خانه آزمون استخدامی شرایط ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران ۱۴۰۲

شرایط ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران ۱۴۰۲

شرایط ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران ۱۴۰۲

آزمون مشاوران رسمی مالیاتی برای هفتمین بار است که در کشور برگزار می گردد و داوطلبان واجد شرایط که بتوانند حدنصاب علمی لازم را در آزمون کسب نمایند، به جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران خواهند پیوست. علاقه مندانی که تمایل دارند در این آزمون شرکت نمایند، می بایست ابتدا از احراز کلیه شرایط لازم اطمینان حاصل کنند.

 

با توجه به این که دارا بودن کلیه شرایط عمومی و اختصاصی از جمله الزامات شرکت در این آزمون می باشد، چنانچه داوطلبی بدون در نظر گرفتن شرایط لازم نسبت به ثبت نام آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی اقدام نماید و سپس محرز گردد که وی واجد شرایط مورد نیاز نبوده است، از ادامه فرآیند استخدام حذف می گردد.

ملاک تاریخ فارغ التحصیلی متقاضیان شرکت در آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1402 روز برگزاری آزمون به تاریخ 18 اسفند ماه 1402 می باشد.

شرایط ثبت نام شرکت در آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ۱۴۰۲

یکی از مهم ترین ضوابط شرکت در آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران، دارا بودن تمامی شرایط مندرج در متن آگهی موجود در سایت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد. داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در این آزمون هستند، می بایست تنها در صورت برخورداری تمامی شرایط لازم، نسبت به هزینه ثبت نام آزمون ورودی مشاوران رسمی مالیاتی و تکمیل فرم تقاضانامه خود اقدام نمایند.

شرایط عمومی

  •  داشتن تابعیت ایرانی
  • پایبند بودن به تمامی قوانین و الزامات قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • برخورداری از حسن شهرت در رعایت موازین شرعی و دینی و همچنین عدم وجود مشکلات اخلاقی، رفتاری و مالی

شرایط اختصاصی

  • شرکت کنندگان ملزم به داشتن مدارک تحصیلی لیسانس و یا بالاتر در رشته های امور مالی و مالیاتی، حسابداری و حسابرسی، بازرگانی، اقتصادی، حقوقی و مدیریت (مالی، بازرگانی، دولتی، صنعتی و بانکی) هستند که ملاک تاریخ فارغ التحصیلی آن ها، روز برگزاری آزمون به تاریخ 18 اسفند ماه 1402 می باشد.
  • دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت از نظام وظیفه برای آقایان از الزامات ثبت نام می باشد.
  • افراد باید به مدت 10 سال تمام وقت سابقه اشتغال در یکی از رشته های امور مالی و مالیاتی، حسابرسی، حقوقی، مالی، محاسباتی و یا تدریس امور مالیاتی، مالی، محاسباتی و اقتصادی در دانشگاه ها و مراکز علمی آموزشی را داشته باشند.
  • متقاضیان به هیچ وجه سابقه محکومیت کیفری نداشته باشند.
  • عدم برخورداری از رابطه استخدام رسمی و غیر رسمی یا دائم و موقت با دستگاه اجرایی نیز از جمله شرایط استخدام متقاضیان به شمار می رود که البته تدریس در دانشگاه ها و مراکز عالی، اشتغال محسوب نمی شود.

 

سازمان سنجش آموزش کشور، مجری برگزاری بسیاری از آزمون های استخدامی از جمله آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران می باشد. بنابراین داوطلبانی که شرایط لازم برای شرکت در این آزمون را دارند، می توانند با ارسال مدارک ثبت نام آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، فرآیند نام نویسی خود را به صورت اینترنتی به انجام برسانند.

 

سوالات متداول

1- مدرک تحصیلی موردنیاز ثبت نام آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ۱۴۰۲ چیست؟

داوطلبان می بایست دارای مدارک تحصیلی لیسانس و یا بالاتر در رشته های امور مالی و مالیاتی، حسابداری و حسابرسی، بازرگانی، حقوقی و مدیریت (مالی، بازرگانی، دولتی، صنعتی و بانکی) باشند.

2- ملاک فارغ التحصیلی افراد برای ثبت نام آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران ۱۴۰۲ چه تاریخی است؟

ملاک تاریخ فارغ التحصیلی متقاضیان شرکت در آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1402 روز برگزاری آزمون به تاریخ 18 اسفند ماه 1402 می باشد.

3- آیا ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی نیاز به سابقه کار دارد؟

بله، افراد باید به مدت 10 سال تمام وقت سابقه اشتغال در یکی از رشته های امور مالی و مالیاتی، حسابرسی، حقوقی، مالی، محاسباتی و یا تدریس امور مالیاتی، مالی، محاسباتی و اقتصادی در دانشگاه ها و مراکز علمی آموزشی را داشته باشند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی