خانه آزمون استخدامی زمان برگزاری آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲

زمان برگزاری آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲

دریافت کارت ورود به جلسه ازمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1402
زمان برگزاری آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲

داوطلبان شرکت در آزمون دیوان محاسبات می بایست در اولین مرحله، طی یک آزمون کتبی که شامل سوالات عمومی و تخصصی می باشد، با یکدیگر به رقابت بپردازند. متقاضیان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور، که در نیمه اول بهمن ماه نسبت به نام نویسی خود در سایت ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات اقدام نموده اند، باید در زمان مقرر کارت ورود به جلسه خود را نیز از سایت فوق دریافت نموده و در تاریخ تعیین شده از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور، در جلسه آزمون حضور یابند. آزمون مذکور معمولا 1 ماه پس از تکمیل فرآیند ثبت نام داوطلبان برگزار می گردد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون استخدامی دیوان محاسبات از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد.

زمان برگزاری آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1402

اطلاع از زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که داوطلبان می توانند بر این اساس، برنامه ریزی بهتری داشته و منابع آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور را به طور دقیق مطالعه نمایند. سازمان سنجش هنوز اطلاعیه ای بر اعلام دفترچه ثبت نام، منتشر نکرده است و فعلا زمان دقیقی برای برگزاری آزمون مذکور برای سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته نشده است، با انتشار این دفترچه از سوی سازمان مربوطه این مقاله بروزرسانی می شود. همچنین داوطلبان محترم می توانند جهت دریافت اخبار مربوطه در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره عضو شوند. لازم به ذکر است، شرکت کنندگان آزمون استخدامی دیوان محاسبات می بایست به هنگام حضور در آزمون مذکور، کارت ورود و سایر مدارک هویتی لازم را به همراه داشته باشند.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات ۱۴۰۲

یکی از لازمه های شرکت در آزمون، دریافت کارت ورود به جلسه می باشد که داوطلبان می بایست پیش از حضور در آزمون، نسبت به دریافت آن اقدام نمایند. کارت مذکور برای سال 1402، در تاریخ مقرر و به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. این کارت حاوی اطلاعات شخصی داوطلب و همچنین زمان و مکان برگزاری آزمون می باشد.

نحوه دریافت کارت

  • ابتدا وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید.
  • از منوی سمت راست ، گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را انتخاب نمایید.
  •  روی لینک فعال “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور” کلیک کنید.
  • در این مرحله پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز در کادرهای مربوطه، می توانید کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و دریافت نمایید.

منابع آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1402

فاصله زمانی بین ثبت نام تا برگزاری آزمون، زمان مناسبی است تا داوطلبان بتوانند با مطالعه منابع آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور آمادگی خود را برای شرکت در آزمون افزایش دهند. شایان توجه است، به استثنای سوالات عمومی که برای کلیه داوطلبان یکسان می باشد، سوالات تخصصی متناسب با شغل مورد تقاضا و رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی دیوان محاسبات متفاوت است؛ لذا داوطلبان باید به مطالعه منابع مختص به عنوان شغلی مورد نظر خود بپردازند. با توجه به اینکه هنوز دفترچه ای برای سال ۱۴۰۲ منتشر نشده است داوطلبان می توانند با مطالعه منابع آزمون دوره قبل که در ادامه قرار داده شده است، نسبت به این موضوع آشنایی لازمه را به دست آوردند.

نحوه برگزاری آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲

همانطور که می دانید، سازمان سنجش آموزش کشور مجری برگزاری آزمون استخدامی دیوان محاسبات بوده است. این آزمون هرساله با توجه به آمار داوطلبان شرکت در آن یه صورت نیمه متمرکز و منطقه ای برگزار می گردد. محل برگزاری امتحان یه همراه جزئیات مربوطه، بر روی کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1402 درج خواهد شد. تقریبا تا 40 روز پس از برگزاری این آزمون، اسامی پذیرفته شدگان (سه برابر ظرفیت) اعلام می گردد و این افراد می بایست پس از تطبیق مدارک و تکمیل پرونده، فرآیند مصاحبه تخصصی را پشت سر بگذارند.

 

سوالات متداول

1- آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲ چه زمانی برگزار می شود؟

تاریخ آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲ هنوز مشخص نشده است.

2- نحوه برگزاری آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

در متن این مقاله توضیحاتی در خصوص نحوه برگزاری آزمون مذکور ارائه شده است.

3- کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲ از چه طریق قابل دریافت است؟

داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می توانند این کارت را به صورت اینترنتی دریافت نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی