خانه کارشناسی ارشد دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد رشته مطالعات زنان

دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد رشته مطالعات زنان

دفترچه سوالات کنکور ارشد رشته مطالعات زنان
دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد رشته مطالعات زنان
کنکور کارشناسی ارشد هر ساله با حضور داوطلبان بسیاری برگزار می شود. متقاضیان واجد شرایط ثبت نام کنکور ارشد می بایست در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند. پس از ثبت نام ارشد فرصت مطالعه جدی برای این آزمون آغاز می گردد که انتخاب منابع مناسب می تواند در مسیر دستیابی به موفقیت بسیار مثمر ثمر واقع شود.

یکی از بهترین منابع آزمون کارشناسی ارشد ، سوالات کنکور سال های گذشته است که به داوطلب کمک می کند با نوع پرسش های این آزمون و بخش های مهم مواد آزمون ، بیشتر آشنا شوند. بدین منظور تیم ایران مشاوره سوالات آزمون کارشناسی ارشد سال های گذشته ” رشته مطالعات زنان “ را به همراه پاسخ های هر کدام جمع آوری کرده تا به شما داوطلبان گرامی ارائه دهد.

تمامی داوطلبان جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد می توانند در یک رشته شناور و یک رشته اصلی ثبت نام کنند.

دفترچه و کلید سوالات چند سال اخیر کنکور کارشناسی ارشد رشته مطالعات زنان

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد را دارند ، همواره به دنبال بهترین منابع کنکور کارشناسی ارشد می باشند. از طرفی تنوع کتاب ها و منابع موجود در بازار ، امروزه به قدری است که ممکن است آن ها را دچار سردرگمی کند. بنابراین می توان یکی از موثرترین مولفه ها بر موفقیت فرد را سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته مورد نظر در سال های گذشته دانست.

یکی دیگر از علل گرایش داوطلبان به سوالات کنکور کارشناسی ارشد این است که کمتر کتابی یافت می شود که سوالات تمام دروس را به صورت یک جا در بر داشته باشد ؛ معمولا هر کتاب سوالات کنکور کارشناسی ارشد سال های گذشته ای را دارد که مربوط به مباحث درسی خودش می باشد. بنابراین داوطلبان باید چندین کتاب را تهیه نمایند تا بلکه بتوانند به سوالات کنکور کارشناسی ارشد سال های اخیر دسترسی داشته باشند.

علاوه بر دلایل فوق ، آشنایی با سوالات آزمون کارشناسی ارشد ، به داوطلب یک دید کلی از نحوه طرح سوال و بخش های مهم هر مبحث درسی می دهد که این موضوع تا حد زیادی بر کاهش میزان استرس او تاثیرگذار است. در ادامه ، لینک های ” دفترچه و کلید سوالات کنکور کارشناسی ارشد رشته مطالعات زنان طی سال های 93 تا 98 ” را مشاهده می کنید که برای دریافت هر کدام ، کافی است بر روی شماره سال آن کلیک نمایید.

دانلود دفترچه و کلید سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته مطالعات زنان
دفترچه سوالاتکلید سوالات
سال 93سال 93
سال 94سال 94
سال 95سال 95
سال 96سال 96
سال 97سال 97
سال 98سال 98

مواد آزمون و ضرایب آزمون کارشناسی ارشد رشته مطالعات زنان

داوطلبی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد را دارد ابتدا باید از رشته های ارشد به طور کامل مطلع شود. سپس کدرشته مورد نظر خود را انتخاب کند و با آگاهی از مواد آزمون و ضرایب آن ها نسبت به برنامه ریزی کنکور ارشد اقدام نماید. از همین رو در جدول زیر مواد آزمون رشته مطالعات زنان را بیان کرده ایم. همان گونه که مشاهده می کنید این رشته دارای 8 رشته و 6 کد ضریب است که در جدول زیر مواد آزمون و ضرایب آن ها بیان شده است.

مواد آزمون کارشناسی ارشد رشته مطالعات زنان
عنوان رشته – گرایشکد ضریبمواد آزمونضریب
مطالعات زنان – حقوق زن در اسلام1زبان عمومی و تخصصی (انگلیسی)2
مبانی و نظریه های جامعه شناسی1
روش تحقیق1
مطالعات زنان – زن و خانوادهحقوق زن در اسلام2
مبانی روانشناسی2


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک نظر
  1. Chem

    سلام و خسته نباشید
    میبخشین من چند بار سوال کردم در مورد پذیرش در دانشگاه روزانه تبریز یا ارومیه یا اردبیل .رتبه من ۱۱۴۱ هستش و اخرین رتبه مجاز روزانه ۳۴۱۸ هستش.ایا روزانه تبریز یا ارومیه یا اردبیل میتونم قبول بشم.ممنونم لطفا جواب سوال بنده رو نیز بدهید.سپاسگذارم

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد