خانه مدارس زمان ثبت نام آزمون المپیادهای دانش آموزی 99 – 1400

زمان ثبت نام آزمون المپیادهای دانش آموزی 99 – 1400

زمان نام نویسی آزمون المپیادهای دانش آموزی 99 - 1400
زمان ثبت نام آزمون المپیادهای دانش آموزی 99 – 1400

یکی از عرصه هایی که دانش آموزان در آن به رقابت می پردازند، المپیادهای دانش آموزی می باشند که طی آن دانش آموزان مستعد شناسایی شده و پس از شرکت در اردوهای علمی و آموزشی، آمادگی لازم را برای حضور در مسابقات بین المللی کسب می کنند. داوطلبانی که از شرایط ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی برخوردار هستند ، می توانند در بازه زمانی اعلام شده به سایت ثبت نام المپیاد دانش آموزی مراجعه کرده و با پرداخت هزینه ثبت نام المپیاد های علمی دانش آموزی فرآیند نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

زمان ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی از طریق سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی اطلاع رسانی می شود.

زمان ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 99 – 1400

دانش آموزانی که قصد ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی دارند، می توانند پس از مطالعه دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی و کسب اطلاع از شرایط و مقررات آزمون، مراحل نام نویسی خود را طی کنند. ثبت نام دانش آموزان در این دوره از آزمون های رقابتی المپیاد مذکور از روز 23 لغایت 27 دی ماه انجام می گیرد.

 ثبت نام المپیاد علوم و فناوری نانو در تاریخی متفاوت و سایتی جداگانه صورت می پذیرد. داوطلبان این رقابت در سال گذشته از روز 2 دی 98 تا روز 10 اردیبهشت ماه 99 فرصت داشتند تا با مراجعه به سایت مربوطه برای شرکت در این رقابت، اعلام آمادگی و علاقه مندی نمایند.

بنابر تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا در راستای تعویق زمان برگزاری المپیادهای علمی دانش آموزی 99 – 1400 به منظور پیشگیری از شیوع گسترده این بیماری و با توجه به تقاضای تمدید مجدد مهلت ثبت نام توسط دانش آموزان و والدین آن ها، زمان ثبت نام یک بار دیگر تا روز 28 بهمن ماه تمدید شد. لازم به ذکر است دانش آموزانی که قبلا ثبت نام خود را انجام داده و قصد ویرایش در اطلاعات خود را دارند نیز می توانند در این فرصت، تغییرات مورد نظر را اعمال نمایند. ضمنا امکان پرداخت هزینه ثبت نام نیز در این بازه ایجاد شده است.

اخبار دقیق مربوط به زمان بندی تمامی فرآیند های مربوط به المپیادهای دانش آموزی در کانال تلگرام مدارس ایران مشاوره قرار می گیرد.

راهنمای ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 99 – 1400

کلیه مراحل نام نویسی المپیادهای دانش آموزی به صورت اینترنتی انجام می شود. داوطلبان باید در زمان مقرر به “سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی” مراجعه کرده و به تکمیل فرم نام نویسی و پرداخت هزینه ثبت نام المپیاد های علمی دانش آموزی بپردازند. این فرآیند به دو صورت انفرادی و گروهی صورت می گیرد و مدیران مدارس می توانند در صورت رضایت دانش آموزان و والدین آن ها، نسبت به نام نویسی گروهی شرکت کنندگان اقدام نمایند. به منظور ثبت نام در المپیادهای دانش آموزی لازم است به ترتیب زیر عمل کنید.

  • ابتدا به سایت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی به نشانی oly.medu.ir مراجعه نموده و پس از انتخاب عنوان “ورود دانش آموزان / مدیران، کد ملی و رمز همگام دانش آموز را وارد نمایید.
  • فرم ثبت نام اینترنتی را تکمیل کرده و اطلاعات مورد درخواست را با دقت درج کنید.
  • در این بخش عکس دانش آموز را مطابق با مشخصات مندرج در دفترچه ثبت نام، بارگذاری نمایید.
  • اکنون می بایست هزینه نام نویسی را از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب بپردازید.

پس از طی تمامی این مراحل ، سامانه کدی را تحت عنوان “کد پیگیری” صادر می کند که لازم است آن را تا پایان آزمون برای انجام اموری همچون دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتایج نزد خود نگه دارید. از میان 14 رشته المپیادهای دانش آموزی، نام نویسی المپیاد علوم و فناوری نانو به صورت جداگانه و از طریق سایت باشگاه نانو به نشانی nanoclub.ir انجام می شود که راهنمای آن در ادامه مقاله ارائه شده است.

نحوه نام نویسی در آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو

  • ورود به سایت باشگاه نانو به نشانی nanoclub.ir و انتخاب گزینه “المپیاد نانو”
  • انتخاب گزینه “ثبت نام” از میان گزینه های موجود در لیست “المپیاد دانش آموزی نانو”
  • وارد نمودن شماره تلفن همراه و کد ملی در کادرهای مربوطه و فشردن کلید “ورود” (در صورتی که قبلا عضو سایت نشده اید ، لازم است ابتدا در سایت ثبت نام کنید. بدین منظور روی عبارت “قبلا” عضو باشگاه نبوده ام” کلیک کنید و پس از تکمیل مراحل عضویت، ثبت نام خود را به انجام برسانید.)

پس از طی این مراحل می توانید مشخصات خود را در فرم ثبت نام وارد کرده و هزینه نام نویسی را از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سامانه ثبت نام بپردازید. توجه داشته باشید که نام نویسی این المپیاد نیز به دو صورت انفرادی و گروهی امکان پذیر است و تنها نهادهای ترویجی مجاز به ثبت نام گروهی دانش آموزان می باشند.

نکات مهم پیرامون ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 991400

دانش آموزان و یا کسانی که ثبت نام آن ها را انجام می دهند، می بایست در هنگام پرداخت هزینه و ارسال مدارک یک سری نکات و الزامات را مورد توجه قرار دهند که در این بخش به مواردی از آن ها اشاره کرده ایم.

  • در صورت ثبت نام گروهی دانش آموزان توسط مدارس، مدیران موظف اند پس از طی مراحل ثبت نام دانش آموزان آموزشگاه خود، به سامانه مربوطه مراجعه کرده و نسبت به تایید اطلاعات و عکس دانش آموزان اقدام نمایند.
  • مشاهده هر گونه مغایرت در اطلاعات و یا عکس ارسالی در ثبت نام انفرادی بر عهده داوطلب و در نام نویسی گروهی متوجه مدیرانی است که این مشخصات را تایید نموده اند.
  • هزینه ثبت نام پس از واریز به هیچ عنوان قابل استرداد نخواهد بود.
  • دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم مجاز به شرکت در المپیادهای دانش آموزی هستند.
  • کلیه دانش آموزان پایه های نهم تا دوازدهم می توانند در صورت احراز شرایط مورد نیاز، در المپیاد علوم و فناوری نانو شرکت نمایند.

از جمله عواملی که می تواند دانش آموزان را در امر برنامه ریزی برای مطالعه و کسب آمادگی لازم برای رقابت با دیگر دانش آموزان یاری نماید، آگاهی از مواد و سرفصل های آزمون و مورد مطالعه قرار دادن منابع آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی می باشد. توصیه می کنیم تا پیش از زمان برگزاری المپیاد دانش آموزی 99 – 1400 فرصت را غنیمت شمرده و با یک برنامه ریزی هدفمند به مطالعه منابع مربوطه بپردازید. در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های فوق، اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی چه زمانی انجام می شود؟

نام نویسی مرحله اول آزمون این المپیادها از 23 لغایت 27 دی ماه 99 انجام می شود.

2- برای ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی از چه طریقی باید اقدام کرد؟

نام نویسی در این رقابت یک فرآیند اینترنتی بوده و از طریق سایت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی به نشانی oly.medu.ir صورت می گیرد.

3- از طریق کدام سایت می توان در المپیاد علوم و فناوری ثبت نام کرد؟

دانش آموزان می بایست در سایت باشگاه نانو به نشانی nanoclub.ir ثبت نام خود را به انجام برسانند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس