خانه آزمون استخدامی زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی امتحانی است که جهت استخدام نیروهای متخصص در ارگان های مختلف کشور، به صورت یکپارچه و هماهنگ برگزار می شود. به طور قطع می توان این آزمون را به عنوان فرصتی بسیار مناسب برای افرادی که به استخدام در ارگان های دولتی علاقه مند هستند و امید به کار در وزارت خانه ها و دستگاه های دولتی دارند، در نظر گرفت.

هر ساله سازمان ها، وزارت خانه ها، ادارات و نهادهای مختلف کشوری مانند ازمان بهره وری ایران، شیلات و… نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون جذب می نمایند. بنابراین داوطلبان می بایست با مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، ابتدا از تمامی نکات و ضوابط آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اطلاع پیدا کنند و سپس در زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از طریق مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir اقدامات لازم را به انجام برسانند.

دانلود دفترچه ثبت نام دوره دوازدهم استخدامی دستگاه های اجرایی 1403

تاریخ انتشار :

به زودی

دفترچه دوازدهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403، همزمان با آغاز نام نویسی منتشر خواهد شد.

زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

نکته مهمی که باید به آن توجه کرد، این است که متقاضیان باید قبل از ثبت نام و شرکت در آزمون، اطلاعاتی از نکات و شرایط نام نویسی داشته باشند که تمام این جزئیات در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ذکر خواهد شد.

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی همزمان با آغاز نام نویسی منتشر  خواهد شد. بنابراین داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی می توانند، در بازه زمانی در نظر گرفته شده نسبت به اعلام علاقه مندی خود برای شرکت در آزمون اقدام کنند. اصلاحیه و الحاقیه دفترچه ثبت نام دوازدهمین دوره استخدامی نیز بر روی سایت مرکز جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت. داوطلبان می توانند با دنبال کردن کانال تلگرام آزمون های استخدامی در اولین فرصت از این تغییرات آگاه شوند.

نحوه دریافت دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403

همان طور که گفته شد، بهترین کار برای متقاضیانی که تمایل به استخدام در نهادها و دستگاه های دولتی دارند این است که پس از انتشار دفترچه ثبت نام ۱۴۰۳ قبل از این که نسبت به ثبت نام آزمون استخدامی اقدام نمایند، ابتدا دفترچه آزمون های استخدامی دستگاه اجرایی را به دقت مطالعه فرموده تا با شرایط، ضوابط استخدام، مدارک مورد نیاز و تمام جزئیات آن آشنا شوند. علاوه بر قوانین و شرایط ثبت نام و استخدام دستگاه های اجرایی 1403، لیست رشته های مورد نیاز آزمون، سهمیه های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و مقاطع تحصیلی مجاز به ثبت نام نیز از سوی شرکت ها و سازمان های متقاضی در دفترچه ذکر و توضیح داده خواهد شد.

 

دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی تا قبل از  سال ۱۴۰۲ از طریق سایت سنجش منتشر می شد ولیکن در سال 1403 این روند دچار تغییر خواهد شد و دفترچه مذکور از طریق مرکز جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir منتشر می شود.

دانلود دفترچه ثبت نام دوره دوازدهم استخدامی دستگاه های اجرایی 1403

تاریخ انتشار :

به زودی

استخدام در ارگان ها و مراکز دولتی معمولا به دو مرحله تقسیم بندی می شود که مرحله اول آن آزمون استخدامی می باشد و توسط سازمان جهاد دانشگاهی برگزار می شود، اما در مرحله بعد، داوطلب می بایست در جلسه مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی که در سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد شرکت نماید. اجرای این روند، بعد از اعلام نتایج آزمون استخدامی انجام می شود، به این صورت که با مراجعه به مکان برگزاری آزمون مصاحبه، در زمان مصاحبه آزمون استخدامی، مدارک و صلاحیت شما به صورت حضوری مورد بررسی داوران و کارشناسان قرار خواهد گرفت.

سوالات متداول

1- انتشار دفترچه دوازدهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه اجرایی ۱۴۰۳ در چه تاریخی است؟

هنوز تاریخ دقیق این آزمون مشخص نیست.

2- دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ از چه طریقی منتشر می شود؟

این دفترچه از طریق سایت سازمان جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir منتشر خواهد شد.

3- دفترچه آزمون استخدامی دستگاه اجرایی به توضیح چه مطالبی پرداخته است؟

در دفترچه فوق شرایط و ضوابط استخدام، مدارک مورد نیاز، تمام قوانین و جزئیات آزمون استخدام و... ذکر شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی