خانه استخدام بانک ها زمان اعلام نتایج بانک سپه

زمان اعلام نتایج بانک سپه

تاریخ اعلام نتایج بانک سپه 99
زمان اعلام نتایج بانک سپه 99
اشتغال در نظام بانکی کشور در دنیای امروز یکی از گزینه های انتخاب شغل برای کارجویان است. با توجه به این که بانک ها دارای حساسیت شغلی فراوان و شرایط خاصی برای استخدام می باشند، مهم ترین ملاک جذب نیرو در آن ها برگزاری آزمون ورودی و نمره کسب شده در آن می باشد. اما آزمون کتبی تنها معیار استخدام داوطلبان نمی باشد بلکه نتیجه نهایی، حاصل عبور موفقیت آمیز از تمام مراحل پذیرش است. بانک سپه یکی از بانک های دولتی ایرانی است که همانند سایر بانک ها و دستگاه های اجرایی، در شرایط خاص و براساس ظرفیت مورد نیاز خود نیرو جذب می کند. داوطلبان پس از شرکت در آزمون باید در زمان اعلام نتایج اولیه به سایتی که در آن ثبت نام نموده اند مراجعه کرده و نتیجه آزمون خود را مشاهده نمایند تا در صورت قبولی، خود را برای مراحل بعدی استخدام یعنی آزمون شفاهی و گزینش آماده کنند.

نتایج آزمون استخدامی بانک سپه به صورت الکترونیکی و در سایت رسمی این بانک منتشر می گردد.

زمان اعلام نتایج بانک سپه 99

در چند سال اخیر بانک سپه از طریق برگزاری آزمون استخدامی به جذب نیروی انسانی مورد نظر و متخصص خود پرداخته است. بنابراین نتایج اولیه، مختص به وضعیت قبولی داوطلبان شرکت کننده در آزمون مذکور می باشد. بانک سپه در آخرین دوره پذیرش خود که مربوط به سال 96 می باشد به لیست سازمان ها و ارگان هایی که در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، برای جذب نیرو فراخوان منتشر نمودند، اضافه شد و با برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی از بین پذیرفته شدگان، اقدام به استخدام نمود. بنابراین اعلام نتایج قطعی و نهایی، مربوط به پذیرفته شدن هم در آزمون کتبی و هم در مصاحبه حضوری می باشد.

تاریخ اعلام نتایج آزمون کتبی بانک سپه

نتایج اولیه استخدام بانک سپه در آخرین دوره، برای داوطلبانی که در 3 شهریور در آزمون مذکور شرکت نموده اند در روز 4 مهر 96 اعلام شد. در این مرحله، ملاک گزینش افراد، کسب حدنصاب علمی می باشد. چنانچه داوطلب نمره قابل قبولی را کسب نموده باشد، وارد مرحله بعدی یعنی دعوت به مصاحبه و گزینش می شود.

زمان اعلام نتایج مصاحبه بانک سپه

قبولی شرکت کنندگان در مرحله اول استخدام بانک سپه به منزله قبولی قطعی آن ها نمی باشد. بلکه داوطلبانی که بتوانند حدنصاب نمره لازم را در آزمون کتبی این بانک کسب نمایند، به مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد.

عموما در این مرحله بانک ها حدود دو یا سه برابر ظرفیت پذیرش خود از پذیرفته شدگان برای شرکت در مصاحبه دعوت به عمل می آورند اما برگزیدگان نهایی با توجه به تعداد ظرفیت مورد نیاز می باشند. مرحله مصاحبه حضوری داوطلبان برای استخدام بانک سپه، معمولا چندین ماه به طول می انجامد و تا زمانی که مصاحبه برای تمامی شرکت کنندگان به طور کامل انجام نگیرد، نتایج قبولی داوطلبان اعلام نمی گردد. نتایج حاصل از مصاحبه حضوری مربوط به آخرین دوره استخدام بانک سپه تقریبا 8 ماه پس از برگزاری آزمون اعلام گردید که براساس آن از میان پذیرفته شدگان استخدام صورت گرفت.

از آن جایی که در خصوص جذب نیروی بانک سپه در سال 99 تا به حال اخبار دقیقی منتشر نشده است، زمان مربوط به اعلام نتایج آن نیز هنوز مشخص نیست. پیش بینی می گردد در سال جاری نیز در صورتی که این بانک اقدام به پذیرش نیرو نماید، روند اعلام نتایج در بازه زمانی مشابه آخرین دوره آن در سال 96 انجام شود. عضویت در کانال کانال تلگرام آزمون های استخدامی در اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج در سال 99 می تواند برای شما مفید باشد.

نحوه مشاهده نتایج مصاحبه بانک سپه 99

نتایج اولیه و نهایی استخدام بانک سپه به صورت اینترنتی مشخص خواهد شد. به همین منظور داوطلبان می بایست به صفحه کاربری خود در سایت ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه مراجعه کرده و از بخش مربوطه به اعلام نتایج، به مشاهده اسامی منتخبین استخدام بپردازند.

معمولا بانک ها و سایر دستگاه های اجرایی امکانی برای داوطلبان فراهم نموده اند که برمبنای آن اگر متقاضیان نسبت به نتایج معترض باشند، بتوانند اعتراض خود را غیرحضوری و در سایت مربوطه اعلام نمایند. بر این اساس که ظرفیت جذب نیرو در بانک ها محدود می باشد، انتخاب برگزیدگان از بین افرادی که دارای تمام شرایط مورد نظر باشند صورت می گیرد. بنابراین توصیه می شود قبل از شرکت در آزمون از شرایط استخدام بانک سپه به طور دقیق اطلاع کسب کنید و در صورتی که واجد شرایط مذکور هستید، مراحل استخدام خود را آغاز نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک