خانه استخدام بانک ها ورود به سایت استخدام بانک سینا | sinabank.ir

ورود به سایت استخدام بانک سینا | sinabank.ir

سایت استخدام و جذب نیرو بانک سینا
ورود به سایت استخدام بانک سینا

بانک سینا یکی از بانک های موجود در کشور ایران می باشد که از سال 1387 با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است و سهام‌ دار عمده آن بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بوده که شعبه مرکزی آن در تهران مستقر می باشد.

این بانک بیش از 270 شعبه در سراسر ایران دارد و تقریبا انواع خدمات بانکی از جمله امکان افتتاح حساب، انجام انواع تراکنش‌های مالی، دریافت ملی کارت، وصول چک، دریافت کارت هدیه و… در شعب مختلف این بانک انجام می شود. همچنین به منظور آسودگی و کاهش دغدغه انجام فرآیندهای بانکی، بخش اعظمی از فعالیت این بانک از طریق سایت الکترونیکی آن صورت می پذیرد. حال در این مقاله، قصد داریم به معرفی بخش های مختلف سایت و خدمات آن و همچنین روش ثبت نام در آزمون استخدام بانک سینا بپردازیم.

تمامی مراحل نام نویسی متقاضیان استخدام در بانک سینا از طریق سامانه الکترونیکی این بانک به نشانی sinabank.ir انجام می شود.

معرفی بخش های مختلف سایت

سامانه اینترنتی بانک سینا به منظور تسریع در انجام امور و خدمات رسانی بانک و تسهیل در اجرا و پیشبرد آن ها طراحی و ارائه شده است. این سامانه به طور کلی از بخش های متنوعی تشکیل شده است که می توان غیر از بخش ثبت نام در آزمون استخدامی بانک، به تعدادی از خدمات و قسمت های موجود در سایت مانند تسهیلات، خدمات ارزی، خدمات بانکداری الکترونیک رسیدگی به شکایات، پرسش های متداول و… به جهت آشنایی با آن ها اشاره نمود.

همچنین کادر مربوط به جذب نیرو و استخدام بانک سینا، در قسمت پایین صفحه اصلی سایت قرار داده شده است و مربوط به اطلاعیه های مرتبط با ثبت نام در آزمون جذب نیروی استخدامی، مشاهده نتایج آزمون و… و همچنین اجرای آن ها می باشد و هر گونه اخبار مربوط به جذب نیروی استخدامی بانک سینا در این بخش قرار خواهد گرفت. علاوه بر آن شما می توانید در کادر “استخدام” پس از ثبت نام در آزمون استخدامی بانک سینا، با استفاده از کد پیگیری که در هنگام ثبت نام دریافت می کنید، از آخرین وضعیت نام نویسی خود در آزمون ثبت نامی، اطلاع یابید.

نحوه ثبت نام الکترونیکی آزمون استخدامی بانک سینا

به طور کلی به دلیل وجود شرایط کاری مطلوب، حقوق مناسب و… همواره متقاضیان زیادی خواستار استخدام و جذب توسط بانک های موجود در سراسر کشور می باشند که بانک سینا نیز از این امر مستثنی نیست. لازم به ذکر است که جذب نیرو و استخدام در شعب مختلف بانک سینا به طور مداوم انجام نمی شود و گاها پیش آمده که حتی در طی چند سال، هیچ اقدامی نسبت به تامین نیروی انسانی و استخدام متقاضی انجام نشده است.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زمان ثبت نام و زمان برگزاری آزمون استخدامی این بانک در کانال تلگرام آزمون های استخدامی مرکز ایران مشاوره عضو شده و از جدیدترین اخبار در این زمینه مطلع شوید. در سال 1401 فرآیند استخدام بانک سینا به صورت دریافت و بررسی رزومه افراد بوده است و در سال 1402 نیز این بانک از این طریق اقدام به جذب نیرو کرده است. داوطلبان برای ارسال رزومه خود می بایست مراحل زیر را طی کنند:

  • پس از ورود به سایت بانک به نشانی sinabank.ir روی ” استخدام در بانک سینا “ کلیک نمایید.

  • در مرحله بعد طبق زمانبندی و شرایط ذکر شده در صورت تمایل روی ” استخدام ” کلیک کنید.

  • در این مرحله رزومه کاری خود را به آدرس مشخص شده ارسال نمایید.

مراحل نام نویسی در آزمون استخدامی

روش دیگر جذب نیرو بانک ها، برگزاری آزمون است. چنانچه بانک سینا در سال جاری اقدام به استخدام از طریق آزمون کند، انجام فرآیند نام نویسی در آزمون استخدام بانک سینا از طریق سامانه اینترنتی این بانک و از طریق مراحل زیر انجام می شود.

  1. به سایت اینترنتی بانک سینا به نشانی sinabank.ir مراجعه فرمایید.
  2. “کد ملی” و “شماره شناسنامه” خود را در کادرهای مربوطه وارد کنید تا فرم تکمیل اطلاعات رویت شود.
  3. اطلاعات خواسته شده در فرم مربوطه را به درستی تکمیل نمایید.
  4. سپس عکس 4*3 پرسنلی خود را با فرمت استاندارد JPG و حجم حداکثر 200 کیلوبایت اسکن نموده و در قسمت مربوطه بارگذاری نمایید.
  5. در این مرحله پیش نمایش اطلاعات وارد شده نمایش داده می شود که می بایست آن را تایید نموده و وارد مرحله پرداخت شوید.
  6. هزینه ای که در صفحه نشان داده می شود را با استفاده از کارت عضویت شتاب از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی واریز نمایید.
  7. پس از انجام فرآیند فوق، یک کد رهگیری نشان داده می شود که به معنای تکمیل درخواست می باشد. توجه داشته باشید که پیگیری های آتی توسط کد رهگیری انجام داده می شود، بنابراین آن را نزد خود نگه دارید.
  8. حال شما می توانید روزانه با مراجعه به سایت مذکور، آخرین وضعیت ثبت نام خود را بررسی نمایید.

همان طور که در مقاله ذکر شده است، سامانه بانک سینا به منظور تسهیل و تعمیم خدمات و امور بانکداری راه اندازی شده است و دارای بخش های مختلفی از جمله بخش استخدام بانک سینا می باشد که اقدامات لازم جهت جذب و استخدام نیروی انسانی جدید از طریق آن انجام می گیرد. لازم به ذکر است که ثبت نام در آزمون استخدامی بانک سینا در دوره اخیر از طریق سایت رسمی آن انجام گرفته است و افراد واجد شرایط استخدام بانک سینا  می توانند به جهت نام نویسی به سامانه sinabank.ir مراجعه کنند.




سوالات متداول 

1- جذب نیرو و ثبت نام آزمون استخدامی در بانک سینا از طریق چه سایتی قابل انجام می باشد؟

انجام فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی این بانک طریق سامانه الکترونیکی این بانک، به نشانی sinabank.ir انجام می شود.

2- برای پیگیری وضعیت ثبت نام آزمون استخدامی بانک سینا، به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

جهت پیگیری آخرین وضعیت ثبت نام خود در سایت مذکور، نیازمند کد پیگیری که پس از اتمام مراحل نام نویسی دریافت نموده اید، می باشید.

3- آیا مشاهده نتایج پذیرش یا عدم پذیرش در آزمون استخدامی در سایت بانک سینا در دسترس خواهد بود؟

بله، پس از اعلام نتایج آزمون، شما می توانید عملکردتان در آزمون استخدامی را با ورود به حسابی کاربری خود در سایت بانک سینا مشاهده نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید… 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک