خانه دانشگاه پیام نور زمان انتشار دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲

زمان انتشار دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲

دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
زمان انتشار دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402

طبق روند چندین سال گذشته، آزمون کارشناسی ارشد فراگیر جهت ارتقا تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور برپا می شود. این آزمون همانند دیگر آزمون های سراسر کشور نیز دارای شرایط و ضوابطی می باشد که در قالب دفترچه ای تحت عنوان دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود. علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می توانند با مطالعه دفترچه مذکور به بررسی شرایط فردی و تحصیلی خود پرداخته و در صورت احراز شرایط مورد نیاز، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402 (به زودی منتشر می شود.)

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402 از طریق سایت سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org صورت می پذیرد و همچنین دفترچه راهنمای این مرحله نیز معمولا در روز آغاز ثبت نام یا یک روز قبل از آن از طریق همین سایت منتشر می شود. در نتیجه داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل و ثبت نام در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402 را دارند، می بایست در زمان انتشار دفترچه نسبت به دریافت آن اقدام نموده و با مطالعه دقیق، از شرایط و ضوابط آن آگاهی کسب کرده و در صورت احراز شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور، فرآیند ثبت نامی خود را انجام دهند.

نکته اساسی این است که با توجه به اینکه زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور و زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور همزمان می باشد، دفترچه مربوط به این دو نیز به صورت مشترک باهم منتشر می شود. البته هنوز زمان دقیق انتشار دفترچه سال 1402 مشخص نشده است اما به محض این که تاریخ آن اعلام شود، در این مقاله و کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره اطلاع رسانی می گردد.

دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402

متقاضیان جهت تکمیل و جمع آوری مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می بایست پیش از اقدام به نام نویسی، دفترچه راهنمای آن را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org دریافت نموده و با دقت مورد مطالعه قرار دهند. برای سهولت دسترسی، لینک دریافت دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 1402 در ادامه مطلب، وجود دارد که به محض انتشار فعال خواهد. برای اطلاع شما از نکات و شرایط لازم، لینک دفترچه سال گذشته را قرار داده ایم.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402 (به زودی منتشر می شود.)

لازم به ذکر است که پس از انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد و آغاز فرآیند نام نویسی، متقاضیان می توانند با ارائه مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور، اقدامات لازم را در راستای ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور به انجام برسانند. همچنین متقاضیان می بایست همزمان با انجام فرآیند ثبت نام، رشته، گرایش و دانشگاه موردنظر خود را نیز انتخاب نمایند. علاقه مندان می توانند یک کد رشته امتحانی و حداکثر 40 کد رشته محل را از لیست رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور انتخاب کنند.

 

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲ چه زمانی منتشر می شود؟

هنوز زمان ثبت نام و انتشار دفترچه مشخص نیست.

2- دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲ از چه طریقی قابل دریافت می باشد؟

شما می توانید این دفترچه را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و یا لینک موجود در این مقاله دریافت نمایید.

3- دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۲ شامل چه اطلاعاتی می باشد؟

این دفترچه شامل اطلاعاتی همچون زمان و نحوه نام نویسی، مدارک مورد نیاز، شرایط ثبت نام، سهمیه ها و همچین کدرشته های ارائه شده می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. Zahra

    چرا دفترچه فراگیر کارشناسی نمیاد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، در حال حاضر اطلاعیه ای در دسترس نیست.

مشاوره پیام نور