خانه استخدام بانک ها مصاحبه آزمون استخدامی بانک ایران زمین 1400

مصاحبه آزمون استخدامی بانک ایران زمین 1400

سوالات مصاحبه آزمون استخدامی بانک ایران زمین 1400
مصاحبه آزمون استخدامی بانک ایران زمین 1400

آن دسته از افرادی که واجد  شرایط استخدام بانک ایران زمین بوده و در آزمون استخدامی این بانک حضور به عمل آوردند، بایستی در صورت پذیرش در آزمون کتبی، خود را برای شرکت در جلسه مصاحبه آماده نمایند. در فرآیند مصاحبه استخدامی ایم بانک، مجموعه ای از سوالات تخصصی، عقیدتی، عمومی و… مطرح می شود که اطلاع از آن ها می تواند به داوطلب کمک کند تا با تسلط هرچه تمام تر در مقابل تیم مصاحبه کننده حاضر شوند. توجه داشته باشید که داوطلبان برای شرکت در این مرحله از آزمون استخدامیمطابق با زمانبندی و اطلاعیه های ارائه شده در سایت اختصاصی بانک مذکور به نشانی الکترونیکی izbank.ir عمل کنند.

فرآیند مصاحبه آزمون استخدامی بانک ایران زمین تقریبا یک هفته پس از اعلام نتایج اولیه این آزمون آغاز می گردد.

زمان برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی بانک ایران زمین 1400

متقاضیان استخدام بانک ایران زمین جهت پذیرش نهایی می بایست علاوه بر موفقیت در آزمون کتبی، نمره مطلوبی را در مصاحبه این آزمون نیز به دست آورند. بنابراین لازم است پذیرفته شدگان مرحله ابتدایی از زمان برگزاری این جلسه نیز آگاه باشند تا خود را برای رقابت با دیگر افراد آماده نمایند. هنوز اطلاعیه دقیقی درباره زمان برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی بانک ایران زمین 1400 منتشر نشده است اما انتظار می رود که مرحله مصاحبه این آزمون، تقریبا یک هفته پس از اعلام نتایج امتحان کتبی، برای پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آغاز گردد که در صورت انتشار اطلاعیه مرتبط، این مقاله بروزرسانی می شود. همچنین شما می توانید برای دریافت آخرین اخبار مربوطه در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره عضو شوید.

نحوه برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی بانک ایران زمین 1400

پس از عبور از فیلتر آزمون کتبی، شرکت کنندگانی که موفق به کسب نمره حدنصاب این آزمون شده باشند می بایست در زمان مقرر در جلسه مصاحبه حضور یابند. به طور کلی می توان این مرحله از استخدام بانک ایران زمین را در دو بخش مصاحبه شفاهی و معاینه پزشکی در نظر گرفت که پذیرش نهایی داوطلبان منوط به کسب نمره قبولی در هر کدام از بخش های فوق می باشد. 

شایان ذکر است که مرحله مصاحبه شفاهی خود در دو دسته مصاحبه روانشناختی و همچنین عمومی و تخصصی تقسیم می گردد. به این صورت که پس از بررسی شدن مدارک شناسایی داوطلب (این مدارک از طریق انتشار اطلاعیه های بانک ایران زمین اطلاع رسانی می گردد.) مصاحبه کنندگان که معمولا هر کدام دارای تخصص خاصی هستند، سوالاتی پیرامون مباحث روانشناختی، علمی (متناسب با رشته تحصیلی داوطلب)، اطلاعات هویتی و… مطرح کرده و  بدین تریتب، فرد متقاضی را مورد سنجش قرار می دهند.

سوالات مصاحبه آزمون استخدامی بانک ایران زمین 1400

همانطور که ذکر شد، در جلسه مصاحبه حول موضوعات مختلفی از داوطلب پرسش صورت می گیرد که آشنایی با مباحث هر یک از آن ها می تواند سبب بالا رفتن اعتماد به نفس در فرد شده و او را برای کسب نمره قابل قبولی یاری نماید. برخی از سوالاتی که ممکن است در جلسه مصاحبه مطرح شوند، عبارت اند از:

  • از داوطلب درخواست می شود که خود را معرفی نموده و برخی ویژگی های خوب و بد خود را شرح دهد.
  • از رزومه شغلی و تحصیلی داوطلب پرسش به عمل می آید و در برخی موارد نیز ممکن است سوالاتی درباره پایان نامه فرد مطرح شود.
  • سوالاتی حول رشته تحصیلی داوطلب از وی پرسیده خواهد شد.
  • نظر شخصی و تحلیل متقاضی از مسائل مختلف نیز ممکن است مورد پرسش قرار گیرد؛ برای نمونه امکان طراحی سوال درباره سختی ها و مشکلات بانکداری، حسابداری و… نیز وجود دارد.
  • سوالات روانشناسی بخش مهمی از مرحله مصاحبه را به خود اختصاص خواهند داد. برای مثال ممکن است از شما بپرسند که در صورت رفتار غیر محترمانه مراجعه کننده، چه عکس العملی از خود نشان خواهید داد و موارد مشابه.

نکاتی که دانستن آن ها خالی از لطف نیست!

برای شرکت در مصاحبه استخدام بانک ایران زمین، لازم است به موارد ذیل توجه داشته باشید.

  • ممکن است در جلسه مصاحبه، مسئولین تلاش کنند تا شما از کوره در بروید! لذا در هر شرایطی آرامش خود را حفظ کنید.
  • فن بیان و زبان بدن شما برای مصاحبه کنندگان حائز اهمیت است، بنابراین پیش از شرکت در جلسه در این باره مطالعه نمایید.
  • ممکن است تعداد مصاحبه کنندگان به 5 یا 6 نفر هم برسد، بنابراین سعی کنید اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و با تمامی افراد ارتباط چشمی برقرار کنید.
  • ندانستن عیب نیست! بهتر است در پاسخ به سوالاتی که از جواب آن ها اطلاعی ندارید، صادقانه بگویید که اطلاعاتی در این زمینه ندارید.
  • توجه داشته باشید که به همراه داشتن گواهی های مربوطه، مدرک زبان و… می تواند امتیاز مثبتی را برای شما به همراه داشته باشد.

 

سوالات متداول

1- مصاحبه آزمون استخدامی بانک ایران زمین 1400 در چه زمانی انجام می شود؟

هنوز اطلاعیه ای در این باره منتشر نشده است اما به محض اعلام زمان آن، اطلاعات مربوطه از طریق کانال تلگرامی ایران مشاوره اطلاع رسانی خواهد شد.

2- سوالات مصاحبه آزمون استخدامی بانک ایران زمین شامل چه مواردی می شوند؟

در جلسه مصاحبه درباره مسائل تخصصی، عقیدتی، روانشناسی و... پرسش های مختلفی می شود که در متن مقاله به برخی از آن ها اشاره شده است.

3- اطلاعیه های مرتبط با مصاحبه آزمون استخدامی بانک ایران زمین از طریق چه سایتی منتشر می گردد؟

اطلاعیه های مربوطه از طریق سایت اختصاصی این بانک به نشانی izbank.ir و همچنین این مقاله در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک