خانه مدارس زمان برگزاری آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو 99 – 1400

زمان برگزاری آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو 99 – 1400

تاریخ برگزاری مراحل المپیاد علوم و فناوری نانو 99 - 1400
زمان برگزاری آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو 99 – 1400

دوازدهمین دوره المپیاد علوم و فناوری نانو در سال تحصیلی 99 – 1400 برگزار می گردد. آزمون المپیاد این رشته در سال های اخیر، دارای سه مرحله (دو مرحله کتبی و یک مرحله عملی) می باشد و هر یک از این مراحل در زمان های متفاوتی اجرا می گردند. دانش آموزانی که در موعد مقرر ثبت نام المپیاد علوم و فناوری نانو 99 – 1400 را انجام داده اند، می بایست از جزئیات مربوط به برگزاری آزمون هر مرحله آگاه باشند تا بتوانند آمادگی های لازم را کسب نمایند. در ادامه مقاله به تفصیل زمان، نحوه و محل برگزاری المپیاد علوم و فناوری نانو را بیان خواهیم کرد.

زمان برگزاری مراحل مختلف المپیاد علوم و فناوری نانو توسط سایت باشگاه نانو اطلاع رسانی می گردد.

زمان برگزاری آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو 99 – 1400

همان طور که اشاره شد، آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو دارای 3 مرحله می باشد که اولین مرحله آن به صورت یک آزمون کتبی با ۴۵ سوال تستی برگزار می گردد. برگزیدگان مرحله اول در حالتی که موفق به کسب حداقل پنجاه درصد میانگین نمره پنج نفر برتر در مرحله اول شوند، به مرحله دوم راه می یابند. 30 نفر از پذیرفته شدگان مرحله دوم نیز وارد مرحله سوم که در قالب یک اردوی عملی- آموزشی ۱۰ الی ۱۵ روزه در یک مرکز معتبر علمی – پژوهشی برگزار می گردد، خواهند شد. دوازدهمین دوره آزمون المپیاد دانش آموزی علوم وفناوری نانو نیز در 3 مرحله و مطابق با زمان بندی ریر اجرا می شود.

مرحله اول: اواخر تیر ماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی در قالب یک آزمون تستی
مرحله دوم: مرداد ماه ۱۴۰۰ و در قالب یک آزمون کتبی با سوالات تستی-تشریحی
مرحله سوم (پایانی): اواخر شهریور ماه ۱۴۰۰ در قالب یک اردوی علمی- عملی

کارت ورود به جلسه المپیاد علوم و فناوری نانو 99 – 1400 چه زمانی منتشر می گردد؟

مجوز حضور دانش آموزان در جلسه برگزاری آزمون، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی 99 – 1400 می باشد. این کارت 3 الی 4 روز پیش از زمان برگزاری آزمون منتشر شده و بر روی سایت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی قرار می گیرد. با توجه به این که زمان اجرای آزمون این المپیاد هنوز مشخص نیست، تاریخ دقیق انتشار کارت آن را نیز نمی توان پیش بینی نمود اما به محض دریافت اخبار جدید در این زمینه، مقاله حاضر به روز می گردد. دانش آموزان می توانند با طی مراحل زیر، کارت خود را مشاهده و پرینت نمایند.

  1. به سایت رسمی باشگاه دانش پژوهان جوان به نشانی oly.medu.ir مراجعه کنید.
  2. در این صفحه می بایست نام کاربری و رمز عبور همگام خود را در کادرهای مشخص شده درج نمایید. (در صورت فراموشی رمز عبور همگام به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کنید.)
  3. پس از ورود به صفحه شخصی خود، می توانید با کلیک بر روی گزینه “کارت ورود به جلسه” از آن پرینت تهیه نمایید.

داوطلبانی که بتوانند جزء پذیرفته شدگان آزمون های کتبی این المپیاد قرار گیرند، در یک دوره 10 الی 15 روزه شرکت می کنند و به صورت عملی با یکدیگر به رقابت می پردازند. پیش از آغاز اردوی عملی، دو جلسه غیر حضوری یا وبینار برای دانش آموزان تشکیل می شود که آن ها را با محتوای دوره تابستان و جزئیات مربوط به آن آشنا می سازد. حوزه‏ های منتخب در سراسر کشور، با توجه به تعداد راه یافتگان به مرحله دوم مشخص خواهد شد.

در مرحله عملی المپیاد علوم و فناوری نانو دانش آموزان به گروه های سه نفره تقسیم بندی می شوند و با انجام آزمایش های مختلف پیرامون یک موضوع مشخص با یک دیگر رقابت می کنند. لازم به ذکر است که نفرات برتر بر اساس امتیازات فردی تعیین می شوند نه امتیازاتی که به صورت گروهی کسب نموده اند.

دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو را دارند، می توانند در فرصتی که تا زمان برگزاری آزمون در اختیار دارند، بهترین منابع المپیاد علوم و فناوری نانو 99 – 1400 را شناسایی کرده و آن ها را با تنظیم یک برنامه مطالعاتی مناسب، مورد مطالعه قرار دهند. مدتی پس از برگزاری آزمون اخبار مربوط به اعلام نتایج آن از طریق سایت ثبت نام المپیاد علوم و فناوری نانو به نشانی nanoclub.ir منتشر می گردد. می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه امور مربوط به المپیاد این رشته بر روی لینک های موجود در متن مقاله کلیک فرمایید.

 

سوالات متداول

1- مرحله اول آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو سال 99 - 1400 چه زمانی برگزار می گردد؟

اولین مرحله این آزمون در اواخر تیر ماه 1400 برگزار خواهد شد.

2- نحوه برگزاری سومین مرحله آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو 99 - 1400 چگونه است؟

این مرحله در قالب یک اردوی عملی آموزشی 10 الی 15 روزه در یک مرکز معتبر علمی پژوهشی انجام می گیرد.

3- کارت ورود به جلسه مرحله اول آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو سال 99 - 1400 چه زمانی منتشر می گردد؟

با توجه به زمان برگزاری این آزمون در اواخر تیر ماه 1400، پیش بینی می گردد کارت ورود به جلسه آن نیز در همان محدوده زمانی و 3 الی 4 روز پیش از برگزاری آزمون منتشر شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس