خانه آزمون استخدامی هزینه ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1401

هزینه ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1401

میزان هزینه ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1401
هزینه ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1401

هیأت تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی ایران قصد دارد به منظور جذب اعضای رسمی مشاوران، چهارمین دوره‌ آزمون انتخابی اعضای مشاوران رسمی مالیاتی را برگزار کند.

از این رو، داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی 1401 می توانند در زمان مقرر، نسبت به پرداخت هزینه و همچنین تکمیل باقی مراحل نام نویسی خود از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند. توجه داشته باشید که دسترسی به فرم تقاضانامه ثبت نام این آزمون مانند هر آزمون دیگری منوط به واریز هزینه مربوطه می باشد که در این مقاله قصد داریم به ارائه جزئیات پیرامون آن بپردازیم.

هزینه ثبت نام در آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ایران برای سال 1401، 400 هزار تومان تعیین شده که از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل پرداخت است.

هزینه ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1401

کلیه‌ مراحل مربوط به ثبت نام آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1401 از جمله پرداخت هزینه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور می باشد. لذا طبق اطلاعیه‌ منتشر شده از سوی این سازمان، متقاضیان شرکت در آزمون مذکور می بایست مبلغ 400 هزار تومان به‌ عنوان وجه ثبت نام را در زمان آغاز فرآیند نام نویسی یعنی از 2 شهریور ماه 1401 به صورت الکترونیکی از طریق کارت‌ های بانکی متصل به شبکه شتاب بپردازند.

در واقع داوطلبان می بایست جهت خرید کارت اعتباری و دریافت شماره سریال 12 رقمی به منظور ورود به سیستم نام نویسی این آزمون، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و نسبت به تکمیل مراحل مربوطه اقدام نمایند.

توجه داشته باشید که هزینه مورد درخواست پس از واریز به هیچ عنوان قابل استرداد نمی باشد. لذا لازم است پیش از پرداخت آن، از کلیه شرایط مندرج در متن آگهی موجود در سایت ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی مطلع شده و تنها در صورت احراز کلیه شرایط مورد نیاز، فرآیند واریز هزینه را به انجام برسانید.

مراحل پرداخت هزینه‌ ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1401

به منظور دسترسی به سیستم نام نویسی و همچنین بارگذاری مدارک ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی در سایت اختصاصی مجری برگزاری آن یعنی سایت سازمان سنجش، در ابتدا ملزم به واریز مبلغی که تحت عنوان هزینه لازم جهت ثبت نام تعیین شده است، می باشید. بدین منظور می بایست مطابق با راهنمای تصویری زیر اقدام نمایید.

  • ابتدا به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس الکترونیکی sanjesh.org مراجعه نموده و از منوی موجود در سمت راست صفحه پیش روی خود، گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را انتخاب کنید.

مرحله اول ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران

  • در این مرحله بایستی روی لینک فعال “سیستم ثبت نام پنجمین آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1401” کلیک نمایید.

مرحله دوم ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران

  • به منظور ورود به درگاه پرداخت الکترونیکی، عبارت “خرید کارت اعتباری” را از میان گزینه های موجود در سمت راست صفحه برگزینید.

مرحله سوم ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران

  • اکنون لازم است روی دکمه رادیویی “سریال ثبت نام سومین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1400” کلیک کرده و سپس کلید “تایید و ادامه” را بفشارید.

مرحله چهارم ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران

  • اطلاعات مورد نیاز از جمله نام، نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و… را در کادرهای مربوطه ثبت نموده و مجددا بر روی عبارت “تایید و ادامه” کلیک کنید.

مرحله پنجم ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران

  • در این مرحله، سامانه یک کد رهگیری پرداخت صادر می کند که می بایست آن را یادداشت نمایید تا در صورت بروز خطا در روند پرداخت هزینه بتوانید از آن استفاده کنید. در صورت تایید اطلاعات مندرج در این صفحه، کلید “ادامه روند پرداخت” را بفشارید.

مرحله ششم ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران

  • اکنون به درگاه پرداخت الکترونیکی بانک منتقل می شوید که لازم است اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را درج نموده و روی عبارت “پرداخت” کلیک نمایید.

مرحله هفتم ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران

در صورتی که مراحل فوق بدون هیچ مشکلی و با موفقیت انجام شود، سامانه یک شماره 12 رقمی تحت عنوان “شماره سریال کارت اعتباری” را در اختیار شما قرار می دهد که هنگام ثبت نام می بایست آن را در سیستم به ثبت برسانید. در نهایت، جهت تکمیل مراحل نام نویسی خود مجددا به صفحه اول ثبت نام بازگشته و روی گزینه “تایید و ادامه – گام بعدی” کلیک کنید.

توصیه می کنیم که هزینه در نظر گرفته شده جهت ثبت نام آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران و همچنین تکمیل فرم تقاضانامه خود را در بازه زمانی مقرر پرداخت و تکمیل نموده و آن را به روزهای پایانی موکول نکنید. لازم است بدانید که مطابق با اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام های ناقص و البته ناتمام، هیچ اعتباری ندارند و هزینه پرداختی مربوط به آن ها نیز به هیچ عنوان بازگردانده نمی شود.

 

 سوالات متداول

1- هزینه ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 140÷ به چه صورت می باشد؟

مبلغ 400 هزار تومان به عنوان هزینه لازم جهت نام نویسی در این آزمون تعیین شده است.

2- پرداخت هزینه ثبت نام آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران از چه طریقی انجام می شود؟

این فرآیند به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org صورت می پذیرد.

3- چه زمانی باید نسبت به واریز هزینه ثبت نام آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی اقدام کرد؟

همزمان با آغاز فرآیند ثبت نام این آزمون در تاریخ 2 شهریور ماه ۱۴۰۱، لینک پرداخت هزینه نام نویسی آن نیز در سایت سازمان سنجش فعال می گردد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی