خانه مشاوره تحصیلی مدارک ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران

مدارک ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران

مدارک مورد نیاز آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98
مدارک ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98
اولین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران با هدف تعیین صلاحیت شاغلان در زمینه پرستاری و دیگر گروه های مرتبط و همچنین نزدیک کردن خدمات پرستاری کشور با استاندارها و معیارهای جهانی ، در آستانه برگزاری است. داوطلبان واجد شرایطی که قصد شرکت در آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران را دارند ، می بایست در مهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور به سایت این مرکز مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند. متقاضیان توجه داشته باشند که حتما پیش از ثبت نام اطلاعیه مربوطه را از سایت مذکور دریافت و با دقت مطالعه نمایند و سپس فرم تعهدنامه ای که در اطلاعیه قرار گرفته است را تکمیل و تصویر آن را در سامانه بارگذاری کنند.

مدارک لازم جهت ثبت نام در آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران می بایست در سامانه سنجش آموزش پزشکی کشور بارگذاری شوند.

مدارک ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98

اولین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران در بهمن ماه برگزار می شود و لازم است متقاضیان با مراجعه به سایت sanjeshp.ir ثبت نام خود را انجام دهند. تمامی مراحل نام نویسی این آزمون به صورت اینترنتی صورت می پذیرد و داوطلبان باید از هر یک از اصل مدارک زیر اسکن تهیه کرده و در فرمت JPG و حجم حداکثر 300 کیلو بایت در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند.

  • عکس پرسنلی 4*3 داوطلب (گرفته شده در سال جاری)
  • تمام صفحات شناسنامه
  • آخرین مدرک تحصیلی
  • کارت ملی (پشت و رو)
  • اصل مدرک دوره کارشناسی ، کارشناسی ارشد یا دکتری رشته پرستاری یا گواهی فراغت ازتحصیل از دانشگاه محل تحصیل متقاضی
  • فرم تهد نامه (این فرم را از سایت سنجش آموزش پزشکی کشور دریافت و امضا کنید و سپس تصویر آن را ارسال نمایید.)
  • مدرک تحصیلی خارج از کشور مورد تایید یکی از وزارت خانه های بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی یا علوم ، تحقیقات و فناوری

شایان ذکر است در شرایطی که متقاضی به دلیل تعهد ، مدرک فراغت از تحصیل خود را در اختیار ندارد ، می تواند تصویر حکم کارگزینی که مدرک تحصیلی در آن قید شده یا گواهی موقت اتمام تحصیلات و یا پایان طرح خود را ارائه دهد. در صورتی که تخلف و یا تقلبی مبنی بر درج اطلاعات لازم توسط داوطلب محرز شود ، قبولی وی در هر مرحله از آزمون که باشد باطل شده و مطابق با مصوبات هیات بدوی رسیدگی به تخلفات آزمون ها ، با او برخورد خواهد شد.

توجه داشته باشید که مشخصات داوطلب باید به زبان فارسی در فرم ثبت نام درج شوند و هر متقاضی می تواند با توجه به محل سکونت خود ، یکی از حوزه های امتحانی مراکز استان ها (مندرج در اطلاعیه ثبت نام) را انتخاب کند. فراموش نکنید که امکان تغییر حوزه مورد نظر در زمان آزمون وجود ندارد. 

پس از پایان مراحل ثبت نام و ارسال مدارک ، سامانه کدی را به عنوان کد رهگیری در اختیار شما قرار می دهد که لازم است آن را برای انجام اموری همچون دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتایج ، نزد خود نگه دارید. در صورت عدم ارسال و یا نقص در مدارک ارسالی ، کارت ورود به جلسه برای داوطلب صادر نخواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره