خانه آزمون استخدامی زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲

زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲

تاریخ دقیق برگزاری آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲
زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضائیه 1402

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه جهت پرورش نیروی انسانی شایسته و کارآمد و اعطای “پروانه وکالت دادگستری” به آنان، اقدام به برگزاری آزمونی تحت عنوان “آزمون وکالت قوه قضائیه” میان متقاضیان واجد شرایط می نماید. لذا داوطبانی که در بازه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه نسبت به نام نویسی خود در سایت سازمان سنجش اقدام کنند، می بایست در تاریخ مقرر و با توجه به محل امتحانی درج شده بر روی کارت ورود به جلسه خود، در این آزمون شرکت نمایند.

آزمون وکالت قوه قضائیه روز جمعه 3 شهریور ماه ۱۴۰۲ برگزار می گردد.

زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضائیه 1402

بر اساس اعلام مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، آزمون وکالت قوه قضائیه سال 1402 در صبح روز جمعه 3 شهریور ماه برگزار می گردد. بر همین اساس داوطلبان می بایست خود را جهت شرکت در این رقابت آماده نموده و حداقل نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل برگزاری آن حاضر باشند.

نشانی دقیق حوزه های اجرایی آزمون 1402 بر روی کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضائیه شرکت کنندگان درج می گردد. نحوه دسترسی به این کارت را در بخش بعد شرح داده شده است. شما می توانید عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره باشید تا در صورت هر گونه تغییر در زمان اعلام شده در جریان آن قرار بگیرید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲

داوطلبان برای شرکت در آزمون وکالت قوه قضائیه می بایست حتما در تاریخ مقرر و با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه کارت ورود به جلسه خود را پرینت کنند. لینک دریافت کارت آزمون مربوط به سال جاری چند روز قبل از تاریخ برگزاری در سایت مذکور فعال می گردد و مراحل دریافت آن در راهنمای زیر بیان شده است.

  • مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org
  • کلیک بر روی لینک فعال “سامانه دریافت کارت شرکت در آزمون وکالت قوه قضائیه سال ۱۴۰۲”
  • واردن کردن اطلاعات خواسته شده و فشردن دکمه “ورود”

متقاضیان می توانند در فرصت باقی مانده تا زمان برگزاری آزمون، نسبت به مطالعه منابع آزمون وکالت قوه قضائیه اقدام نموده و آمادگی خود را جهت شرکت در این رقابت بالاتر ببرند. برای آشنایی با این منابع می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

سوالات متداول

1- آزمون وکالت دادگستری قوه قضائیه ۱۴۰۲ چه زمانی برگزار خواهد شد؟

آزمون وکالت سال جاری در روز جمعه مورخ 3 شهریور ماه ۱۴۰۲ برگزار می گردد.

2- از چه طریقی می توانیم کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲ را دریافت کنیم؟

با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می توان نسبت به دریافت این کارت اقدام کرد.

3- آیا مبتلایان به ویرس کرونا از شرکت در آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۲ منع خواهند شد؟

این متقاضیان می بایست پس از دریافت تاییدیه از بیمارستان و ارائه مدارک مربوطه به باجه رفع نقص محل برگزاری آزمون، در زمان اعلام شده دیگری، در آزمون شرکت نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ نظر
  1. طهماسبی

    سلام زمان ثبت نام ازمون قوه قضاییه چه تاریخی هست؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص زمان ثبت نام آزمون قضاوت متشر نشده است. شما می توانید باعضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره از آخرین اخبار مطلع شوید.

  2. رحيميان

    سلام
    ایا زمان ثبت نام مشاوران حقوقی گذشته و تمدید نمیشود؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، مطابق با اطلاعیه ی سازمان سنجش آموزش کشور سال ۱۳۹۹، زمان تمدید ثبت نام آزمون تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ می باشد. برای اطلاع از تمدید مجدد می توانید در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی عضو شوید.

مشاوره استخدامی پیج استخدامی