خانه فرهنگیان سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان | education.cfu.ac.ir

سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان | education.cfu.ac.ir

سایت گلستان دانشگاه فرهنگیان

امروزه خدمات الکترونیکی نقش بسزایی در روند آموزش دانشجویان دارند و هر یک از دانشگاه های کشور می کوشند تا با راه اندازی سایت های اختصاصی خود و غنی سازی آن ها، گام های موثری در مسیر ارائه خدمات آنلاین بردارند. اما سیستم جامع گلستان که با سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان نیز شناخته می شود از آن دسته سامانه هایی است که تنها مختص دانشجویان یک دانشگاه خاص نمی باشد بلکه دانشجویان دانشگاه های پیام نور و بسیاری از دیگر دانشگاه ها از جمله فرهنگیان، می توانند از خدمات آن بهره مند شوند. تمامی دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان می توانند به واسطه سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان به آدرس education.cfu.ac.ir از خدمات سامانه مذکور استفاده کنند.

چیزی که این سامانه را کاربردی می کند، ارائه اکثر فرآیندهای دانشجویی برای دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه است. در حقیقت در دنیای مدرن امروزی انجام کارهای اداری به صورت حضوری بی معنا است و دانشجویان می توانند بدون طی مسافت های طولانی به پنل شخصی خود دسترسی یافته و به طور مثال در صورت نیاز به  انتخاب واحد در سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان بپردازند.

✅ لینک مسقیم ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان

لینک مستقیم ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان

از طریق سامانه جامع دانشگاه فرهنگیان به نشانی education.cfu.ac.ir، می توان به پذیرش دانشجویان جدیدالورود به صورت غیرحضوری پرداخت.

معرفی خدمات سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان

معرفی خدمات سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان

به طور کلی می توان گفت که سیستم گلستان کلیه امور دانشجویان از بدو ورود و ثبت نام تا فارغ التحصیلی را بر عهده دارد و در این مسیر، خدمات گوناگونی را به دانشجویان ارائه می نماید. اموری همچون انتخاب واحد، پرداخت شهریه، مشاهده لیست دروس، تسویه حساب دانشجو، دریافت کارنامه، ثبت اعتراض دانشجو به نمرات، صدور گواهی اشتغال به تحصیل و… از جمله خدماتی هستند که به واسطه سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان به آدرس education.cfu.ac.ir در اختیار دانشجویان قرار می گیرند.

فلش شماره 1

هنگامی که وارد سایت گلستان دانشگاه فرهنگیان به آدرس education.cfu.ac.ir می شوید شاید اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب کند، سه گزینه معرفی، نیازمندی ها و مقررات باشد که با کلیک بر روی هر یک از آن ها صفحه جدیدی برای شما باز خواهد شد.

  • گزینه معرفی: همان طور که از نام آن پیداست، کاربران را با طرح و هدف راه اندازی این سیستم آشنا می سازد که در چه حوزه هایی فعالیت داشته و دارای چه امکاناتی می باشد.
  • گزینه نیازمندی ها: با انتخاب گزینه “نیازمندی ها” نحوه اتصال به این سامانه آموزش داده می شود.
  • گزینه مقررات: در قسمت “مقررات” به متقاضیان متذکر می شود که استفاده از اطلاعات موجود در سیستم و تغییر در آن توسط افراد، فقط در محدوده قوانین جاری دانشگاه مجاز بوده و مسئولیت و عواقب هر گونه تغییر خارج از قوانین به عهده شخص خواهد بود که در واقع این قسمت مربوط به قوانینی است که اشخاص به منظور استفاده از سیستم گلستان می بایست آن را رعایت کنند.

فلش شماره 2

فلش شماره 2 نشان دهنده دو کلید “ورود به سیستم” و “محیط آزمایشی” است که با ضربه زدن بر روی هر یک از آن ها وارد صفحه جداگانه ای شده و با درج نمودن شناسه کاربری و گذر واژه می توانید وارد سیستم جامع دانشگاهی گلستان شوید. محیط آزمایشی که در صفحه نخست مشاهده می کنید در واقع همان شبیه سازی محیط اصلی بوده که حالت آزمایشی دارد، به این معنا که با ورود به محیط آزمایشی و تغییر اطلاعات آن، داده های اصلی عوض نخواهد شد. پیشنهاد می شود درصورتی که تاکنون از این سامانه استفاده نکرده اید، از محیط آزمایشی استفاده کنید.

فلش شماره 3

این فضا که اخبار و یا اطلاعات جدید و مهمی را در اختیار کاربران قرار می دهد، تاریخ انتشار داشته و هر چند وقت یک بار مطالب این قسمت تغییر پیدا می کند. در حال حاضر، این قسمت، شامل پورتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و پایگاه مدیریت دانش سایت گلستان می باشد و با کلیک بر روی هر کدام می توانید از اخبار و رویدادهای پیش رو آگاه شوید.

فلش شماره 4

راهنمای سیستم گلستان خود به سه بخش: راهنماهای مربوط به دانشجویان، راهنماهای مربوط به اساتید و راهنماهای مربوط به کارکنان تقسیم می شود که با انتخاب هر یک از آن ها منویی برای متقاضیان باز شده که دارای پی دی اف توضیحات می باشد. برای مثال در بخش راهنماهای مربوط به دانشجویان، شما با گزینه های زیر رو به می شوید و با توجه به نوع نیاز خود آن را انتخاب می کنید.

لینک مستقیم دانلود راهنماهای سیستم گلستان

راهنمای ورود به سیستم گلستان

راهنمای امکانات سیستم گلستان

راهنمای پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود

راهنمای پردازش اطلاعات جامع دانشجو

راهنمای پاسخگوئی به سوالات ارزشیابی

راهنمای پردازش ثبت نام مقدماتی

راهنمای ثبت نام (انتخاب واحد) و ترمیم (حذف و اضافه) دانشجو

راهنمای پردازش حذف اضطراری

راهنمای ثبت درخواست گواهی اشتغال به تحصیل

راهنمای پرداخت الکترونیکی در سیستم گلستان

راهنمای ثبت اعتراض دانشجو نسبت به نمره

راهنمای تسویه حساب ویژه دانشجو

راهنمای استفاده از گزارش

راهنمای تصویری ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان

هر یک از دانشجویان و اساتید دانشگاه های فرهنگیان می توانند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه گلستان، از امکانات آن بهره مند شده و به انجام بخش اعظمی از امور مربوطه بپردازند. به منظور ورود به سامانه مذکور می توانید مطابق با دستورالعمل زیر عمل کنید.

ورود دانشجویان

  • ابتدا وارد سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان به نشانی education.cfu.ac.ir شوید و در صفحه پیش رو، روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک نمایید.

  • شناسه کاربری و گذرواژه خود را در کادرهای مشخص شده وارد نمایید و سپس روی عبارت “ورود” کلیک کنید.

  • پس از ورود به حساب کاربری خود، با صفحه زیر مواجه می شوید. همان طور که در این تصویر مشاهده می کنید، این صفحه از دو بخش کلی “منوی کاربر” و “پیشخوان خدمت” تشکیل شده است. از طریق گزینه “منوی کاربر” می توانید به بخش های دانشجو (پذیرش غیرحضوری، مشخصات دانشجو و درخواست ها)، جلسه درس، امتحان و نمره، شهریه، نامه های اداری، گزارش های آموزش و اطلاعات جامع دانشجو دسترسی پیدا کرده و از خدمات هر یک از آن ها استفاده نمایید.
  • قسمت بعدی مربوط به گزینه “پیشخوان خدمت” است و دارای پنج بخش مختلف تحت عناوین “کارت دانشجویی”، “درخواست بررسی مشکلات آموزشی”، “ثبت نام اصلی”، “ترمیم” و ” تقاضای انتقال به صورت مهمان در واحدها و مراکز داخلی” می باشد که هر یک از آن ها می توانند برطرف کننده نیاز دانشجویان در زمینه مربوطه باشند.

  • این بخش مختص انجام امور ثبت نامی می باشد. به عنوان مثال دانشجویان می توانند از این طریق، گزارش ثبت نامی خود را مشاهده نموده و یا در صورت تمایل، نسبت به حذف یک یا تعدادی از دروس خود اقدام نمایند.

  • منوی “ارزشیابی” از دو بخش “استاد” و “نظرسنجی”تشکیل شده است. همان طور که از نام این قسمت پیداست، خدمات آن مربوط به ارزشیابی اساتید و شرکت در نظرسنجی ها می باشد.

  • دانشجویانی که به هر دلیل قصد دارند رمز عبور خود در سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان را تغییر دهند، می توانند با مراجعه به بخش “سیستم” و کلیک روی گزینه “کاربران”، نسبت به تغییر رمز عبور خود از طریق بخش “تغییر گذرواژه” اقدام نمایند.

ورود اساتید

سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان نه تنها به دانشجویان امکانات خود را ارائه می دهد بلکه اساتید نیز می توانند از این سامانه استفاده کنند. لازم به ذکر است که مراحل ورودی دانشجویان و اساتید یکسان بوده و تفاوت آن در نام کاربری و رمز عبور اساتید با دانشجویان می باشد.

امکانات سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان

در سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان، اطلاعیه های مهمی پیرامون زمان ثبت نام در دوره های مهارت آموزی، زمان انتخاب واحد، پذیرش قبول شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش و... در اختیار دانشجویان قرار می گیرند.

موضوع شورای آموزشی و کمیسیون موارد خاص از آن دسته موضوعاتی است که معمولا در سامانه های دانشگاهی کمتر مورد توجه قرار گرفته است. در حالی که در سیستم گلستان دانشگاه فرهنگیان، امکان ارسال درخواست از سوی دانشجویان با استفاده از منوی “پیشخوان خدمت” موجود در صفحه کاربری آن ها فراهم می باشد. پس از بررسی های انجام شده توسط شورا و صدور رای نهایی، دانشجویان می توانند از طریق همین بخش، نتایج مربوطه را مشاهده نمایند. از دیگر امکانات آن می توان به موارد زیر نیز اشاره نمود:

  • انتخاب واحد
  • پرداخت شهریه دانشگاه فرهنگیان (در صورت نیاز)
  • دریافت گواهی اشتغال به تحصیل
  •  رویت نامه های اداری دانشجویان
  • حذف اضطراری دروس
  • ثبت درخواست انتقالی و میهمانی
  • مشاهده نمرات در سامانه گلستان فرهنگیان
  • ثبت اعتراض به نمره امتحانات
  • ثبت درخواست دریافت کارت دانشجویی
  • ثبت و تایید نمره توسط اساتید
  • پردازش اطلاعات جامع دانشجو
  • و …

همچنین اساتید دانشگاه های فرهنگیان نیز می توانند با ورود به این سامانه، علاوه بر ثبت و تایید نمرات دانشجویان خود از سایر خدمات آن بهره مند شوند. لازم به ذکر است که در اواخر هر ترم، ممکن است برخی از دانشجویان بنا بر دلایل مختلف تمایل به حذف یک یا چند درس خود داشته باشند. از همین رو، امکان حذف اضطراری دروس نیز از جمله خدماتی است که در سیستم گلستان دانشگاه فرهنگیان گنجانده شده است. با توجه به تعداد بالا و تنوع زیاد در امکانات سیستم جامع گلستان، امکان ذکر تمامی آن ها و ارائه توضیحات کامل درباره هر یک، در قالب مقاله فراهم نمی باشد.

نحوه انتخاب واحد در سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان

چگونگی انتخاب واحد نمودن توسط دانشجویان در سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان از اهمیت خاصی برخوردار بوده، از این جهت این دسته از افراد برای انجام مراحل نام نویسی و انتخاب واحد در این سامانه باید شرایط زیر را دارا و از نحوه انتخاب واحد نیز اطلاع داشته باشند.

  • درصورتی که از ثبت نام منع شده باشید مجاز به انتخاب واحد نخواهید بود.
  • درصورت داشتن بدهی شهریه، فرایند انتخاب واحد شما تکمیل نخواهد شد.

حال چنانچه می توانید به انتخاب واحد بپردازید می بایست طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • ابتدا وارد سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان به نشانی education.cfu.ac.ir شده و مراحلی که می بایست جهت ورود به سامانه را طی کنید، تکمیل کنید.

مرحله اول انتخاب واحد سامانه گلستان فرهنگیان

  • در منوی بالای سامانه بر روی “ثبت نام” کلیک کرده و سپس روی گزینه “عملیات ثبت نام” ضربه بزنید.
  • در مرحله بعد گزینه “ثبت نام اصلی” را بفشارید تا صفحه ای برای شما یه نمایش در بیاید که بتوانید کد درس مورد نظر خود را وارد نموده و در انتها روی گزینه “ثبت” کلیک کنید.

مرحله دوم انتخاب واحد سامانه گلستان فرهنگیان

زمان انتخاب واحد دانشگاه فرهنگیان

اطلاع از زمان انتخاب واحد،امری بسیار ضروری است و هر ساله دانشجویان باید منتظر انتشار تقویم آموزشی بمانند تا از زمان انتخاب واحد و سایر زمان بندی ها با خبر شوند. تقویم آموزشی دانشگاه فرهنگیان، اخیرا منتشر شده و به شرح زیر است.

تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان
فرآیندنیمسال اولنیمسال دوم
ثبت نام و انتخاب واحد18 تا 22 شهریور ماه 14 تا 18 بهمن ماه
شروع کلاس هااز سوم مهر ماهاز 21 بهمن ماه
حذف و اضافه15 تا 17 مهر ماه30 بهمن ماه تا 2 اسفند ماه
حذف اضطراری4 تا 6 دی ماه7 تا 9 خرداد ماه 1403
پایان کلاس ها21 دی ماه24 خرداد ماه ۱۴۰۳
شروع و پایان امتحانات23 دی ماه تا 4 بهمن ماه26 خرداد ماه تا 6 تیر ماه 1403
ثبت و نهایی کردن نمرات در سامانه24 دی ماه تا 12 بهمن ماه27 خرداد ماه تا 14 تیر ماه

آموزش ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در سامانه گلستان فرهنگیان

شاید این پرسش برای شما هم پیش بیاید که آیا می توان به صورت غیر حضوری مراحل ثبت نام خود را در سامانه دانشگاه فرهنگیان به اتمام رساند؟

برای پاسخ به این پرسش می بایست گفت: بله، این دسته از افراد می توانند پس از ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان و درج اطلاعات خواسته شده در صفحه نخست ورود، گزینه “پذیرش دانشجو به صورت غیر حضوری” و سپس پردازش “پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدید الورود” را انتخاب نموده و مراحل زیر را طی کنند:

نکته: پس از تکمیل فرم های پذیرش غیر حضوری به صورت آنلاین، دانشجویان موظف اند طبق زمان بندی اعلام شده از سوی دانشگاه، به صورت حضوری و با تحویل مدارک، پذیرش نهایی خود را به پایان برسانند.

  • پر کردن فیلدهای مربوط به اطلاعات فردی و هویتی و ثبت اطلاعات.

  • بارگزاری مدارک خواسته شده و ارسال فایل مدارک

  • پس از مراحل بالا تکمیل مرحله دوم اطلاعات را خواهیم داشت که پس از آن می بایست فایل اسکن مدارک مورد نیاز را وارد کرده و در نهایت شهریه خود را بپردازید. لازم به ذکر است دانلود فرم های مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری و تکمیل آن را فراموش ننمایید.

نحوه دریافت گواهی اشتغال به تحصیل در سامانه گلستان فرهنگیان

دانشجویان به جهت برخی امور اداری ملزم به دریافت گواهی اشتغال به تحصیل هستند که این گواهی تنها برای افراد در حال تحصیل صادر می گردد. سامانه گلستان با ایجاد بسترهای مناسب برای دریافت اینترنتی این گواهی توسط متقاضیان، انجام بسیاری از امور اداری و سازمانی را به سهولت بخشیده است.

  • پس از مراجعه به سامانه education.cfu.ac.ir می بایست با درج نام کاربری، گذرواژه و کد امنیتی وارد سامانه شوید.
  • سپس، آیکون “پیشخوان خدمت” را انتخاب کنید.

مرحله دوم نحوه دریافت گواهی اشتغال به تحصیل در سامانه گلستان فرهنگیان

  • در ادامه، عبارت “گواهی اشتغال به تحصیل” را بفشارید.

مرحله سوم نحوه دریافت گواهی اشتغال به تحصیل در سامانه گلستان فرهنگیان

  • سپس، بر روی لینک “درخواست جدید” کلیک نمایید.

مرحله چهارم نحوه دریافت گواهی اشتغال به تحصیل در سامانه گلستان فرهنگیان

  • در این بخش فرم تقاضانامه را مشاهده می نمایید که شامل اطلاعات هویتی، محل سکونت و… می باشد.
  1. ابتدا نوع درخواست را مشخص کنید.
  2. سپس، با کلیک بر روی آیکون علامت سوال، آدرس های خواسته شده را درج نمایید.
  3. در بخش “گواهی شامل موارد” در صورت نیاز گزینه های مورد نظر را انتخاب نمایید. به عنوان مثال برای متقاضیان آقا انتخاب گزینه معافیت تحصیلی الزامی می باشد.
  4. پس از تکمیل فرم، گزینه “بررسی تغییرات” را انتخاب نمایید.

مرحله پنجم نحوه دریافت گواهی اشتغال به تحصیل در سامانه گلستان فرهنگیان

  • پس از مشاهده پیام تایید درخواست، دکمه “ایجاد” را بفشارید.

مرحله ششم نحوه دریافت گواهی اشتغال به تحصیل در سامانه گلستان فرهنگیان

  • در ادامه، آیکون فلش زده شده در تصویر زیر را بفشارید.

مرحله هفتم نحوه دریافت گواهی اشتغال به تحصیل در سامانه گلستان فرهنگیان

  • در انتها، با کلیک بر روی گزینه “تایید و ارسال” درخواست خود را ثبت نمایید.

مرحله هشتم نحوه دریافت گواهی اشتغال به تحصیل در سامانه گلستان فرهنگیان

پس از بررسی درخواست توسط سازمان مربوطه و صدور گواهی اشتغال به تحصیل، متقاضی می تواند با مراجعه به قسمت “گواهی اشتغال به تحصیل” و دریافت نتیجه، با انتخاب آیکون پاکت نامه گواهی خود را مشاهده نمونده و با کلیک بر روی گزینه “آماده سازی جهت چاپ” مدرک خود را دریافت کند.

ارسال درخواست به شورای آموزش و کمیسیون موارد خاص در سامانه گلستان فرهنگیان

افرادی که ترم های های مشروطی آن ها بیش از حد مجاز شده، سنوات تحصیلی آن ها به پایان رسیده است و یا این که قصد بازگشت به دانشگاه و ادامه تحصیل دارند، می بایست درخواست خود را به کمیسیون موارد خاص ارسال نمایند اما اغلب با نحوه انجام این فرآیند آشنایی ندارند. به همین منظور باید گفت خوشبختانه امکان ثبت و ارسال این درخواست با مراجعه به سامانه دانشگاه فرهنگیان وجود دارد. تنها کافیست داوطلبان وارد پنل کاربری خود در سامانه مذکور شده  با مراجعه به قسمت “پیشخوان خدمت” گزینه مربوطه را انتخاب و درخواست خود را به ثبت برسانند.

بازیابی رمز عبور در سامانه گلستان فرهنگیان

دانشجویان برای ورود به پنل کاربری خود به اطلاعاتی نظیر نام کاربری و رمز عبور نیاز دارند، اگر کاربران به هر دلیلی گذرواژه خود را گم یا فراموش کنند، این امکان را دارند که طبق مراحل زیر نسبت به دریافت گذرواژه خود اقدامات لازم را به عمل آورند.

  • ورود به سامانه education.cfu.ac.ir و انتخاب گزینه ورود به سیستم
  • درج نام کاربری و کلیک بر روی گزینه “بازیابی رمز عبور”

مرحله دوم بازیابی رمز عبور در سامانه گلستان فرهنگیان

  • وارد کردن کد ملی و شماره تماس ثبت شده در سیستم و دریافت کلمه عبور

چگونگی رفع خطای ورود به سامانه گلستان فرهنگیان

ممکن است برای استفاده از خیلی از سامانه ها، سایت دچار مشکل شده و خطا دهد. در این زمینه، سیستم جامع گلستان فرهنگیان به متقاضیان پیشنهاد می کند که موارد زیر را رعایت کنند تا از خطای احتمالی ورود جلوگیری کنند.

  1. مرورگر وب ترجیحا +IE9 یا آخرین نسخه سایر مرورگرها
  2. فارسی نمودن رایانه
  3. تنظیم صحیح تاریخ رایانه.
  4. نصب فونت های سامانه گلستان جهت چاپ مناسب خروجی های سامانه
  5. ورود به سامانه با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه

‏‏

سوالات متداول

1- برای ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان به چه اطلاعاتی نیاز دارم؟

ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان به نشانی education.cfu.ac.ir، مستلزم ارائه شناسه کاربری (کد ملی) و گذرواژه (شماره دانشجویی) می باشد.

2- دلیل بروز خطا هنگام ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان چیست؟

در صورتی که هنگام مراجعه به این سامانه با مشکل مواجه شدید، لازم است از طریق مرورگر Internet Explorer استفاده نمایید.

3- آیا امکان ارسال درخواست به شورای آموزشی و کمیسیون موارد خاص از طریق سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان فراهم می باشد؟

بله، انجام فرآیند مربوطه از طریق منوی پیشخوان خدمت موجود در حساب کاربری دانشجویان فراهم است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۸ نظر
  1. پانیذ

    سلام
    ایا اطلاع دارید سامانه گلستان چ مشکلی داره ک از دیروز تا حالا باز نمیشع
    من ارزشیابی اساتیدم مونده ب خاطر این مشکل نتوانستم انجامش بدم

    • ایران مشاوره

      با سلام ودرود
      می توانید این کار را در زمان عدم ترافیک سایت انجام دهید.

  2. م

    سلام من الان دانشجوهم در دانشگاه دولتی ومیخوام این درسوادمه بدم راهی هست که بدون کنکوربشه وارددانشگاه فرهنگیان شد

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، دانشگاه های فرهنگیان هیچ رشته ای را بدون آزمون ارائه نمی دهند.

  3. احمد

    سلام
    من ۳۱ سالمه فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری هستم و هدفم معلم شدنه ایا میتونم در کنکور سراسری شرکت کنم و به دانشگاه فرهنگیان برم

    • ایران مشاوره

      با سلام، شرایط پذیرش در دانشگاه های قرهنگیان شامل: شرکت در آزمون سراسری رشته های نظری، معدل کل دیپلم ۱۴، حداقل تراز ۶۵۰۰ و شرایط سنی ۲۲ سال تمام می باشد.

  4. فرشید

    با سلام

    در حال حاظر دانشجو ام دانشگاه دولتی ورودی ۹۶

    *که خرداد ماه آینده فارغ تحصیل* میشم امسال دوباره میخوام کنکور سراسر شرکت کنم و هدفم تربیت معلم هستش

    با توجه به اینکه یکبار از دانشگاه دولتی استفاده کردمه آیا در صورت قبول شدن و مجاز شدن در دانشگاه فرهنگیان دوباره میتونم در مقطع لیسانس از دانشگاه فرهنگیان که دانشگاه دولتی هست استفاده کنم؟

    یا هر شخص فقط یک بار میتونه از دانشگاه دولتی استفاده کنه؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، برای شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۰، شما باید تا تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵، از دانشگاه فعلی خود انصراف دهید. . با داشتن شرایط دانشگاه های فرهنگیان (شرایط سنی، شرط معدل و کسب تراز بالای ۶۵۰۰ در کنکور سراسری) محدودیتی جهت شرکت برای شما وجود ندارد.

مشاوره فرهنگیان پیج فرهنیگان