خانه سامانه و سایت ورود به سایت کانون زبان ایران | ili.ir

ورود به سایت کانون زبان ایران | ili.ir

نحوه ورود به سایت کانون زبان ایران
ورود به سایت کانون زبان ایران

کانون زبان ایران به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز زبان آموزی کشور و حتی خاورمیانه شناخته می شود که سالانه افراد زیادی با یادگیری زبان های خارجی در این مرکز، به مدارک برتر در این زمینه دست پیدا می کنند. در واقع فعالیت اصلی این مرکز، پرورش زبان آموزانی در سطوح مختلف است که از شرایط سنی گوناگونی برخوردار هستند و تمایل به دریافت مدرک زبان دارند.

سایت این مرکز نیز یکی از معتبر ترین پایگاه های اینترنتی کشور محسوب می شود که افراد بسیار زیادی روزانه از آن بازدید می نمایند. در واقع این بازدیدها در جهت فعالیت های مختلفی مثل آموزش آنلاین، ثبت نام و شرکت در آزمون های گوناگون و… است، که از طریق این سایت انجام می شود.

لینک مستقیم ورود به سامانه کانون زبان ایران لینک مستقیم ورود به سایت کانون زبان ایران

متقاضیان برای ثبت نام در کانون زبان ایران باید به سایت اختصاصی آن به آدرس الکترونیکی ili.ir مراجعه نمایند.

معرفی سایت کانون زبان ایران

سایت کانون زبان ایران دارای بخش های مختلفی می باشد که هر کدام از آن ها برای یک فرآیند مشخص در نظر گرفته شده است.  افراد می توانند با مراجعه به قسمت مورد نظر خود، از امکانات این سامانه استفاده نمایند. هنگامی که افراد وارد نشانی اینترنتی ili.ir می شوند، با صفحه زیر روبرو خواهند شد که در ادامه به توضیح موارد مهم آن خواهیم پرداخت.

معرفی سایت کانون زبان ایران

شماره 1:

سامانه جامع و ثبت نام

کاربران با انتخاب این دو گزینه می توانند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور به حساب کاربری خود وارد شده و یا با انجام فرآیندهای مربوط به ثبت نام، برای عضویت در این سایت اقدام نمایند.

آزمون ها و گواهینامه ها

در این بخش از سایت، اطلاعاتی در مورد چگونگی برگزاری آزمون های مختلف زبان اعم از آزمون های بین المللی فرانسوی، اسپانیولی، روسی و همچنین نکاتی در مورد سامانه صدور مدارک تحصیلی و سایت استعلام مدارک گنجانده شده است که افراد با مراجعه به آن می توانند از این اطلاعات بهره مند شوند.

شماره 2:

در قسمت شماره 2، زبان های ارائه شده در سامانه و قابل انتخاب جهت آموزش توسط کانون مشخص شده است که با کلیک بر روی هر یک، داوطلبان می توانند توضیحات مربوط به هرکدام از آن ها را مطالعه نمایند.

شماره 3:

این بخش شامل ارائه خدمات مختلفی بوده که جزئیات آن به شرح جدول زیر می باشد.

خدمات سایت کانون زبان ایران
عنوانتوضیحات
کلاس آفلاینافرادی که امکان شرکت در ساعات برگزاری کلاس های آنلاین را نداشته اند می توانند از طریق این گزینه برای مشاهده آن ها به صورت آفلاین اقدام کنند.
کلاس آنلاین بزرگسالان و غیر انگلیسیافراد بزرگسالی که قصد ورود به کلاس آنلاین مربوط به خود را دارند، می بایست این گزینه را انتخاب کنند.
کلاس آنلاین کودکان و نوجواناناگر افرادی که در رده سنی کودکان و نوجوانان قرار می گیرند، در صورتی که بخواهند وارد کلاس های آنلاین خود شوند، باید این بخش را بفشارند.
اطلاعات مراکزدر این بخش اطلاعاتی درباره مراکز به مربوط به این موسسه، که در هر منطقه از کشور وجود دارد، قرار داده شده است. مراجعه کنندگان برای این که نام مرکز و آموزشگاه را پیدا نمایند، می بایست استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب کنند.
استان هابا کلیک بر روی این گزینه و فشردن نام استان مورد نظر، متقاضیان می توانند از اطلاعات مراکز موجود در هر استان اطلاع یابند.
آزمون های آنلاینزمان آموزان این مجموعه، برای شرکت در آزمون های آنلاین باید از طریق این قسمت اقدام کنند.
تقویم ترمیجزئیات مربوط به شروع، پایان و تاریخ آزمون ترم های مختلف کانون مذکور، در این بخش ارائه شده است.
اخباراخبار و اطلاعیه های مهم داخل وبسایت از این طریق در اختیار کاربران قرار داده می شود.
شبکه های اجتماعیمراجعه کنندگان برای دسترسی به آدرس مجموعه در شبکه های اجتماعی مختلف باید از طریق بخش مربوطه اقدام نمایند.

نحوه ورود به سایت کانون زبان ایران

به طور کلی باید گفت برای اینکه تمامی زبان آموزان بتوانند از امکانات سایت کانون زبان ایران به شکل کامل بهره مند شده و برای پرداخت شهریه،  ثبت نام کلاس کانون زبان ایران و… اقدام نمایند، می بایست حتما در این سامانه ورود پیدا کنند. از همین رو، نحوه ورود به این سایت در ادامه توضیح داده شده است.

  • در ابتدا وارد سایت کانون زبان ایران به آدرس اینترنتی ili.ir شده و بر روی لینک فعال “سامانه جامع / ثبت نام” کلیک نمایید.

مرحله اول ورود به سایت کانون زبان ایران

  • در صفحه جدید پس از درج “شناسه کاربری” و “رمز عبور” خود، دکمه “ورود به سامانه” را فشرده و به حساب کاربری خود وارد شوید.

مرحله دوم ورود به سایت کانون زبان ایران

  •  چنانچه در این سایت عضویت ندارید، می بایست با انتخاب گزینه “پیش ثبت نام ورودی جدید” جهت عضویت در سامانه کانون زبان ایران اقدام کنید.

مرحله سوم ورود به سایت کانون زبان ایران

  • پس از اینکه گزینه “سامانه جامع / ثبت نام” را در مرحله قبل انتخاب کردید، حال باید اطلاعات شخصی و موارد مورد نیاز در فرم ذیل را تکمیل نموده و در آخر بر روی عبارت “ثبت پیش ثبت نام” کلیک کنید.

مرحله چهارم ورود به سایت کانون زبان ایران

  • در صفحه باز شده، کد رهگیری برای شما نمایان می شود که باید آن را نزد خود نگه دارید.
  • در نهایت مجدداً به صفحه اولیه بازگشته و “شناسه کاربری” و “رمز عبور” خود را وارد نمایید تا بتوانید به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید.

نرم افزار مورد نیاز برای ورود به کلاس

کلاس های این سامانه در بستر ادوبی کانکت برگزار می شود که قابلیت های بسیاری برای ارسال صورت، تصویر، متن، ذخیره کلاس ها و… دارد و بر روی تمام سیستم عامل نیز قابل اجرا می باشد.

نحوه شرکت در آزمون های آنلاین سایت کانون زبان ایران

یکی دیگر از امکانات گفته شده در این سامانه شرکت در آزمون های آنلاین آن می باشد. داوطلبان بدین منظور می توانند مطابق راهنمای تصویری که در ادامه ذکر شده است عمل نمایند.

  • ورود به سایت کانون زبان ایران به نشانی ili.ir و کلیک بر روی گزینه “آزمون های آنلاین”

مرحله اول ورود به سایت آزمون آنلاین کانون زبان ایران

  • فعال نمودن تیک عبارت “صدا را تست کردم و مشکلی نداشت” و پس از آن درج کد زبان آموزی و فشردن کلید “ورود به سیستم آزمون”

مرحله دوم ورود به آزمون های آنلاین سایت کانون زبان ایران

آزمون های آنلاین بین المللی

همچنین در این سامانه امکانی برای شرکت در آزمون های شبیه سازی شده برای افرادی که قصد مهاجرت داشته و باید در آزمون های آیلتس و تافل شرکت کنند، در نظر گرفته شده است و داوطلبان پس از گذراندن دوره های مربوط به این آزمون ها می توانند در آن ها شرکت نمایند. همچنین شرکت در آزمون های مربوط به زبان هایی غیر از انگلیسی نیز از طریق این سامانه ممکن خواهد بود که از جمله آن ها می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • آزمون آیلتس
  • ۀزمون های بین المللی زبان فرانسوی
  • آزمون های بین المللی زبان اسپانیولی
  • آزمون بین المللی تورفل (روسی)

در ضمن داوطلبان برای نام نویسی در این آزمون ها می توانند مطابق مراحل طی شده ذیل عمل نمایند.

  • مراجعه به سایت ili.ir و انتخاب گزینه “آزمون ها و گواهینامه ها”

مرحله اول ورود به آزمون های بین المللی سایت کانون زبان ایران

  • انتخاب نام آزمون زبان مورد نظر

مرحله دوم ورود به آزمون های بین المللی سایت کانون زبان ایران

  • انجام فرآیند های مربوط به ثبت نام

نحوه مشاهده نمرات آزمون آنلاین

کاربران این سامانه می توانند نمرات آزمون خود را نیز به صورت آنلاین مشاهده نمایند که بدین منظور لازم است مطابق مراحل ذیل عمل نمایند:

  • ورود به سایت به نشانی ili.ir و انتخاب کلید “سامانه جامع”

مرحله اول مشاهده نمرات آزمون سایت کانون زبان ایران

  • درج اطلاعات کاربری و فشردن گزینه “ورود به سامانه”

مرحله دوم مشاهده نمرات آزمون سایت کانون زبان ایران

  • ورود به حساب کاربری خود و مشاهده نمرات آزمون

سایت کانون زبان ایران یکی از بهترین مراکزی است که افراد می توانند در آن زبان های مختلفی را آموزش دیده و همچنین از امکانات سایت آن به شکل بسیار گسترده ای بهره مند شوند. پس از ثبت نام در این سامانه، تمامی زبان آموزان می توانند با ورود به حساب کابری خود از وضعیت نمرات، میزان موجودی کیف پول، چگونگی دریافت کتاب های الکترونیکی و… اطلاع پیدا کنند و به راحتی کارهای خود را پیش ببرند.

 

سوالات متداول

1- برای ورود به سایت کانون زبان ایران از چه طریقی باید اقدام نمود؟

افراد می توانند برای ورود به این سایت به نشانی ili.ir مراجعه نموده و یا از لینک مستقیم داخل همین مطلب وارد سایت مورد نظر خود شوند.

2- سایت کانون زبان ایران دارای چه بخش هایی می باشد؟

این سامانه شامل بخش هایی همچون ثبت نام، آزمون ها و گواهینامه ها، کلاس آفلاین و... می باشد.

3- آیا در سایت کانون زبان ایران فقط خدمات مربوط به آموزش زبان انگلیسی ارائه شده است؟

خیر، علاوه بر خدمات آموزش زبان انگلیسی در این سامانه، خدمات لازم در حوزه مربوط به آموزش زبان های عربی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیولی و غیره نیز گنجانده شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره