خانه کاردانی فنی و حرفه ای سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1403 | sanjesh.org

سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1403 | sanjesh.org

سایت نام نویسی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای
سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

دانش آموزانی که فارغ التحصیل رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش می باشند، برای ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی می توانند ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای را انجام دهند. با توجه به تغییرات به وجود آمده در روند پذیرش دانشجو برای مقطع کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای، به غیر از 30 رشته که نام آن ها در دفترچه ثبت نام آورده شده و نام نویسی آن ها منوط به سوابق تحصیلی داوطلبان است، ادامه تحصیل در مابقی رشته های مقطع کاردانی فنی و حرفه ای، نیاز به شرکت در کنکور کاردانی دارند. نام نویسی آن باید در زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای  و از طریق سایت مربوطه صورت گیرد.

 

✅لینک مستقیم سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

 

ثبت نام و انتخاب رشته دوره کاردانی فنی و حرفه ای به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می گیرد.

معرفی سایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۳

مسئول ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی فنی و حرفه ای، سایت سنجش می باشد، بنابراین کلیه امور مربوط به ثبت نام از طریق سیستم اطلاع رسانی این سازمان به نشانی sanjesh.org انجام می شود. همچنین پیش از آغاز ثبت نام، دفترچه ای با عنوان دفترچه راهنما ثبت نام منتشر می شود که می توانید آن را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور و یا از مطلب دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای دریافت نمایید.

 

با مطالعه این دفترچه می توانید از لیست رشته های ارائه شده جهت ثبت نام مطلع شوید. پس از دانلود دفترچه و مطالعه آن، باید با واریز هزینه از طریق سایت سنجش و خرید کارت اعتباری مراحل ثبت نام خود را آغاز کنید. در ادامه به بررسی بخش های مختلف این سایت می پردازیم.

  • فلش شماره 1: در این بخش اشکالی را مشاهده می کنید که هر یک شما را به بخش مخصوص خود شامل جستجو، پاسخگویی اینترنتی، ارتباط با ما و تغییر زبان می شود.
  • فلش شماره 2: این بخش منویی آبی رنگ و شامل بخش های صفحه اصلی و معرفی خدمات، معرفی سازمان، سایت قدیمی و ارتباط ما است.
  • فلش شماره 3: در طول روز خبرها و اطلاعیه های مهم سازمان سنجش در این بخش قرار می گیرد و داوطلبان می توانند با کلیک بر روی مطلب خبر را دنبال کنند.
  • فلش شماره 4: در منویی که فلش شماره 4 نشان می دهد، اطلاعیه های منتشر شده مربوط به آزمون های مختلف سازمان سنجش وجود دارد که دسترسی داوطلبان را راحت می کند.
  • فلش شماره 5: وقتی روی چرخ دنده کلیک کنید، منویی باز می شود که گزینه های نظر سنجی، انتقادات و پیشنهادات و دسترسی سریع را در اختیار شما قرار می دهد.

داوطلبانی که شرایط ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای لازم برای پذیرش در کنکور کاردانی فنی حرفه ای را دارا هستند، می توانند در موعد مقرر نسبت به ثبت نام خود از طریق بخش اول سایت مذکور اقدام نمایند.

مراحل ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی و حرفه ای در سایت سنجش 1403

تمامی امور مربوط به ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۳ از طریق سایت سازمان سنجش صورت می گیرد، بنابراین آگاهی از نحوه نام نویسی در این سایت برای تمامی داوطلبان لازم می باشد. برای ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای پس از وارد شدن به sanjesh.org باید به ترتیب مراحل زیر را طی نمایید.

  • به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org مراجعه کنید و سپس از منوی موجود صفحه گزینه “کاردانی فنی و حرفه ای” را انتخاب کنید.

مرحله اول ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

  • بر روی لینک “سامانه ثبت نام آزمون دوره های کاردان نظام جدید دانشگاه فنی و حفه ای و موسسات غیرانتفاعی سال 1403” که در موعد مقرر ثبت نام فعال می شود، کلیک نمایید.

مرحله دوم ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

  • دوباره گزینه “سامانه ثبت نام آزمون دوره های کاردان نظام جدید دانشگاه فنی و حفه ای و موسسات غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳” را انتخاب نمایید.

مرحله سوم ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

  • اکنون می بایست هزینه ثبت نام را پرداخت کنید. به همین منظور گزینه “خرید کارت اعتباری” را از سمت راست صفحه انتخاب کنید.

مرحله چهارم ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

  • در این صفحه تیک مربوط به عبارت “سریال ثبت نام آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی” را فعال کنید و کلید “تایید و ادامه” را بفشارید.

مرحله پنجم ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

  • اطلاعات خواسته شده را در قسمت های مربوطه وارد کرده و کلید “تایید و ادامه” را بفشارید.

  • در این مرحله اطلاعات شما نمایان خواهد شد که چنانچه مورد تاییدتان واقع شد باید بر روی گزینه “ادامه روند پرداخت” کلیک کنید.

مرحله هفتم ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

  • پس از انتقال به درگاه پرداخت الکترونیکی بانک می بایست اطلاعات کارت بانکی خود را که دارای رمز دوم پویا می باشد را وارد کرده و دکمه “پرداخت” را بفشارید.

مرحله هشتم ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

  • اگر پرداخت به صورت کامل انجام شده باشد از سوی سامانه برای شما یک سریال ثبت نام 16 رقمی صادر خواهد شد که لازم است آن را یادداشت کرده و جهت طی کردن ادامه فرآیند ثبت نام به صفحه اول بازگردید و گزینه “ورورد به سیستم” را انتخاب کنید.

مرحله نهم ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

  • در این صفحه میتوانید در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات خود بپردازید.

مرحله دهم ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

  • در ادامه می بایست به بارگذاری مدارک ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای و تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام فرمایید.
  • نهایتا یک کد رهگیری برای شما منتشر خواهد شد که لازم است از آن پرینت تهیه کرده و تا انتهای مراحل پذیرش نزد خود نگه دارید.

سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای حاوی چه اطلاعاتی است؟

برای تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای نیازمند مدارک و اطلاعات لازم می باشید. برخی از مدارک از جمله عکس باید توسط خود داوطلب تهیه شود اما اطلاعاتی مانند کد و عنوان بخش شهرستان، کد و عنوان استان، کد و عنوان رشته محل و… را باید از طریق سایت سنجش دریافت کنید. بدین منظور می توانید پس از رجوع به سایت و وارد شدن به بخش ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای، مطابق شکل زیر بر روی هر یک از موارد لازم کلیک کنید و اطلاعات مورد نظر خود را دریافت نمایید.

مرحله نهم ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ایهمچنین اتباع غیر ایرانی برای ثبت اطلاعات خود در سایت سنجش و دریافت کد پیگیری مربوطه، لازم است از طریق لینک ثبت اطلاعات اتباع غیر ایرانی برای احراز هویت خود اقدام کنند.  

 

سوالات متداول

1- آدرس سایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۳ چیست؟

سامانه اینترنتی آن، سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد.

2- متقاضیان شرکت در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۳ باید هزینه ثبت نام را در کدام سامانه پرداخت نمایند؟

واریز هزینه ثبت نام این آزمون صرفا به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش امکان پذیر می باشد.

3- اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۳ چیست؟

علارغم دریافت شماره سریال اطلاعاتی از قبیل اطلاعات هویتی و تحصیلی مورد نیاز است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶ نظر
  1. مریم

    سلام وقت بخیر
    برای کنکور کاردانی فنی و حرفه ای چ تاریخی ثبت‌نام انجام میشه

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، امسال ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۸ الی ۲۸ تیر انجام شد.

  2. فف

    سلام
    برای ثبت نام کنکور نمرات کارنامه هم لازم است؟

    • ایران مشاوره

      سلام ، وقتتون بخیر. نیازی به وارد کردن ریزنمرات نیست و فقط باید معدل خود را وارد کنید.

  3. اکبری

    سلام
    چگونه میتوان فهمید براساس سوابق تحصیلی دانشگاه قبول شده ام یا ن

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، نتایج نهایی قبولی در مقطع کاردانی فنی و حرفه ای در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام خواهد شد.

دریافت مشاوره