خانه مدارس کارت ورود به جلسه آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳

سالانه حدود چند هزار دانش آموز نسبت به ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی اقدام کرده و تمایل دارند در زمان برگزاری المپیادهای علمی دانش آموزی، علم و استعداد خود را در رشته های مختلف محک بزنند. اما برای شرکت در این آزمون، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه که شامل اطلاعات شناسنامه ای داوطلب، زمان و مکان برگزاری آزمون می باشد، الزامی بوده و در غیر این صورت، از ورود فرد و شرکت در حوزه امتحانی ممانعت به عمل خواهد آمد. بنابراین داوطلبان بایستی با مراجعه به سایت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی به نشانی my.medu.ir نسبت به دریافت کارت مذکور اقدام نمایند.

 

✅لینک مستقیم دریافت کارت ورود به آزمون المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

my.medu.ir

 

 

کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول المپیاد های دانش آموزی احتمالا در اواخر دی ماه 1402 از طریق سایت مای مدیو قابل دریافت است.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

معمولا کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد های علمی دانش آموزی 5 روز تا یک هفته پیش از زمان برگزاری المپیادهای علمی دانش آموزی مطابق با رشته های مرتبط و به صورت الکترونیکی، منتشر خواهند شد. با توجه به عدم انتشار جدول زمانبندی ثبت نام المپیادهای مذکور و دفترچه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 1402، زمان دریافت کارت به صورت حدودی به شرح زیر خواهد بود.

 

نکته: آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی در 3 مرحله (اول، دوم و دوره تابستانه) در بازه های زمانی مختلف برگزار می شود و لازم است که داوطلبان در مهلت تعیین شده اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خود نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد های علمی دانش آموزی 1402 – 1403
فرایندزمان اخذ کارت
مرحله اولاحتمالا اواخر دی ماه 1402
مرحله دوماحتمالا در اردیبهشت ماه 1403
مرحله سوم (تابستانه)احتمالا در مرداد ماه ۱۴۰۳

در حال حاضر هیچ اطلاعیه ای درخصوص زمان دریافت کارت ورود به جلسه مرحله دوم و سوم آزمون المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ منتشر نشده است. لذا زمان های ذکر شده تقریبی بوده و در صورت انتشار زمان دقیق اخذ کارت از طریق این مقاله و کانال تلگرام مدارس ایران مشاوره به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی 1402 – 1403

فرآیند دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی به صورت اینترنتی و از طریق سایت رسمی آن منتشر می شود. داوطلبان می بایست پس از انتشار کارت، نسبت به دریافت آن اقدام کنند زیرا در صورت نداشتن کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون، از حضور ایشان در جلسه امتحان جلوگیری خواهد شد. به همین منظور شما می توانید در زمان مقرر مطابق با روش زیر، کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایید.

  • ورود به سایت رسمی ثبت نام المپیاد دانش آموزی به نشانی my.medu.ir و انتخاب نقش دانش آموز
  • درج نام کاربری و رمز عبور خود در کادرهای مربوطه
  • کلیک بر روی گزینه “کارت ورود به جلسه” و تهیه پرینت

مندرجات کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد های علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

در کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد های علمی دانش آموزی اطلاعات زیر درج شده است:

  • شماره شناسنامه
  • عکس داوطلب
  • حوزه امتحانی
  • تاریخ برگزاری آزمون
  • نام رشته امتحانی آزمون المپیاد

هنگامی که کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت نمودید، تمامی اطلاعات درج شده بر روی کارت خود را چک نمایید تا در صورت وجود مشکل در اطلاعات درج شده بر روی کارت، در اولین فرصت بتوانید به ویرایش اطلاعات پرداخته تا در روز آزمون با مشکل مواجه نشوید.

ویرایش و رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد های علمی دانش آموزی 1402 – 1403

همان طور که گفته شد داوطلبان می بایست پیش از آن که زمان برگزاری المپیادهای علمی دانش آموزی فرا رسد، اقدامات لازم را جهت دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون انجام دهند. ممکن است در این زمان عده ای باشند که پس از اخذ کارت، با نواقص یا اشتباهاتی در اطلاعات مندرج در کارت خود مواجه شده و در صدد رفع این مشکل برایند. حال سوال این جاست: ویرایش و رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد های علمی دانش آموزی 1402 – 1403 به چه صورت می باشد؟

 

متقاضیان می توانند برای رفع نقص کارت ورود به جلسه در خصوص ویرایش مواردی چون الصاق و تایید عکس و یا اشتباه در بارگذاری عکس (عکس دیگری به اشتباه آپلود شده باشد)، لازم است که به همراه یک قطعه عکس 4*3 به مدیر مدرسه خود مراجعه نمایند.

5 نکته مهم درخصوص دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

  • در دوره های گذشته دریافت کارت از طریق سایت oly.medu.ir امکان پذیر بود اما در سال جاری تمامی مراحل در سایت my.medu.ir انجام می پذیرد.
  • در صورت عدم پرداخت هزینه ثبت نام المپیاد های علمی دانش آموزی 1402، داوطلبان نمی توانند کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند.
  • پس از دریافت کارت ورود به جلسه از سایت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی بایستی به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه و آن را با مهر مدرسه ممهور کنید.
  • کارت ورود به جلسه حتما باید داری عکس داوطلب باشد و از ورود داوطلبانی که کارتشان فاقد عکس می باشد، جلوگیری می شود.
  • دانش آموزان می بایست پیگیر اطلاعیه های منتشر شده در خصوص زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون در هر دوره، از طریق سایت my.medu.ir باشند.

 

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ از چه طریقی منتشر می گردد؟

شما می توانید با مراجعه به سایت رسمی ثبت نام المپیاد دانش آموزی به نشانی my.medu.ir کارت مربوطه را دریافت نمایید.

2- کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول المپیادهای علمی دانش آموزی در چه زمانی منتشر می شود؟

این کارت اختمالا اواخر دی ماه بر روی سایت ثبت نام قرار می گیرد.

3- ویرایش و رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد های علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ به چه صورت می باشد؟

متقاضیان می توانند برای رفع نقص کارت به همراه یک قطعه عکس 4*3 به مدیر مدرسه خود مراجعه نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس