خانه سامانه و سایت ورود به سایت دانشگاه علوم پزشکی ایران | iums.ac.ir

ورود به سایت دانشگاه علوم پزشکی ایران | iums.ac.ir

سایت دانشگاه علوم پزشکی ایران
ورود به سایت دانشگاه علوم پزشکی ایران
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران یکی از برترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور به شمار می رود چرا که در حال حاضر تعداد زیادی از موفقیت های علمی کشور در حوزه پزشکی در این دانشگاه صورت گرفته است. دانشگاه علوم پزشکی ایران دارای 9 دانشکده پزشکی می باشد که عبارت اند از دانشکده های پزشکی ، پیراپزشکی ، طب ایرانی ، علوم فناوری و سلامت روان ، مدیریت و اطلاع رسانی ، پرستاری و مامایی ، بهداشت ، علوم توانبخشی و دانشکده فناوری های نوین پزشکی. مانند تمامی دانشگاه هایی که در سطح کشور فعالیت دارند ، دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز اطلاعیه ها و خدمات مربوطه را از طریق سایت خود در اختیار کاربران قرار می دهد.

از جمله خدمات سایت دانشگاه علوم پزشکی ایران به نشانی iums.ac.ir ، ثبت درخواست انتقالی توسط دانشجویان می باشد.

معرفی سایت دانشگاه علوم پزشکی ایران

تمامی دانشگاه ها با هدف ارائه خدمات نه تنها برای دانشجویان ، بلکه برای کارکنان و اساتید خود ، سامانه ای را طراحی کرده اند. دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از طریق بخش های مختلف سایت خود ، پاسخگوی نیاز کاربران می باشد.

هر یک از دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایران ، دارای یک نام کاربری و رمز عبور در سایت iums.ac.ir می باشند که با استفاده از آن ها می توانند وارد صفحه کاربری خود شده و به انجام امور مورد نظر بپردازند. پس از ورود به سایت و مراجعه به هر یک از بخش های “اساتید” ، “دانشجویان” و “کارکنان” با لیستی از خدمات مواجه می شوید که عبارت اند از:

اساتید

دانشجویان

کارکنان

با کلیک روی هر یک از لینک های فوق ، وارد بخش مربوطه شده و می توانید از اخبار مربوطه مطلع شوید و یا به انجام امور مورد نظر خود بپردازید. ناگفته نماند که کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایران می توانند از طریق سایت iums.ac.ir ، درخواست خود را مبنی بر نقل و انتقال و یا آموزش ضمن خدمت ثبت نمایند.

تمام آیین نامه ها و اطلاعات مربوطه جهت سهولت کاربران در دسترسی و بهره مندی از خدمات بخش های مختلف ، از طریق همین سامانه در اختیار آن ها قرار گرفته است. هم چنین می توانید با استفاده از سایت دانشگاه علوم پزشکی ایران و از بخش “بیمارستان ها” به آدرس ، شماره تماس و پایگاه اینترنتی کلیه مراکز تحت پوشش این دانشگاه دسترسی پیدا کنید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره