گر خود وارد سایت استخدام بانک ملت به آدرس اینترنتی bankmellat.ir شوید و بر روی ” اسلاید آزمون استخدامی بانک ملت در سال ۱۴۰۲ ” کلیک کنید.

مرحله اول ثبت نام بانک ملت 1401مرحله اول ثبت نام بانک ملت 1401

  • سپس با کلیک بر روی گزینه “مشاهده شرایط” از مفاد مورد نیاز این آزمون آگاهی یابید.
  • پس از مطالعه شرایط، گزینه مربوط به “ثبت نام یا اصلاح اطلاعات اینجا را کلیک کنید” انتخاب نمایید و سپس  اقدامات لازم را جهت نام نویسی خود، انجام دهید.

مرحله دوم ثبت نام بانک ملت 1401

  • در این صفحه پس از مطالعه مطالب، بر روی کادر آبی انتهای صفحه کلیک نمایید.

مرحله سوم ثبت نام بانک ملت 1401

  • پس از ورود به سامانه ثبت نام، کد ملی و شماره شناسنامه خود را در کادر های مشخص شده وارد کنید و بر روی گزینه “مرحله بعدی” کلیک نمایید.

مرحله چهارم ثبت نام بانک ملت 1401

  • در این مرحله پس از درج اطلاعات در کادر های مشخص شده فرم ثبت نام، مجددا بر روی گزینه “مرحله بعدی” کلیک کنید.

مرحله پنجم ثبت نام بانک ملت 1401

  • پس از تکمیل فرم می بایست فرآیند بارگذاری یک قطعه عکس پرسنلی را مطابق با شرایط اعلام شده انجام دهید. (متقاضیان می بایست عکس 4*3 پرسنلی خود را با عرض 150 و ارتفاع 200 پیکسل و با فرمت JPG و حجم حداکثر 200 کیلوبایت اسکن نموده و درقسمت مربوطه بارگذاری نمایند.)
  • و در مرحله آخر می بایست هزینه ثبت نام این آزمون استخدامی را با اطلاعات کارت بانکی خود به صورت اینترنتی پرداخت نمایید.
  • پس از پرداخت هزینه ثبت نام، از طرف سیستم یک کد پیگیری برای شما صادر می شود که می بایست آن را تا زمان دریافت کارت و اعلام نتایج نزد خود نگه دارید.

تذکر: با توجه به این که پس از پرداخت هزینه آزمون، امکان استرداد وجه ثبت نام به هیچ وجه وجود ندارد لذا توصیه می شود صرفا متقاضیانی که واجد کلیه شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده هستند نسبت به واریز وجه و ثبت نام خود اقدام نمایند.

نکاتی که باید در زمان ثبت نام آزمون استخدام بانک ملت مورد توجه قرار دهید

  • پیش از اقدام به ثبت نام و پرداخت هزینه، با مراجعه به سایت استخدام بانک ملت، راهنمای نحوه تکمیل فرم و مندرجات آن را به دقت مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.
  • به یاد داشته باشید که زمانی ثبت نام شما تکمیل شده است که شماره رهگیری از سامانه ثبت نام دریافت کرده باشید.
  • تمامی مسئولیت صحت اطلاعات ثبت شده در سامانه اینترنتی به عهده داوطلب می باشد. بدیهی است متعاقبا نسبت به اخذ و بررسی اصل مدارک پذیرفته شدگان در آزمون اقدام و چنانچه مغایرتی در مندرجات مدارک ارائه شده با شرایط آگهی بانک وجود داشته باشد از ادامه مراحل استخدامی داوطلب در هر مرحله از فرآیند استخدام، جلوگیری به عمل خواهد آمد و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
  • اگر بعدها مشخص گردد که داوطلب با مدارک تحصیلی بالاتر در رده شغلی مورد تقاضا شرکت نموده است از استخدام و ادامه اشتغال او در هر مرحله جلوگیری خواهد شد.
  •  هزینه شرکت در آزمون، به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

علاقه مندان به جذب و استخدام در حوزه بانکی به خصوص بانک ملت که در زمان استخدام بانک ملت نسبت به نام نویسی خود اقدام می نمایند برای کسب موفقیت در این آزمون رقابتی می توانند از بهترین و موثرترین منابع آزمون استخدامی بانک ملت  استفاده نموده و به آرزوهای خود جامه عمل بپوشانند. علاوه بر بانک ملت سایر بانک ها مانند ملی، صادرات و… نیز از طریق برگزاری آزمون به استخدام کارمند می پردازند. برای کسب اطلاعات کلی پیرامون استخدام بانک صادرات و استخدام بانک ملی بر روی لینک های مربوطه کلیک کنید.




سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت ۱۴۰۲ در چه زمانی است؟

درحال حاضر زمان ثبت نام این آزمون در سال ۱۴۰۲ مشخص نشده است.

2- ثبت نام آزمون استخدام بانک ملت در کدام سایت انجام می گیرد؟

ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت از طریق سایت رسمی این بانک به نشانی bankmellat.ir انجام می گیرد.

3- آیا در زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت، باید هزینه پرداخت کنیم؟

بله. شرکت در تمامی آزمون های استخدامی مستلزم پرداخت هزینه می باشد که این آزمون نیز از این امر مستثنی نیست.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک