خانه پذیرش بدون کنکور مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

نام نویسی مجدد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

بر اساس آخرین تغییراتی که در نحوه پذیرش در مقطع کاردانی به کارشناسی ایجاد شده است، تنها برای 6 رشته آزمون برگزار می شود. برای قبولی در سایر رشته های این مقطع می بایست در زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی اقدامات مربوط به نام نویسی را به انجام رساند. دانش آموختگان کاردانی متقاضی پذیرش بدون کنکور کارشناسی باید در موعد مقرر که همزمان با ثبت نام رشته های با کنکور می باشد، نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند.

داوطلبان ادامه تحصیل در رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی که به هر دلیلی موفق نشوند در زمان مقرر ثبت نام خود را به انجام برسانند، می توانند از فرصت مجددی که احتمالا برای نام نویسی در اختیار آن ها قرار می گیرد استفاده نمایند.

مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 ورودی مهر ماه از 31 مرداد الی 3 شهریور 1402 می باشد.

مهلت ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

داوطلبان کنکور کاردانی به کارشناسی می توانند در دو نیمه متفاوت مهر و بهمن ماه برای ثبت نام در مقطع بدون کنکور کاردانی به کارشناسی اقدام نمایند لذا زمان ثبت نام در مقطع مهر ماه از 28 خرداد سال جاری آغاز شده و تا 7 تیر ماه ادامه دارد.

در خصوص زمان نام نویسی مقطع بدون کنکور کاردانی به کارشناسی نیمسال بهمن ماه هنوز اطلاعیه ای منتشر نشده است لذا این احتمال وجود دارد که مهلت ثبت نام آن طبق روال سال های گذشته در  اوایل آذر ماه باشد بنابراین شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام بدون آزمون ایران مشاوره از آخرین اخبار مرتبط در این زمینه آگاهی یابید.

مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی به طور معمول در دو نیمسال تحصیلی اول و دوم انجام می گیرد. تمامی اطلاع رسانی های لازم در این زمینه از جمله زمان ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می گیرد. با این وجود، هر ساله تعدادی از داوطلبان از نام نویسی در زمان اولیه جا می مانند.

تمهیداتی که در این راستا اندیشیده شده به متقاضیان این امکان را می دهد تا بتوانند در یک نوبت مجدد به انجام این فرآیند بپردازند. لازم به ذکر است که این فرصت برای آن دسته از افرادی که قبلا ثبت نام کرده اند اما نیاز به اعمال تغییر در اطلاعات ثبت نامی خود دارند نیز قابل استفاده می باشد.

مهلت مجدد ثبت نام مهر ماه

نام نویسی و انتخاب رشته بدون کنکور این مقطع برای نیمسال اول سال تحصیلی جاری در بازه زمانی بین 28 خرداد تا 4 تیر ماه انجام گرفت. اما برخی از داوطلبان به علت بی اطلاعی از زمان مذکور و یا دلایل دیگر، موفق به ثبت نام در موعد مقرر نشدند. فرصتی تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی  در اختیار داوطلبان قرار گرفت که می توانند تا 7 تیر ماه اقدام به نام نویسی یا درصورت لزوم ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود نمایند.

البته مهلت مجددی نیز برای ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات برای افراد جامانده از انجام این فرآیند در نظر گرفته شد که  طبق  آن داوطلبان می توانند از 31 مرداد الی 3 شهریور 1402 برای نام نویسی یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی اقدام نمایند.

مهلت مجدد ثبت نام بهمن ماه

پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی به کارشناسی در رشته محل هایی که ظرفیت آن ها تکمیل نشده برای ترم بهمن ماه نیز انجام می گیرد. از زمان دقیق این فرآیند اطلاعات دقیقی در دسترس نمی باشد اما با توجه به روند سال گذشته انتظار می رود که این فرآیند در محدوده زمانی آذر ماه به انجام برسد. با پایان یافتن بازه اولیه ثبت نام، فرصت مجدد چند روزه ای نیز در اختیار جاماندگان قرار خواهد گرفت.

شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام بدون آزمون ایران مشاوره از آخرین اخبار مربوط به مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی در بهمن ماه مطلع شوید.

راهنمای ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

علاقه مندان پذیرش بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته می بایست همزمان با شروع مهلت نام نویسی به سایت سازمان سنجش مراجعه و برای کسب اطلاعات لازم، دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی   را دریافت نمایند. سپس ثبت نام اینترنتی خود را برای هریک از نیمسال های اول و دوم، مطابق با مراحل زیر به انجام برسانند.

  • مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و انتخاب گزینه “کاردانی به کارشناسی” از منوی موجود در سایت

مرحله اول ثبت نام کاردانی به کارشناسی

  • انتخاب گزینه “ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402”

مرحله دوم ثبت نام کاردانی به کارشناسی

  • لمس لینک “ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402”

مرحله سوم ثبت نام کاردانی به کارشناسی

  • انتخاب گزینه “خرید کارت”

مرحله چهارم ثبت نام کاردانی به کارشناسی

  • فعال کردن گزینه “سریال ثبت نام متقاضیان با آزمون  و بدون آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته  سال 1402”

مرحله پنجم ثبت نام کاردانی به کارشناسی

  • وارد کردن اطلاعات ثبت نامی و فشردن کلید “تایید و ادامه”

مرحله ششم ثبت نام کاردانی به کارشناسی

  • تایید اطلاعات و لمس آیکون “ادامه روند و پرداخت”

مرحله هفتم ثبت نام کاردانی به کارشناسی

  • وارد کردن اطلاعات کارت بانکی و فشردن کلید “پرداخت”

مرحله هشتم ثبت نام کاردانی به کارشناسی

  • بازگشت به صفحه نخست و و فشردن کلید “تایید و ادامه – گام بعدی”

مرحله نهم ثبت نام کاردانی به کارشناسی

  • وارد کردن اطلاعات خواسته شده از جمله سریال 12 رقمی ثبت نام و فشردن کلید “تایید”

مرحله دهم ثبت نام کاردانی به کارشناسی

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

پس از اتمام مهلت ثبت نام، ممکن است برخی از داوطلبان متوجه وجود اشتباه در اطلاعات فرم ثبت نام شوند. به عنوان مثال بسیاری از داوطلبانی که دارای سهمیه ایثارگران یا رزمندگان می باشند، اطلاعی از نحوه اعمال سهمیه خود برای ثبت نام ندارند و پس از اتمام مهلت در نظر گرفته شده متوجه می شوند که باید کد 12 رقمی مربوطه را در فرم ثبت نام خود درج می کردند. در زمان تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی، امکان ویرایش مشخصات فرم ثبت نام برای تمامی متقاضیان مطابق مراحل زیر وجود دارد.

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و انتخاب گزینه “کاردانی به کارشناسی” از منوی سمت راست
  • کلیک بر روی لینک فعال “ویرایش اطلاعات ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۲ (نیمسال مورد نظر)”
  • وارد کردن اطلاعات کاربری و انتقال به پروفایل شخصی
  • دریافت فرم مورد نظر و انجام اصلاحات لازم
  • کلیک بر روی گزینه “تایید نهایی”

اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی در سایت سنجش، و با درج شماره پرونده و شماره شناسنامه امکان پذیر است و افراد پذیرفته نشده می توانند اعتراضات خود را در سیستم پاسخگویی سایت ثبت نمایند.

 

سوالات متداول

1- ایا ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ برای نیمسال اول یا دوم تمدید خواهد شد؟

بله، برای نیمسال اول تا 7 تیر یک بار تمدید شد همچنین مهلت مجددی نیز برای آن در نظر گرفته شده که در مقاله به آن اشاره کردیم و برای نیمسال دوم نیز احتمالا اواخر آذر ماه فرصت مجدد ثبت نام ارائه خواهد شد.

2- ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی از چه طریقی انجام می شود؟

نام نویسی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود.

3- ایا امکان ویرایش اطلاعات در زمان تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ وجود دارد؟

بله، تمامی متقاضیان امکان ویرایش مشخصات ثبت نامی را در این بازه دارند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره