خانه فرهنگیان ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان | education.cfu.ac.ir

ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان | education.cfu.ac.ir

لینک مستقیم ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان
ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

امروزه همه دانشگاه های کشور به منظور تسهیل امور آموزشی دانشجویان، دارای سایت مختص به خود هستند که به واسطه آن، خدمات متنوعی را به صورت الکترونیکی ارائه می نمایند. سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان از جمله این سایت ها می باشد که تحت عنوان سامانه مروارید نیز از آن یاد می شود. کاربران می توانند با مراجعه به سایت مذکور به آدرس اینترنتی education.cfu.ac.ir، امور دانشجویی خود از قبیل انتخاب واحد، دریافت کارنامه، ثبت اعتراض نسبت به نمرات و… را به صورت بر خط به انجام برسانند. اگر تمایل دارید از همه امکانات سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان و نحوه ورود به آن مطلع شوید، می توانید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

لینک مسقیم ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

education.cfu.ac.ir

سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان به منظور ارائه خدمات به دانشجویان این دانشگاه، تحت نشانی education.cfu.ac.ir راه اندازی شده است.

معرفی سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

سایت مروارید دانشگاه فرهنگیان، یک سامانه یکپارچه در امور آموزشی، دانشجویی، اداری، مالی و پژوهشی است که خدمات مختلفی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. برای ورود به سامانه مذکور، کاربران می بایست به نشانی الکترونیکی education.cfu.ac.ir مراجعه نموده و با وارد کردن اطلاعاتی همچون نام کاربری و گذرواژه به امکانات و بخش های گوناگون آن، دسترسی پیدا کنند.

معرفی سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

  • قسمت 1: در این بخش (“آموزش”) امکاناتی از جمله اطلاعات هویتی، برنامه درسی و امتحانی دانشجو، شهریه، نامه های اداری و… در نظر گرفته شده است.
  • قسمت 2: قسمت “پیشخوان خدمت” شامل بخش هایی نظیر کارت دانشجویی، درخواست بررسی مشکلات آموزشی، ثبت نام اصلی، ترمیم و تقاضای انتقال به صورت مهمان در واحدها و مراکز داخلی می باشد و دانشجو می تواند در زمینه مربوطه، امور خود را به انجام برساند.
  • قسمت 3 : در بخش “ثبت نام” دانشجویان می توانند به امور مربوط به نام نویسی از جمله عملیات ثبت نام، عملیات ترمیم، کنترل های ثبت نام، حذف اضطراری و گزارش های ثبت نام بپردازند.
  • قسمت 4: در منوی “ارزشیابی”، دانشجویان می توانند به ارزشیابی استاد پرداخته و در نظرسنجی های مختلف شرکت نمایند.
  • قسمت 5: دانشجویانی که می خواهند رمز عبور خود را تغییر دهند، می بایست در بخش “سیستم” دکمه کاربران را انتخاب و سپس به تغییر گذرواژه اقدام فرمایند. قابل ذکر است این بخش شامل تنظیمات بازیابی رمز عبور نیز می شود.

خدمات سامانه مروارید

همان طور که بیان شد، سامانه مروارید به منظور ارائه خدمات تحصیلی و دانشگاهی به صورت غیرحضوری برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان راه اندازی شده که برخی امکانات این سامانه عبارت اند از:

امکانات ارائه شده در سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان
انتخاب واحدثبت اعتراض به نمرات یا سایر امور
پرداخت هزینه ها و شهریه های دانشجوییدریافت گواهی اشتغال به تحصیل
دریافت لیست دروسحذف اضطراری دروس
تسویه حسابثبت اطلاعات دانشجویان بورسیه
مرخصی دانشجوویرایش اطلاعات ثبت نام
دریافت کارنامه و ریزنمراتثبت نام اینترنتی دانشجویان جدید الورود
صدور کارت دانشجویی به صورت موقتصدور نامه های اداری مرتبط با نظام وظیفه دانشجو
تعیین مدارک مورد نیاز با در نظر گرفتن وضعیت نظام وظیفه، بورس، جنسیت و…

و بسیاری از امور دیگری که کاربران می توانند به صورت آنلاین و الکترونیکی به انجام برسانند.

نحوه ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به منظور ورود به سامانه مروارید دانشگاه مذکور و استفاده از خدمات آن می توانند طبق توضیحات زیر به حساب کاربری خود مراجعه نمایند.

  • ابتدا به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان به نشانی education.cfu.ac.ir مراجعه نموده و گزینه “ورود به سیستم” را انتخاب نمایید.مرحله اول معرفی سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان
  • شناسه کاربری، گذرواژه و کد امنیتی موجود را در کادرهای مربوطه درج نموده و سپس کلید “ورود” را بفشارید.مرحله دوم معرفی سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان
  • پس از ورود به پنل شخصی خود، صفحه زیر برای شما نمایش داده می شود و کاربران می توانند با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های در نظر گرفته شده، نسبت به انجام امور مدنظر خود اقدام نمایند.مرحله سوم معرفی سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

قابل ذکر است که علاوه بر دانشجویان، اساتید نیز می توانند با مراجعه به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان، نسبت به ثبت و تایید نمرات دانشجویان اقدام نمایند. روش ورود اساتید به سیستم مروارید دانشگاه فرهنگیان همانند ورود به این سیستم توسط دانشجویان می باشد که تنها تفاوت آن، نام کاربری و رمز عبور اساتید با محصلان است. توجه داشته باشید که نام کاربری و رمز عبور، زمان نام نویسی در دانشگاه به شما تحویل داده می شود اما اصولاً نام کاربری همان کد ملی و گذرواژه، شماره دانشجویی افراد می باشد.

 

سوالات متداول

1- آدرس اینترنتی سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان چیست؟

جهت ورود به این سامانه می بایست به نشانی اینترنتی education.cfu.ac.ir مراجعه نمایید.

2- ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان نیازمند چه اطلاعاتی است؟

بدین منظور لازم است که نام کاربری (کد ملی) و گذرواژه (شماره دانشجویی) خود را در سامانه به ثبت برسانید.

3- سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان چه خدماتی ارائه می دهد؟

انجام اموری همچون انتخاب واحد، پرداخت شهریه، حذف اضطراری دروس، مشاهده لیست دروس از طریق این سامانه امکان پذیر می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره فرهنگیان پیج فرهنیگان